Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
serhatctnr
1 yıl önce - Pts 26 Ksm 2018, 00:38

Hat yenilendikten sonra hız ne kadar artmıştır sizce? Eğer arada 2-3 saatten fazla fark varsa veya yataklı vagon olmayacaksa tren tercih edilmez sanırım.

Tevfik Metin Tanöven

1 yıl önce - Pts 26 Ksm 2018, 00:40

Arkadaşlar MT5200 ve MT5500 ler motorlu tren setleriydi , ve mototrenlerde yataklı vagon hiç olmadı . MT 30000 ler de mototren seti . Arkadaş MT 5200 ve MT 5500 lerde yataklı bölüm olduğunu nereden çıkartıyor . Araştırma yapmadan bilgi paylaşımı yapana ne denir bilemiyorum , yorumu sizlere bırakıyorum . MT 5200 ler iki vagonluydu ve ara vagon yoktu , iki adet alındı . MT 5300 ler ise üç vagonluydu , 16 adet alındılar . MT 5200 ve MT 5300 ler 1978 senesinde seferden çekildiler . Feyyaz Duru arkadaşımız da Ayşe Kulin in kitabında Ankara - İstanbul arasında yataklı DMU setler le seyahat ettiğini yazmış ama Motorlu trenler TCDD envanterine girdiğinden beri yataklı bölüm olmadıki . Bu tip saçmalıkları araştırma yapmadan nasıl uyduruyorlar orasıda ayrı .



sefabaygin
1 yıl önce - Pts 26 Ksm 2018, 12:06

Az önce yht ile geçerken bozüyük tarafında konvansiyonel hatta ankara istikametine giden mt5700 model tren gördüm. Ya bakıma gidiyordu ya da kullanılmak üzere başka yere

Tevfik Metin Tanöven

1 yıl önce - Pts 26 Ksm 2018, 12:21

Sefa bey tüm anadolu setleri ve MT 5700 lerin ağır bakımları Adapazarın da kurulu bulunan Tüvasaş da yapılıyor . Periyodik bakımları bağlı bulundukları bölge müdürlüklerin de yapılır . Bozüyük te Ankara yönüne doğru giderken gördüğünüz MT 5700 Tüvasaş vagon fabrikasından ağır bakımdan çıkmış ve bağlı olduğu bölge müdürlüğüne giden settir .

GkhanTR
1 yıl önce - Prş 29 Ksm 2018, 00:03

Bakalım gerçek anlamda işletecekler mi yoksa bir çok hat gibi göstermelik mi olacak..



Misafir 50d

1 yıl önce - Prş 29 Ksm 2018, 21:34

Denizli'den Burdur'a gelmek için Gümüşgün'de mi inecegiz yani? Doğru mu anlıyorum. Eğer öyleyse boşuna heveslendirmeyin insanları oldukça komik

erkinalp
1 yıl önce - Prş 29 Ksm 2018, 21:52

Bari Denizli-Burdur arası bir kuşet bağlasalardı.

feyyazturu
1 yıl önce - Prş 29 Ksm 2018, 22:15

Alıntı:
Bari Denizli-Burdur arası bir kuşet bağlasalardı

İzmir'den bağlanmıyorsa o kadarcık mesafede ne diye bağlansın Erkin
Bu hat otobüs kadar hızlı olsun gerisi önemli değil. Nedense bu mesafede yataklı vagon eklenmiyor bari otobüs kadar hızlı olsun .
TCDD işletmecilik konusunda çok fazla hevesi yok . Doğu ekspresi para basıyor, turizm odağı haline gelmiş ama Tcdd'nin umrumda değil. Tcdd yıllarca reklam yapsa gelemeyeceği noktaya geldi Doğu Ekspresi . İnsan bir iyileştirme yapar. Bir tren daha koyar. 3 dk da bileti biten bir tren üstelik.


erkinalp
1 yıl önce - Prş 29 Ksm 2018, 22:30

Çünkü koltuk bileti alıp kuşeti içeride görevliden temin edebilirsin. Yataklı vagonun önceden hazırlanması gerektiği için böyle bir şey olamaz. O yüzden kısa mesafelerde arada bağlanıp çözülecek vagonların kuşet tipinde olması uygun oluyor.

feyyazturu
1 yıl önce - Prş 29 Ksm 2018, 23:53

Alıntı:
Çünkü koltuk bileti alıp kuşeti içeride görevliden temin edebilirsin. Yataklı vagonun önceden hazırlanması gerektiği için böyle bir şey olamaz. O yüzden kısa mesafelerde arada bağlanıp çözülecek vagonların kuşet tipinde olması uygun oluyor.

Mesele vagonun hazırlanmasından ziyade o kadar kısa mesafe için kuşet işine girilmesi veya birilerin kısa mesafe için o parayı vermesi.



sayfa 2
« önceki   123 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege