Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı

CumhurBaşkanlık dönemi CİMER hizmetleri hakkında düşünceniz
Cevap verilme süresini normal buluyorum. 16.7%  16.7%  [3]
Cevapların geciktirildiğini düşünüyorum. 0.0%  0.0%  [0]
CİMER'î hiç kullanmadım. 22.2%  22.2%  [4]
CİMER'e başvuru yapmakta zorlanıyorum / problem yaşıyorum. 0.0%  0.0%  [0]
CİMER'e yapılan başvuruların çoğunluğu kuruluş amacına uygun değildir. 0.0%  0.0%  [0]
CİMER'in faydası olmadığını düşünüyorum. 5.6%  5.6%  [1]
CİMER'în problemleri tesbit etmek için yetersiz olduğunu düşünüyorum. 11.1%  11.1%  [2]
Çoğunlukla başvuru amacı ile ilgisiz (baştan savma) cevaplar veriliyor. 11.1%  11.1%  [2]
Kamu kuruluşlarının CİMER'i ciddiye almadığını düşünüyorum. 22.2%  22.2%  [4]
Önceki döneme göre geliştiğini düşünüyorum. 11.1%  11.1%  [2]
Toplam Oy : 18

turgutkuzan

1 ay önce - Pzr 06 Oca 2019, 17:30
CumhurBaşkanlık dönemi CİMER hizmetleri memnuniyet anketi


Allah (c.c.) rahmeti, selamı ve bereketi üzerimize olsun.

24 Haziran 2018 tarihinde yapılan seçimlerle birlikte "Başkanlık / Cumhurbaşkanlığı dönemi" başlamış oldu.
Bu tarihten itibaren devlet yönetiminde bir çok değişiklikler oldu.
Bu değişikliklerden biri de BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi) kaldırılarak, CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) vatandaş devlet iletişiminde aktif kuruluş haline gelmiştir.

CİMER 2006 yılında kurulmuş olmasına rağmen, "Başkanlık / Cumhurbaşkanlığı dönemi" ile birlikte aktif kullanımı bir tür zorunluluk olmuştur.

Kurumun kendi içinde online bir değerlendirme sistemi olsa bile sonuçları hakkında bilgi sahibi olamıyoruz.

Bu sebeple kurumun değerlendirilebileceği bir anketin faydalı olacağına inanıyorum.

Cevaplarınız hakkında açıklamalar yaparsanız memnun olurum.


mahmut11
1 ay önce - Pzr 06 Oca 2019, 17:33

Anket tamamen olumsuz cevaplar üzerine kurgulanmış maalesef.


Benim şikayetlerim genellikle çözüme kavuşuyor. tabi bir şeyi şikayet etmeden önce ilgili mevzuata bakmak gerekiyor.


melih aktaş
1 ay önce - Pzr 06 Oca 2019, 17:36

Ben şöyle olumsuz diyebilirim.İstanbul büyükşehir belediyesi beyaz masaya yazınca 10 dakka içerisinde ilgili mercihe iletiliyor,cimer'e yazınca 2 ay geçip,ilgili merciye iletilmeyen mesajım var.Cimer,çok lakayıt bi halde.



turgutkuzan

1 ay önce - Pzr 06 Oca 2019, 17:45

Alıntı:

Anket tamamen olumsuz cevaplar üzerine kurgulanmış maalesef.

Allah (c.c.) rahmeti, selamı ve bereketi üzerimize olsun.

Olumlu düşüncelerin son seçenekte toplanmasını TERCİH ETTİĞİM için seçenekleri bu şekilde düzenledim.

CİMER memnuniyetlerinin kişilerin OLUMLU OLANA ODAKLANMASINA vesile olması için mesaj olarak paylaşılması daha uygun olacaktır.


TRemre
1 ay önce - Pzr 06 Oca 2019, 18:01

Gayet faydalı bir başlık olmuş. Belirtilen olumsuzluklar üzerine gidilirse insanlar verilen hizmetten çok daha memnun olacaktır. Başlık umarım siyasi tartışmalardan dolayı kilitlenmez.



karadulcem

1 ay önce - Pzr 06 Oca 2019, 18:18

Cimerin verdiği cevap ve yönlendirmeler çok basit sadece iş alanı açmak için açılan bir yer

mahmut11
1 ay önce - Pzr 06 Oca 2019, 19:05

CİMER'e giden şikayet eğer gerçekten kayda değer ise o ilin valiliğine gönderiliyor, valilikte eğer bu konuda çok şikayet varsa kurumdan savunma isteniyor ve gerekirse kuruma müfettiş gidiyor.

İşleyiş budur.

Ama ankete bakalım 3 şık hariç tamamı kötüleyici özellikte.
Bu CİMER tek bana mı iyi davranıyor?

Bana ters cevaplar verip işimi aksatan SGK çalışanını şikayet ettiğim için ona ceza vermişlerdi mesela.


merdo_01
1 ay önce - Pzr 06 Oca 2019, 19:16

Ben gayet faydalı buluyorum Cimeri.Eğer sorununuzu güzel bir dille anlatırsanız çoğu sorunu çözümlüyorlar.Ben oturduğum yerde egzoz patlatma motor bağırtma olaylarını çok rahatsız edici olmaya başladıktan sonra bildirmiştim.Şimdi ortalık teksas gibi sessiz.Her hafta düzenli trafik denetleme yapmaya başladı bölgede.Bu Cimer sayesinde oldu.



cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET