Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
erkinalp
1 yıl önce - Cum 30 Ksm 2018, 00:37

Kuşet kişi başı 20 lira.

serhatctnr
1 yıl önce - Cmt 01 Arl 2018, 23:39

Var mı bir gelişme? Hala satış veya bir duyuru yok.



feyyazturu
1 yıl önce - Cmt 01 Arl 2018, 23:41

Erkinalp arada öyle gaipten haberler verir sen bakma Seksenler'de mi 46'lik gibi aynı

Misafir 5f9

1 yıl önce - Cmt 01 Arl 2018, 23:50

Tren 15400 lük Dmu set olacak. Son durak Isparta..Buradan Burdura aynı set farklı tren numarasıyla gidecek. Tren Denizliye girip çıkacak,Erkinalpin dediği gibi Denizliden kuşetli eklenmesi gibi saçmalıklar olmayacak tabii .Bu arada trenin 9 Aralıkta sefere çıkması bekleniyor ama ertelendiği de söyleniyor.

serhatctnr
1 yıl önce - Pzr 02 Arl 2018, 00:01

Alıntı:
Tren 15400 lük Dmu set olacak. Son durak Isparta..Buradan Burdura aynı set farklı tren numarasıyla gidecek. Tren Denizliye girip çıkacak,Erkinalpin dediği gibi Denizliden kuşetli eklenmesi gibi saçmalıklar olmayacak tabii .Bu arada trenin 9 Aralıkta sefere çıkması bekleniyor ama ertelendiği de söyleniyor.


Bilgiler için teşekkürler. Açıkçası 9 Aralık'ta başlamaz diye düşünüyorum. Reklam yaparlardı şehirde. Bir de DMU setle o yol çekilir mi göreceğiz :/



feyyazturu
1 yıl önce - Pzr 02 Arl 2018, 00:04

DMU olursa özellikle ters koltuk gidecek yolcuyu nereden bulacaklar merak ediyorum

Gurbet Brian

1 yıl önce - Pzr 02 Arl 2018, 09:29

Merhaba arkadaşlar dmu emu trenler kadar dandiğni görmedim ya. Yazık bitürlü ayağa kaldıramadalar şu trenleri. Ya bikerede işten anlayanlar geçse şu tcddnin başına ya. Daha şu burdurdan 100 km aşşağya antalyaya veya sökeden iki adım kuşadası bodrumu beceremiyolar. Şimdide gargaragar gürültülü geri geri giden sütçü beygiri gibi yavaş trenlerle saatlerce kim gider okadar yolu. Zaten kafalarına göre istasyonlarda duruyolar. Burdurda iki vagonu kopartıp burdura yollamak veya birleştirmeyi bile düşünememişler. Veya afyon eskişehre bağlantıyı. Zaten bu dandik dmu lara okadar yol kimse binmez bizde fazla maliyet etmeyiz kafası ya. Bilmeyenlerin haberi olsun bu dmu larda koltuklar kozmonot kapsülü gibi dimdik vede en ucuz sert malzemeden koltuklar kabini çok basık vede motorlarıda zayıf çünkü lokomokitif yerine ufacık motorlu. Eski ferah 80 lerin rahat yatan koltuklu trenlerini özlettiler bize. Eskiden mototrenlerde bile pulman salon vede kompartmanlar vardı miğde bulandırmadan gidiliyodu.

erkinalp
1 yıl önce - Pzr 02 Arl 2018, 10:20

15400 bu hat için uygun değil. Lokomotifle çekilen, adam akıllı yataklı vagonu olan bir tren çalıştırılmalı. Uşak Ekspresi dünden itibaren İzmir'den elektrikli lokomotifle çıkıyor. Oradan eksilen 22 000'lik buraya verilebilir. Denizli-Eğirdir ve İzmir-Burdur arası ek kuşetler bağlanarak geri kalan tren Isparta'ya götürülebilir. Burdur ve Eğirdir'e giden vagonları da tren bölündükten sonra/birleşene kadar 9500'ler götürür.

En son erkinalp tarafından Pzr 02 Arl 2018, 10:33 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Misafir 8a1

1 yıl önce - Pzr 02 Arl 2018, 10:31

Bozanonu Eğirdir arasındaki raylarin bir kısmı söküldü 2002 den bu yana hat kapalı. Bu hattı yenilenecekti ihalesi oldumu?

Eyup2558
1 yıl önce - Pzr 02 Arl 2018, 11:35

Alıntı:
Uşak Ekspresi dünden itibaren İzmir'den elektrikli lokomotifle çıkıyor. Oradan eksilen 22 000'lik buraya verilebilir.

Manisa'dan sonra elektrikli hat yok ki! En fazla İzmir Manisa arası elektirikli loko takılabilir sonra Uşak'a kadar dizel loko gerekli.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege