Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
Mehmet BLC
7 ay önce - Pzr 27 Oca 2019, 23:12

Alıntı:
Bu kupa'da benim çok hoşuma gidiyor Mehmet BLC bey

Daha bi ağır ve kendine has duruyor. Sizce ?


Dıştan güzel de içi maalesef Onur bey.

Semer fazla yüksek, yatak kalitesiz, yan cam facia, aynalar çok kötü, yolda giderken aynaları elinle kontrol etmen için cambaz olman gerekli, konsoldaki tuşlar dandik, otomatik vites düğmesi zıplamaktan yerinde durmuyor, konfor felaket, sürücünün yerinden kalkıp yan tarafa geçmesi, bir şeyleri kırmadan çok zor.

Tek artı motor. 1846'nın 460 hp'lik motoru iyi, o da yani 460 beygire göre bir zahmet iyi olsun.

Sene olmuş 2019, şunun içine bak yav.


En son Mehmet BLC tarafından Pzr 27 Oca 2019, 23:16 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


onur345

7 ay önce - Pzr 27 Oca 2019, 23:16

Ben böyle bilmiyordum içini. Gerçekten vasatmış. Eski model gibi duruyor.



Mehmet BLC
7 ay önce - Pzr 27 Oca 2019, 23:25

Yukardaki fotoğrafın olduğu araç 1846 . Sahibinden => 652361709


Aynı kasa 1848'in içi, sadece vites kolu farklı. Diğer her şey aynı.

Enver ne diyor, bir de onu dinleyin. 4:46'dan itibaren.





Vakti olan bir zahmet bir de bu videoyu incelesin.
1846 incelemesi





onur345

7 ay önce - Pzr 27 Oca 2019, 23:35

Evet. Vitesin eski tip olması. Yatağın ve dolapların ufak olması hep dezavantaj.
İyide bu adamlar bu arabanın içinde evlerinden fazla vakit geçiriyor. Bunu yapan mühendis hiç umursamamış sanırım bu detayları.

Bu ford'un yeni kasası içinmiydi , bilmem kaç tane şoför'ün görüşlerini sorunlarını dinleyip dizayn etmişlerdi. Hatırlayamadım.


Mehmet BLC
7 ay önce - Pzr 27 Oca 2019, 23:56

Türkiye'deki Ford ve BMC'nin ar-ge sorumluları ve mühendisleri malesef kullanıcının konforu odaklı değil de iş görülsün mantığıyla araç dizayn ettikleri için yıllardır, üretilen araçlar hep böyle.

BMC'nin son çıkan Tuğra aracında da o kadar çok konfor eksikliği var ki, malesef büyük hayal kırıklığı. Ford da aynı şekilde, F-max'te tasarım facia, konfor felaket, fiyatlar da aksine müthiş yüksek.

Daf, Volvo, Scania, Mercedes, Man nerdeee, bizim araçlar nerde.

Deseler ki "sabredin 10 sene sonra biz o saydığınız markalarını hepsini her yönden geçeceğiz", herkes bekler. Ama 10 sene sonra da diğer araçları hep böyle geriden takip edeceklerse, topunun da fabrikasını kapatmak lazım.



Misafir 16f

7 ay önce - Pts 28 Oca 2019, 00:19

Mehmet BLC Bey neden ülkemizde burunlu tırlar tutulmuyor? kenword mack burunlu volvo cartepilar tırları yollarda göremiyoruz?

Mehmet BLC
7 ay önce - Pts 28 Oca 2019, 00:33

Sadece Türkiye'de değil tüm avrupa'da uzun burunlu tırlar tutulmaz. Herhangi bir kısıtlayıcı durum yok. Sebebi yolların dar olmasıdır. Otobanlar, ana yollar geniş olsa da, şehir içlerinde, yük indirilecek yerlere girildiğinde araçlar manevra yapmakta zorlanırlar. Şu anda kullanılan burunsuz tırlar dahi zorlanıyorken daha da uzun olan burunlu tırlarla mesela İstanbul sokaklarında ileri geri hareket yapmak çok cazip gelmiyor kullanıcılara. Avrupa'da yollarda yükseklik problem, dorse uzunluğu problem, doğal olarak çekici de kısa olması gerekiyor.

Amerikan tırlarının dorselerinde bir uzunluk sınırı yok, hız sınırı da avrupaya göre biraz daha yüksek. Yollar da geniş olunca cevap haliyle ortaya çıkıyor.

Amerika'da da burunsuz tır var, fakat yaşam alanını daraltmaya gerek yok, her şey geniş. Çekiciyi daha da uzatıp karavan olarak dahi kullanabilirsin. Paran varsa özgürlüğün sınırı yok.

Avrupa'da da burunlu tırlar var, fakat burunsuzlar bile bazen hareket edemiyorken daha genişini alıp stress yapmaya gerek yok.



halili1984

7 ay önce - Pts 28 Oca 2019, 08:43

Mehmet BLC abinin yazdıklarına ekstra Amerikada şehirler arası ciddi uzun.O yüzden Tırlar ciddi anlamda ev görevi görüyor.Burada tırda 10 20 cm hesabı ile kasa yapılıyor.

Mehmet BLC
7 ay önce - Çrş 30 Oca 2019, 23:11

F-MAX içi

Alıntı:










serdarzaydin
7 ay önce - Prş 31 Oca 2019, 00:01

Alıntı:
Mehmet BLC Bey neden ülkemizde burunlu tırlar tutulmuyor? kenword mack burunlu volvo cartepilar tırları yollarda göremiyoruz?


benim bildiğim, römorklu çekiciler için (tırlar) avrupa birliği normları var belirli bir uzunluktan daha fazlası yasak. üretici de daha fazla yük taşınsın diye çekiciden kesinti yapıyor. halbuki burunlu çekicilerde çalışanlar insan gibi yaşıyor, inip binmesi bile ayrı rahat. manevra meselesi ise sorun değil, youtube amerikalı şöförlerin dar alanda harika manevraları ile dolu.



sayfa 6
« önceki   123 ... 567 ... 91011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM