Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 713
Ahmet YükselS
9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 00:15

O zaman icraat bekliyoruz, gir şu siyasete seviye getir üstad Kim tutar seni!! İmaroğluna bir ders ver önce, ne bu metrobüslerin hali!!

bulent kucuk

9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 08:44
Günaydın, an itibariyle


2. Terminal alanı,


(+)


3.Pist


(+)





(+)




süleymanKS

9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 08:52

Bülent bey, 2. terminalin arazi yapısının, 1. terminalin arazi yapısına kıyasla zorluk derecesi nedir? Sizce tahmini inşaa süresi 1. terminale kıyasla ne olur?

bulent kucuk

9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 12:29

Merhaba, 2. terminalin, zemin yapısı hemen hemen 1. terminal ile aynı. İlave olarak dolgu yapılmayacak.
Tahmini inşaat süreci 5 yıl diye biliyorum.


(+)




(+)


süleymanKS

9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 12:37

(+1) bilgilendirici bir mesaj



esomel
9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 12:43

Bülent bey, doğru mu anladım? 2. terminal sahasında hafriyat çalışmaları başladı mı?

mafakyanc

9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 12:47

Oooov!... Sn. Bülent Forumdaşım!... 5 yıl, bir ömür demek!??? (Ben, belki de göremem! ) Mümkünse daha basit bir tahmin rica edeyim? Tüm hafriyat, dolgu, zemin düzeltme çalışmaları yapıldıktan yani "temel atmaya hazır hale geldikten" sonra bu 2. Terminalin inşaat ve donatım süresi ne kadar olabilir? (Not: Bu 2. Terminal'in en azından dış fiziki görünümüyle, otopark dahil oturacağı alanla mevcut terminalin ikizi, toplam kullanım alanıyla da oldukça benzeri olacağı varsayımı ile!)

IGA bu inşaatı ilk fazdakiler kadar hızla götürür mü (finansman problemi çıkmasa dahi), yoksa maliyetlerini daha düşük tutabilmek için daha mı zamana yayar?

İlk Terminal'in temeli Haziran 2014 gibi atılmıştı, eksiklerle tamamlanıp "hizmete açılabilmesi" 4 yıl 4 ay sürdü. Ama o temel atıldığında gerek terminal ana binası, gerek otoparkları bulunduğu alanlar, gerekse apron bölgelerinde hafriyat çalışmaları devam ediyordu ve uzunca bir süre de etti. Yani beton karkas yükselirken de hafriyat ve zemin iyilelşrme bir yandan devam ediyordu. Bem yıkarıda, bu hafriyat ve zemin iyileştirmeleri çalışmalarının önemli bölümünün temel atılmadan önce tamamlanacağını varsaymak istedim. Yani her türlü inşaat için ortada "cillop gibi bir arazi" olacak...


Hasan Mihrican
9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 12:53

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=7390838#7390838

Alıntı:
Uçak biletlerinde tavan fiyat diye bir şey getirmişlerdi.
Ne oldu, uygulanmıyor mu artık?
Yoksa biz görmeyeli tavanlar mı yükseldi?


Evet tavan fiyatlar yükselmiş.
Tavan fiyat iç hatlar ekonomi sınıfında 450TL'ye çıkmış.

https://www.haberturk.com/son-dakika-ic-hat-ucak- ...86-ekonomi


bulent kucuk

9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 12:56

Merhaba, hafriyat daha öz anlatımıyla tüm toprak hareketlerini tamamladıktan sonra inşaat başlatacaklar, sanırım önümüzdeki yaz gibi.
İlk terminal yapılırken, sahada çok zorlandık, hafriyat kamyonunun hemen arkasında betoncular az gerisinde kalıpçılar, sabah erkenden gelenin koyduğu kurallar, hergün değilde her an değişen güzergahlar.
Sonuç olarak, 2. Terminalin inşası konusunda iyimserlik duygularım had safhada
Terminal gövdesi yükselmeye başladığı anlarda, şuan A pier dediğimiz, pier 4 ün olduğu alanda tepe vardı.


coomeback
9 ay önce - Çrş 09 Ekm 2019, 13:07

Teşekkürler Bülent Bey, verdiğiniz bilgiler ile başlığın kalitesini artırıyorsunuz.

2. Terminal inşaatının bu kadar erken başlaması gerçekten olası mı? Daha yapılacak Airport City MRO tesisleri Yabancı şirketlerin hangarları varken. Üstelik mevcut terminal 100 milyon yolcuya kadar kaldırabilecekken.



sayfa 713
ANA SAYFA -> ULAŞIM