Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 252
ali alimi012
1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 11:15

süleyman bey uçak hiç çekilmiyor nedeni ise sürekli maske takmak zorunlu
bazıları takmıyor riskli
herkes yanyana otoruyor çok sıkıcı
nerdeyse 5-6 saat maske takmak gibi bir durum oluyor


dr.aty
1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 12:23

(+)

Haftasonu normal yolda çok aşırı sayıda ağır vasıta vardı. Koçhisar geçişinde her kavşakta trafik polisleri trafiği açmaya çalışıyordu.


emre yildiz

1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 12:44

Alıntı:
Haftasonu normal yolda çok aşırı sayıda ağır vasıta vardı. Koçhisar geçişinde her kavşakta trafik polisleri trafiği açmaya çalışıyordu.


Halbuki, hemen yanibaşında 3+3 seritli alternatif bomboş otoyol var ve tum kamyoncular bu tarafa yığılmış durumda. Ankara Niğde otoyol fiyatı 50-TL olsa hemen hepsi o tarafa yönelirdi, devletin artık bunu düşünmesi lazim. Bütçeyi YİD projelerinin devasa yüklerinden kurtarmak gerekir, otoyolu kullananların ödemesi lazim 83 milyonun değil.


Mehmet0660
1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 13:00

emre bey birde benim kendi görüşüm yol ucuz olursa geçiş çok olur tabi yıpranması acaba bu tamir bakımı firmayamı ait masrafı
belkide az araba geçsin yol yıpranmasın garanti süresi bitene bizi idare etsin ne olsa biz geçmeyenin parasınıda alıyoruz


The_Turk
1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 14:40

Alıntı:
emre bey birde benim kendi görüşüm yol ucuz olursa geçiş çok olur tabi yıpranması acaba bu tamir bakımı firmayamı ait masrafı
belkide az araba geçsin yol yıpranmasın garanti süresi bitene bizi idare etsin ne olsa biz geçmeyenin parasınıda alıyoruz


İşletme süresi boyunca bakım onarım işletme sahibine aittir. Devlet karışmaz ona.

İşletme sahibi her zaman verilen garantinin üstüne çıkmak ister. Garanti olanı alacak ama fazlasını neden istemesin.

Dışardan bakarak ANO bu garanti sayıya zor ulaşacak gibi. Ama bu ancak işletme suresini yarıladıktan sonra belli olur. Mesela benim fikrim KMO garanti sayısına daha erken ulaşacak. Her iki yolunda alternatiflerine bakarsak bence böyle bir durum ortaya çıkıyor.



kırşeeerli 40
1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 17:50

aman Emre Bey ne yaptınız. şimdi otoyolu eleştirdiğiniz sanılacak. siz ben ve daha pekçokları otyolu eleştirmedik fiyatını eleştirdik ama bazıları bunu anlamadılar. anlamadıkları gibi bu saçma sapan fiyat politikasıma rağmen mantıksal bir temele oturtmaya çalıştılar fikirlerini ama tutmadı. OTOYOL PAHALAI.ŞU ŞARTLARLA KULLANILABİLİR DEĞİL.neyini anlamıyorsunuz. yapın adana ankara 50 tl millet kullanmıyorsa o zaman ben bir daha ağzımı açmayacağım ve herkesten özür dileyeceğim.yol medeniyettir doğru, otoyolun avantajı çok doğru ama bu hayat pahalılığında 144.5 tl verebilen insan sayısı memlekette orantısal olarak çok azdır. yapalım anketi bakalım ne çıkacak. emre bey saygılar.

ali alimi012
1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 18:02

bu yol ne zaman id kısmını bitirecek
şu anda işlet kısmında
devret kısmı ne zaman acaba
bir kaynak var mı


snell479

1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 18:09
bir önceki mesaja cevap


14 Nisan 2017’de yapılan ihalenin ardından ERG Otoyol Yatırım ve İşletme A.Ş. Ankara – Niğde Otoyolu projesine YİD modeli ile toplam 3 yıllık yapım süresi de dahil olmak üzere 11 yıl 10 ay 17 günlük teklifi, toplam yatırım maliyeti 4.031.055.531 Türk Lirası teklifi ile ihaleyi kazanmıştır.

ali alimi012
1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 18:20

kısa bir kerrat cetveli hesabıyla
11 yıl 10 ay 17 gün sonra
3 mart 2029 oluyor yanlış hesaplamadıysam


alierbilir
1 ay önce - Sal 19 Oca 2021, 19:12

Pazar günü Adana - Ankara arasını duble yoldan kullanmak nasip oldu. (Eminlik Kavşağına kadar otoyolu kullandım). 17.30 Adana otoyol girişi - 21.45 Gölbaşı merkez şeklinde 4 saat 15 dakika sürdü yol. Duble yol gayet sakindi. Kulu makasından sonra yer yer yoğunluk vardı. Muhtemelen otoyol da epey sakindir.



sayfa 252
ANA SAYFA -> ULAŞIM