Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 804
Koray C.

1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 10:34

Hocam paylaştığınız haberi okudum, haberden çok aşağıda yazılan yorumlar beni üzdü.
Yani kusura bakmasınlar tabiri caizse tam bir hazımsızlık yorumları okudum.

-Vay efendim Taxi süresi bitene kadar Frankfurta varırdı zaten hasta...
- Uçak park pozisyonuna varana kadar adam felç kalmıştır zaten...
- Pistler çökmemiştir umarım iyi kontrol etsinler...
- İGA buradan da PR çalışması yapsın vb... onlarca yorum.

Çok üzücü...


süleymanKS

1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 11:06

Koray bey burada da bu tür kişiler had safhada. İnsan kendi ülkesinde yapılan böyle bir havalimanı için bu ifadeleri kullanabiliyorsa en hafif tabir ile kanı bozuktur.



Koray C.

1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 11:30

Burada, öylesine acımasız eleştirilere en azından ben denk gelmedim.
Havalimanının eksikleri mevcut. Daha çok yeni bir havalimanı malum.
Burada ki eleştirilerde haklı olanlarda var. Ama dalga geçercesine böyle saçma sapan yorumlar yapmak çok gereksiz. Bundan bahsetmek istedim. Sonuçta kimseyi memnun edemezsiniz. Ne yaparsanız yapın.


Ustura Faysal
1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 11:36

Alıntı:
Vay efendim Taxi süresi bitene kadar Frankfurta varırdı zaten hasta...
- Uçak park pozisyonuna varana kadar adam felç kalmıştır zaten...

- Pistler çökmemiştir umarım iyi kontrol etsinler...
- İGA buradan da PR çalışması yapsın vb... onlarca yorum.

Çok üzücü...


Boşver hocam takma bu zerzavatları, sorsan havalimanının yolunu bilmez.

Adam yurtdışı uçaklarının fazla taksi yapmadığını bile bilmiyor. Yurtdışı terminali pist tarafında kaldığı için daha kısa sürüyor. Adam duymuş işte Ankara'dan gelen birinin uzun taksi yaptığını konuşuyor.


efe3464
1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 12:30

Airport Haber'in yorumlarını ciddiye bile almam. Ne kadar gereksiz, vasıfsız varsa toplanmış kin kusuyor. Sitenin sahibi siyasete girince site çok bozdu.



mafakyanc

1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 12:31
İlginç, ama güzel...


İnanmakta zorlandım ama IGA, Devlet'e (DHMİ) para kazandırmış.

Bkz.: https://www.airporthaber.com/istanbul-havalimani- ...odeme.html

EDIT: Haberde verilen rakamları ayrıca kontrol ettim. Eğer 6 Nisan - 31 aralık 2019 dönemini 1. İşletme yılı olarak kabul etmişlerse, bu rakamlar doğrudur. Yani IST Havalimanı'nın (en azından yolcu servis ücretleri garantisi açısından) 1. işletme yılı bir tam yıldan 95 gün eksiği ile bu dönem kabul edilmiştir. 1 Ocak - 31 Aralık 2020 tarihlerini kapsayacak dönem de 2. İşletme Yılı olacaktır (bu süreç için de € 333.847.140'lık bir garanti verilmiş!). Bu 2. Yıl için de olağan koşullarda tahminimce IGA gene üste ödeme yapacaktır.


En son mafakyanc tarafından Cum 17 Oca 2020, 12:39 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Sinan Bilgin
1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 12:32

Yolum dustu biraz dolanip inceledim disaridan, dusunuyorum da bu havalimani vaad edildigi gibi eger 4 faz tamamlanirsa , olusacak tesisin en azindan buyukluk olarak benzeri yoktur diye dusunuyorum

Su da acidir ki, belki gunun birinde "orada kalmis 6 pist, 3 terminal, bugunun kosullarinda kime yeter" denecek , cok degil belki 70-80 sene sonra..

Bu yuzden boyle yatirimlarin bugun ihtiyac olup olmadigindan ziyade gelecekteki durumu kestirip erkenden yapilmasi daha iyidir, ki boylece o bolgelerdeki ihlal olusturucu yapilasma da baslamadan kamu yatirimlarini bitirmis olursunuz

Yerini elestirenleri hakli bazi acilardan bulabilirim ama alternatif yerlerde maliyet, cevre tahribati diger olumlu taraflar ile kapatilamayacak olcude fazla olacakti, zaten bir adet B plani vardi, silivriydi

Mesafe olarak, kamulastirma olarak, cevre acisindan daha yanlis bir secim olurdu, bu buyuklukte bir yeri (son fazlarin bittigi halini kast ediyorum) sigdirabilecek sekilde ve yapisi geregi cogu tas ocaklari ile berbat edilmis bir yere yapilmasi karari bana yanlis gelmiyor

7 senede ancak 1 fazinin yeni bitecek olmasi zaten yatirimin buyuklugunu gosteriyor, verilen garantiler, odenen ucret elestirilebilir , ekonomist isi bunlar ama nasil marmaray, avrasya degeri yasandikca anlasilan yapilarsa burasi da oyle

Su denebilir, bu yatirimlarin devasaligi yuzunden daha acil ihtiyac olan sehir ici ulasim agi cok gecikti, buna katilabilirim, 2019 bittiginde en az 400 km isler hat vaad edilmisti, buradan elestirin mesela, ama salt hava limanini elestirmek dogru olmuyor


Yakup

1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 12:37

Alıntı:

İnanmakta zorlandım ama IGA, Devlet'e (DHMİ) para kazandırmış.

Bkz.: https://www.airporthaber.com/istanbul-havalimani- ...odeme.html



Bu kira bedelinden haric bir gelir mi olmus?


mafakyanc

1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 12:43

Evet, yapılmış anlaşmaya göre, IGA belirli bir işletme döneminde o dönem için verilmiş yolcu garantisinin üzerinde bir gelir (yolcu servis ücretleri kapsamında...) elde ederse aradaki farkı Devlet'e (DHMİ) ödeyecektir. 2019'un 9 ayında bu durum oluşmuş, 2020'de de büyük ihtimalle oluşacaktır.

Efe Elaldı

1 ay önce - Cum 17 Oca 2020, 12:49

Alıntı:
-Vay efendim Taxi süresi bitene kadar Frankfurta varırdı zaten hasta...
- Uçak park pozisyonuna varana kadar adam felç kalmıştır zaten...
- Pistler çökmemiştir umarım iyi kontrol etsinler...
- İGA buradan da PR çalışması yapsın vb... onlarca yorum.


Limanı 1 kere kullansalar ben neden böyle konuştum diye kendilerine içlerinde soracaklardır.eleştirirninde bi gerçekliği olmalı nasıl düzeltirize bakılmalı ama bizde pek yok öyle şeyler kadri samsunlu baya ilgili eksik konularla 3.pistle beraber taksilerde sürelerde azalacak bu sene sonu metro işide biterse ben bi eksik kaldığını düşünmüyorum açıkçası.



sayfa 804
ANA SAYFA -> ULAŞIM