Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-Niğde Otoyolu projesi ve inşaatı
« önceki   1234 ... 175176177   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 3
Mehmet0660
2 yıl önce - Pzr 23 Eyl 2018, 11:24

Saatte 120 km hızla 3 saatte 360 km yapar otobana hız sınırımı geliyor

emre yildiz

2 yıl önce - Prş 11 Ekm 2018, 10:06

Ankara-Niğde otoyolunda makine ve ekipman artışı olmuş ve 2020 yılına yetiştirilmesi için uğraş veriliyormuş...Umarım 2*4 şerit halinde yapılmakta olan Ankara-Konya yolu kesimini 2019 içerisinde açarlar da Gölbaşı trafiğinden bir an önce kurtuluruz.
Alıntı:
Ankara-Niğde Otoyolu’nda makine ve ekip sayısı arttı
Abdullah ÖZKUL/AA

11.10.2018 - 09:28|Son Güncelleme : 11.10.2018 - 09:43

Yapım çalışmaları hızlandırılan ve 2020'de açılması planlanan Ankara-Niğde Otoyolu'nda kapasite artırımına giden üstlenici firma, makine-ekipman ve işçi sayısını iki katına çıkartarak çalışmalarını sürdürüyor.

Ankara-Niğde Otoyolu’nda makine ve ekip sayısı arttı

Proje kapsamında 164 mühendis, 100 tekniker ve 3 bin 964 işçi görev yapıyor. Bin 492 ekipmanla günlük 500 bin metreküp toprak, bin 500 metreküp beton ve 200 ton demir işleniyor. Otoyolun Niğde bölümünde yol dolgu ve yarma, alt ve üst yapı ile menfez ve viyadük çalışmaları hızlı bir şekilde devam ediyor. Gölbaşı’ndan başlayıp, Niğde Gölcük kavşağında sona erecek proje, 275 kilometresi otoyol, 55 kilometresi bağlantı yolu olmak üzere toplam 330 kilometreden oluşuyor.

500 KİLOMETRE KESİNTİSİZ ULAŞIM

Ankara-Ahiboz arasında 30 kilometrelik kesimde 2x4, Ahiboz-Gölcük arasında 245 kilometrelik kesimde 2x3 şeritli ana otoyol ile güzergah boyunca 55 kilometrelik kesimde 2x2 şeritli bağlantı yolları yapılıyor.
Projede toplam 12 kavşak, 3 bin metre uzunluğunda 5 viyadük, 74 köprü, 141 alt geçit, 452 menfez, 12 park alanı, 5 bakım işletme merkezi ve 12 ücret toplama sistemi yapılması planlanıyor. Yatırım maliyeti 5,5 milyar lira olan projenin tamamlanmasıyla Marmara ve Karadeniz bölgelerini Akdeniz bölgesine bağlayan uluslararası öneme sahip ulaşım ağı oluşturulacak. Avrasya bölgesinin en önemli ulaşım ağlarından Trans Europen Motorway (TEM) Otoyolu'nun eksik kalan Ankara-Niğde kesimi tamamlanarak Edirne'den Şanlıurfa'ya yaklaşık bin 500 kilometrelik kesintisiz ulaşım sağlanacak.

Kaynak; http://www.hurriyet.com.tr/yerel-haberler/ankara/ ...i-40983308



emre yildiz

2 yıl önce - Prş 11 Ekm 2018, 10:26

Aynı haber Yeni Şafak gazetesinde de yer almış, ilgili haber;
Alıntı:
Ankara-Niğde Otoyolu son halka olacak

Yapım çalışmaları hızlandırılan ve 2020'de açılması planlanan Ankara-Niğde Otoyolu, Marmara ve Karadeniz bölgelerini Akdeniz bölgesine bağlayacak uluslararası ulaşım ağının son halkasını oluşturacak. Avrasya bölgesinin en önemli ulaşım ağlarından TEM Otoyolu'nun eksik kalan Ankara-Niğde kesiminin tamamlanmasıyla, Edirne'den Şanlıurfa'ya yaklaşık bin 500 kilometrelik kesintisiz ulaşım sağlanacak.
Yapım çalışmaları hızlandırılan ve 2020'de açılması planlanan Ankara-Niğde Otoyolu ile Marmara, Karadeniz ve Akdeniz bölgelerini birbirine bağlayan, uluslararası öneme sahip ulaşım ağı oluşturulacak.

Yap-işlet-devret modeliyle yapımına başlanan ve şubat ayında temeli atılan Ankara-Niğde Otoyolu'nun 2020 yılına yetiştirilmesi için kapasite artırımına giden üstlenici firma, makine-ekipman ve işçi sayısını iki katına çıkartarak çalışmalarını sürdürüyor.

Proje kapsamında 164 mühendis, 100 tekniker ve 3 bin 964 işçi görev yapıyor. Bin 492 ekipmanla günlük 500 bin metreküp toprak, bin 500 metreküp beton ve 200 ton demir işleniyor. Otoyolun Niğde bölümünde yol dolgu ve yarma, alt ve üst yapı ile menfez ve viyadük çalışmaları hızlı bir şekilde devam ediyor.

Ankara-Niğde Otoyolu çalışmaları devam ediyor.

Ankara'nın Gölbaşı ilçesinden başlayıp, Niğde Gölcük kavşağında sona erecek proje, 275 kilometresi otoyol, 55 kilometresi bağlantı yolu olmak üzere toplam 330 kilometreden oluşuyor. Ankara-Ahiboz arasında 30 kilometrelik kesimde 2x4, Ahiboz-Gölcük arasında 245 kilometrelik kesimde 2x3 şeritli ana otoyol ile güzergah boyunca 55 kilometrelik kesimde 2x2 şeritli bağlantı yolları yapılıyor.
Projede toplam 12 kavşak, 3 bin metre uzunluğunda 5 viyadük, 74 köprü, 141 alt geçit, 452 menfez, 12 park alanı, 5 bakım işletme merkezi ve 12 ücret toplama sistemi yapılması planlanıyor.

Yatırım maliyeti 5,5 milyar lira olan projenin tamamlanmasıyla Marmara ve Karadeniz bölgelerini Akdeniz bölgesine bağlayan uluslararası öneme sahip ulaşım ağı oluşturulacak. Avrasya bölgesinin en önemli ulaşım ağlarından Trans Europen Motorway (TEM) Otoyolu'nun eksik kalan Ankara-Niğde kesimi tamamlanarak Edirne'den Şanlıurfa'ya yaklaşık bin 500 kilometrelik kesintisiz ulaşım sağlanacak.


Kaynak; https://www.yenisafak.com/ekonomi/ankara-nigde-ot ...ak-3401216


(+)





(+)



(+)


Misafir 3ec

2 yıl önce - Prş 11 Ekm 2018, 14:24

Adana-Ankara arasındaki yolculuk 3,5 saate düşer.
Git-gel Ankara 7 saat olur.


Misafir 284

2 yıl önce - Prş 11 Ekm 2018, 14:34

Epey düzlük var diğer inşaatlara göre daha kolay olması lazım. İnşallah erken biter.



yerdal
2 yıl önce - Cum 12 Ekm 2018, 17:27
ERG Otoyol Ankara Niğde Otoyolu Drone Çekimi






Misafir 75f

2 yıl önce - Cum 12 Ekm 2018, 22:29

İstanbul Alibeyköy - İstanbul Kurtköy - Adana otobüs yolculukları 12 saate düşecek.
Aynı otobüs, 24 saatte İstanbul-Adana git-gel yapabilecek.


Misafir 75c

2 yıl önce - Cum 12 Ekm 2018, 22:44

Bu başlık, ULAŞIM bölümüne taşınabilir mi?

Misafir 75f

2 yıl önce - Cmt 13 Ekm 2018, 00:01

Bu yolu 2020 yazında kullanabilir miyiz Allah izin verirse?

Unaldemirag
2 yıl önce - Cmt 13 Ekm 2018, 00:17

Ankara-Niğde Otoyolu 2019 Yılı Sonunda Hizmete Giriyor

Güncelleme :

Başbakan Binali Yıldırım, Ankara-Niğde otoyolunun 2019 yılı sonunda biterek hizmete gireceğini belirterek, projenin maliyetinin 4 milyar olduğunu, bu yol bittiğinde Ankara’dan Niğde’ye gidişin yarı yarıya azalarak 4 saatten 2 saate düşeceğini söyledi. Ayrıca Gölbaşılılara da müjde veren Yıldırım, Ankara-Konya yolunun Gölbaşı kısmını yolun altına alacaklarını kaydetti.
Başbakan Binali Yıldırım, Ankara-Niğde otoyolu temel atma töreninde konuştu. Bugün Ankara ve Türkiye’ye yakışan bir proje, yatırım ve hizmet için beraber olunduğunu belirten Yıldırım, "Bugün Ankara için Niğde ve arada bulunan Nevşehir, Aksaray, Kırşehir ve hatta Konya için tarihi bir gün. Edirne’den Ankara’ya, Ankara’dan Niğde’ye ve oradan Adana’ya, Gaziantep’e, Şanlıurfa’ya ve güzergah üzerinde bulunan diğer iller de var, bütün bu iller için büyük bir hayali gerçeğe dönüştürme adına son bir hamle yapıyoruz. Edirne’den otoyola giren bir vatandaşımız bu yol bittiğinde Şanlıurfa’ya kadar hiç araba sollamadan otoyolla gidecek, rahat konforlu bir seyahat edecek. Bu büyük eser hayırlı uğurlu olsun ve böylece 2 bin kilometrekarelik bir otoyolun eksik kalan 332 kilometrelik bölümünü de Ankara-Niğde arasında bitirmiş oluyoruz" ifadelerini kullandı.
Bu yolun hikayesinin çok hazin olduğunu, 2000-2001 krizinden önce yolun yapımının ihale edildiğini, 8-10 firmanın başladığını ifade eden Başbakan Yıldırım, "Ama Türkiye krizle yerle bir olunca proje de rafa kalkmış. Tıpkı yarım kalan havaalanları, yollar gibi. Ama 2002’de bu aziz millet ne dedi, ’tek başına, iş başına, yakın ışıkları Türkiye aydınlansın’ dediniz. Türkiye, bu kutlu yürüyüşüne o günlerden itibaren başladı. Geldiğimiz bu noktada önemli bir mesafe katettik. Türkiye’yi batıdan doğuya, kuzeyden güneye bölünmüş yollarla donattık. Yolları böldük, hayatları birleştirdik. Yolları böldük, milleti birleştirdik. Yolları böldük, gönülleri birleştirdik. Yolları böleriz ama Türkiye’yi böldürtmeyiz. Bunu herkes böyle bilsin" şeklinde konuştu.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 175176177   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM