Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
ESHOT'un akıllı kart şirketi değişiyor
« önceki   123 ... 828384 ... 868788   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
sayfa 83

Sizce hangi şirket ihaleyi kazanmalıydı?
Kent kart 72.7%  72.7%  [16]
İzmirim kart 13.6%  13.6%  [3]
E-kent 13.6%  13.6%  [3]
Toplam Oy : 22

mahmut11
1 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 23:53

Öğrenciliğin bittiği için kartın kapanırsa 1 kereliğine tam karta bakiye aktarımı yapılabiliyor.

Canerizm
1 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 13:16

İhale iptali ekap'a eklenmiş yasal olarak bugünden itibaren yeni ihaleye çıkılabilir



buracom
1 ay önce - Cmt 15 Şub 2020, 18:46

Alıntı:
Ve benim aklımda bir plan var: Üniversitelerin öğrenci kartları manyetik değil mi? İzmirimkart ve İzmir'deki Devlet Üniversiteleri(EÜ, DEÜ, İKÇÜ, İYTE, vs.) anlaşıp öğrenci kartlarını İzmirimkart uyumlu yaparsa gayet güzel olabilir. Ne karta fazla para vermiş olur millet ne de kuyruk beklemiş olur.


bazı şehirlerde bu uygulama var. Denizli bu uygulamayı bu yıl başlattı mesela. Belki ihaleyi alan yeni şirket böyle yapar istek olursa.

Bazıları siyasi nedenlere bağlamış yok e-kent akpli çalık holdinge ait olduğu için (atv'nin sahibi) belediye karbil istiyor vs diyenler var.
E-Kent firması evet Çalık holding'e ait. Bu holding zaten hükümet partisi yanlısı olarak biliniyor.
Karbil firması, yine AKP yanlısı Ethem Sancak'la bağlantılı bir firma. Yani iki yol da aynı kapıya çıkıyor. Bu yüzden belediye böyle bir şey yüzünden seçim yapmaya girmez diye düşünüyorum.


Canerizm
1 ay önce - Cmt 15 Şub 2020, 19:18

Alıntı:
bazı şehirlerde bu uygulama var. Denizli bu uygulamayı bu yıl başlattı mesela. Belki ihaleyi alan yeni şirket böyle yapar istek olursa.

Bazıları siyasi nedenlere bağlamış yok e-kent akpli çalık holdinge ait olduğu için (atv'nin sahibi) belediye karbil istiyor vs diyenler var.
E-Kent firması evet Çalık holding'e ait. Bu holding zaten hükümet partisi yanlısı olarak biliniyor.
Karbil firması, yine AKP yanlısı Ethem Sancak'la bağlantılı bir firma. Yani iki yol da aynı kapıya çıkıyor. Bu yüzden belediye böyle bir şey yüzünden seçim yapmaya girmez diye düşünüyorum.

Evet belediyenin karbile karşı bir ilgisi var kentkart olayından daha hala ders çıkarmadıysa yazıklar olsun Eshot a
mevcut şirketin süresini uzatıcağına e-kentle anlaşabilirdi ama yapmadı yasal olarak zor durumlarda doğrudan alım yapma hakkı var bide bi diğer hatası ise 4'4'lük kusursuz bir teknik şartname hazılayacaktı ve sonu böyle olmuyacaktı
şimdiki asıl sorun şu karbil kazanamasa bile karbil ihaleye asis i piyon olarak sokucak ve elinden geldiğince istediği fiyata almaya çalışacaktır sonuçta aile şirketi gibi yönetiliyor kik'e yapılan itirazlarda gördük neyin ne olduğunu


erkinalp
1 ay önce - Cmt 15 Şub 2020, 19:43

ASİS alırsa sürücüler farklı hattan girip hız yaptığını saklayamaz çünkü bunu algılayınca okuyucu otomatik sıfırlama yapıyor.



cnk1470
1 ay önce - Sal 18 Şub 2020, 18:50

E karatlar hala e kent işletiyor

Urazbey
1 ay önce - Sal 18 Şub 2020, 18:51

Onlar kalacak bir süre gidişata göre sökülecek.

Canerizm
1 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 14:47

253 E-Karatlardaki E-Kentin cihazı çıkarılmış karbile dönülmüş

Mete ÖZTÜRK

1 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 14:50

Canerizm demiş ki:
253 E-Karatlardaki E-Kentin cihazı çıkarılmış karbile dönülmüş


Normal olanda bu değil mi zaten şu an için Canerizm ?


Canerizm
1 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 14:52

Alıntı:
Normal olanda bu değil mi zaten şu an için Canerizm ?

Aynen hocamda daha önce biri yazmıştı ne nzm çıkar diye o yüzden yazdım ihale iptalinin üstünden bi kaç gün geçmesine rağmen bugün değişmiş cihazlar



sayfa 83
« önceki   123 ... 828384 ... 868788   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege