Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
Yakup

6 ay önce - Pzr 15 Mar 2020, 10:56

Alıntı:


Metrobüsler kalkmalı ve altina metro yapılmalı.. Uzun vadede en iyi cözüm o..


Metro iyi hoş ta, taaaa Güzelyurt durağından Şirinevler'e kadar sabah-akşam gidip geliyorum. Tünelin içinde gidip gelmek sıkar. Yer üstünde olsun. Ama tramvay gibi değil. E-5'ten izole edilmiş olsun. Metrobüs gibi. Manzara eşliğinde gidip gelelim.


Devlet, Sizin keyfine göre ulasim yapmaz..

Sirf sıkılırsın diye metro yapmamalılar mi diyorsun? Komik yaaa..


em1nk
4 ay önce - Cmt 16 May 2020, 23:55

Böyle geçici çözümler yerine, İncirli-Mecidiyeköy-Söğütlüçeşme metro hattı için proje ve ihale çalışmaları gerekmektedir.

Bugün 50 otobüs alırsın, ileride daha da bu yoğunluk artar, diğer bir 50 otobüs daha eklersin, aşırı sık işletmeden dolayı zincirleme kaza olur vesaire vesaire...

Metrobüse ne megabüs araçlar, ne ek otobüs derman olacaktır. Asıl çözüm, İncirli-Söğütlüçeşme hızlı metro hattıdır.

İmamoğlu görevi süresince bu ve bunun gibi bazı omurga hatların en azından ihalesine çıkarsa, İstanbul'a büyük bir katkı sağlayacaktır.



Staz
4 ay önce - Sal 19 May 2020, 01:32

Otokar körüklü normal.körüklü otobüslerden 1 metre kadar daha uzun ve daha fazla yolcu taşıyor koktuk sayıları biraz daha azaltılıp ayakta yolcu sayısı artiralabilir metrobüs hattında çalışan karsan ve conectolardan daha iyi olur

benerenim
4 ay önce - Sal 19 May 2020, 02:02

Alıntı:
koktuk sayıları biraz daha azaltılıp ayakta yolcu sayısı artiralabilir


Bu hizmet kalitesini olumsuz etkiler yer kavgası daha çok yaşanır. Zaten mevcut metrobüslerde ayakta yolcu sayısı oturanın 2 katı oluyor.

Bunun yerine kapı sayısı çok olmalı böylece tahliye çok daha hızlı olur metrobüsün durakta bekleme süresi azalır. Daha çok yolcu taşınır.


osman akar
4 ay önce - Sal 19 May 2020, 02:04

OTOKAR KORÜKLÜ o kadar uzun değil. Şu an kullanilan eski model Connectodan 75 cm uzun MB. Connecto 18 mt. OTOKAR 18.75 Mt. Ancak yeni model Connectolar 18.25 mt. Bu hatta en az 25-26 mt. Uzunluğunda çift körüklü otobüsler alınmalı.



Cemoli D18
4 ay önce - Sal 19 May 2020, 11:58

Otobüs işinden, tekniğinden anlamam.
Sadece fikrimi beyan edeceğim.

20 metre tek körüklü ve 26 metre çift körüklü otobüs bu hatta göre yapılabilir mi?

Otobüs içinde koltuklar tek sıra halinde olsa?
Otobüs koridoru, içi, havuzu bu sayede çok geniş olur.


bob marley cem
4 ay önce - Sal 19 May 2020, 12:01

Sanırım ibb bütçesi,malum konudan dolayı sarsıldığı için yeni metrobüslerin alımından vazgeçildi.Aradan 6 ay geçti,halen sipariş verilmedi.Planlanan şuydu,metrobüsten çıkacak körüklü otobüsler,normal hatlara verilecekti,solo çalışan yoğun hatlarda körüklü görebilecektik.

Tarıkburnu
4 ay önce - Sal 19 May 2020, 20:44

Alıntı:

Sanırım ibb bütçesi,malum konudan dolayı sarsıldığı için yeni metrobüslerin alımından vazgeçildi.Aradan 6 ay geçti,halen sipariş verilmedi.Planlanan şuydu,metrobüsten çıkacak körüklü otobüsler,normal hatlara verilecekti,solo çalışan yoğun hatlarda körüklü görebilecektik

Tamamen mantıksız bir yorum bana göre.Özellikle "sosyal mesafe" olayı yüzünden kapasite düşüklüğü yaşayacak araçlar.Bir an önce akia ve yeni capacity araçlar alınmalıdır


bob marley cem
4 ay önce - Sal 19 May 2020, 23:17

Alıntı:
Tamamen mantıksız bir yorum bana göre.Özellikle "sosyal mesafe" olayı yüzünden kapasite düşüklüğü yaşayacak araçlar.Bir an önce akia ve yeni capacity araçlar alınmalıdır

Zaten sipariş verildikten sonra gelmesi 1 seneyi bulacaktı,o zamana kadar seksen kere sosyal mesafe kalkmış olur.Ancak henüz sipariş verilmiş değil,o da mali darboğazdan olsa gerek.Virüsten önce mercedesmi yoksa diğer yerli firmamı olsun diye düşündüler,karar verene kadar virüs çıktı,sonrada mali darboğaz.


Sinan namur
4 ay önce - Cmt 30 May 2020, 20:47

Alıntı:
Metrobüse ne megabüs araçlar, ne ek otobüs derman olacaktır. Asıl çözüm, İncirli-Söğütlüçeşme hızlı metro hattıdır.

İmamoğlu görevi süresince bu ve bunun gibi bazı omurga hatların en azından ihalesine çıkarsa, İstanbul'a büyük bir katkı sağlayacaktır.

Dediğinizde tamamen haklısınız fakat maalesef bir de bütçe sıkıntıları var. Şu an geçe dönem ihale edilip durmuş olan, bu çapta bir hatta göre çok daha az bütçe gerektiren hatların dahi sadece bir kısmına zar zor başlandı. Günümüz ekonomik şartlarında öncelikle başlanmış olan veya hiçbir ulaşım çözümü olmayan (Esenyurt gibi) yerlere raylı sistem götürülmeli. Ben de Kalamış'ın kuzeyinde oturan ve okulu Nispetiye'de olan (gerçi hatta şimdi başlansa bitene kadar benim okul 5 kere biter herhalde) biri olarak belki herkesten çok isterim bu hattı kullanmayı ama maalesef gerçekçi, acil veya en azından yakın zamanda mümkün değil.



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM