Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 178
Sametgunes
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 10:54

Bu otoyol tamamen açılınca Avrupa Ortadoğu birleşecek ardından Gerede Gürbulak otoyolu yapılınca Avrupa Kafkaslar birleşecek otoyol projeleri çok önemlidir birde bu otoyolun ikinci kesim ne zaman açılacak?

alperen522
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 12:38

Alıntı:
karayollarının trafik hacim istatiskleri tam tersini söylüyor


O istatistikler 1 yılın ortalaması. En yoğun zamanda kaç araç geçtiğine bakacaksınız yılın ortalamasına bakarsanız tüm projeler gereksiz olur. Bayramlarda kaç araç geçiyor mesela? Ben söyleyeyim o kadar çok araç geçiyor ki upuzun konvoylar oluşuyor. Işıklı kavşak sayısı çok fazla olmadığından trafik karmaşası oluşmuyor ancak gelecekte oluşmayacağının garantisi yok.

Bu otoyol gereklidir. Ne yöntemle yapıldığı nasıl işletileceği tartışılabilir ama gerekliliği konusu bence tartışılmaya kapalıdır. 40 senelik TEM projesinin son ayağı diyebiliriz bu proje için. O denli geç kalmış bir proje.



Kayserili Mehmet

1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 15:36

Alıntı:
Bu otoyol tamamen açılınca Avrupa Ortadoğu birleşecek

Evet, ilerde Pirot/Sırbistan - Sofya arasındaki 80 km lik sıkıntılı bölümde de otoyol yapılırsa Urfa’dan Kopenhag’a kadar (Kapıkule sınırındaki 10 km lik kesim hariç) hemen hemen kesintisiz bir otoyol ulaşımı sağlanmış olacak (Pirot-Sofya arasındaki güzergah için ortada maalesef bir proje bile yok).


Atabey212
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 15:45

Alıntı:
Bu otoyol gereklidir. Ne yöntemle yapıldığı nasıl işletileceği tartışılabilir ama gerekliliği konusu bence tartışılmaya kapalıdır. 40 senelik TEM projesinin son ayağı diyebiliriz bu proje için. O denli geç kalmış bir proje.


Ne kadar tartışırsan tartış yol yapılmasını istemeyen bir kitle var. Bunun en büyük kanıtı Özal ve Erdoğan olmasa kaç km otoyol ve bölünmüş yolumuz olurdu bunu soralım kendimize. Şunu biliyoruz ki 2002 yılına kadar 6 bin km bölünmüş yol vardı şu an 28 bin km bölünmüş yol var. Tartışmanın da bir mantığı olur bu bölgede sanki 1 tane otoyol varda bizde 2. otoyolu yapalım diyoruz. Almanya'da 13 bin km otoyol var eminim onlarda böyle sözde muhalifler yoktur.


Mehmet0660
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 15:51

urfa antep adana mersin ortalama toplam nüfus 8 milyon niğde nevşehir Aksaray kırşehir ortalama 1.5 milyon nüfus ettimi 9.5 milyon nüfus urfadan sonra olan diğer yerleri saymıyorum pahalı tamam ama birçok kişi için zaman tasarrufu olacak 2. etap açılınca 125 km hızla ile bölünmüş(duble) yolda radara girip 300 tl ceza yemektense 100 tl vermek birçok kişi için 100 küsür tl vermek daha cazip olur kanaatindeyim



Atabey212
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 17:06

Alıntı:
urfa antep adana mersin


Bu otoyol sadece şehirleri birbirine bağlamıyor. Irak ve Suriye'yi Avrupa'ya bağlıyor. Irak ve Suriye'de savaşlar bitti bu 2 ülkeye istikrar geldiğinde bu otoyol yetmeyecektir bile...


Vatman vs Superman
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 17:36

Bu otoyolun ikinci etabı sayesinde, Ankara’nın Kırıkkale tarafından girişi de rahatlayacak.

Kırşehir, Kayseri, Kahramanmaraş, Malatya, Elazığ, Tunceli, Adıyaman, Bingöl, Muş, Bitlis, Van ve Hakkari’den Ankara’ya ve İstanbul’a giden onbinlerce araç, artık Kırşehir girişinde otoyola girecek ve Karadeniz ve Doğu Anadolu yollarının birleşmesi neticesinde ortaya çıkan Kırıkkale-Elmadağ-Ankara arasındaki işkence sona erecek.

Otoyolun üzerinde yaşayan Niğde, Nevşehir, Adana, Mersin, Hatay, Osmaniye, Gaziantep, Kilis, Şanlıurfa ve otoyola Şanlıurfa’dan giren Diyarbakır, Mardin, Batman ve Şırnak gibi illere katkısı zaten ayrı. Bu illerin Ankara ve İstanbul yolculukları 15-20 saati bulabiliyor, yolun büyük bir kısmını otoyoldan gitmek, önemli bir nimet olacak.


memduh güntay
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 18:40

Halihazırda Ankara-Kırşehir ve Ankara-Kayseri arasını sıklıkla gidip gelen birisi olarak otoyolun bu fiyatlandırma politikalarıyla bana hitap etmediğini söylemek zorundayım. Şu anda Ankara Kırıkkale arası Doğu Karadeniz bağlantısı da olduğu için çok kalabalık oluyor, bir otoyol projesi olması gerektiği tartışılmazdı. Projeyi her ne kadar ilgiyle izlesem de halihazırda yapılan YİD otoyolların fiyatlandırmasının biraz tuzlu olduğunu da unutmamak gerekli. Ayda yılda bir gidip gelenler için yine sorun değilse de benim gibi ayda 5-6 kez gidip gelenler için yazılacak ek bir maliyet. Şahsen ben Ankara'dan giderken Konya yolundan Bala üzeri Kırşehir ve Kayseri aksına düşüyorum ve yolda genel manada oldukça memnunum, bu şekilde Kırşehir'e kadar sadece Özbağ'daki iki yoğunluk yaratmayan ışık ve Kırşehir girişindeki ışık harici bir durma, dursakama yaşamadan ulaşabiliyorum. Ücretlendirme net olmasa da 60 tl civarı olacak gibi görünüyor ve halihazırda 1.6 tdi aracımla 60 tl yakıt ücreti ödemiyorum bile. Deneme amaçlı birkaç kez geçecek olsam bile yıl içerisinde ana tercihim otoyol olmayacak, maalesef.

emre yildiz

1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 19:42

Alıntı:
Ücretlendirme net olmasa da 60 tl civarı olacak gibi görünüyor ve halihazırda 1.6 tdi aracımla 60 tl yakıt ücreti ödemiyorum bile. Deneme amaçlı birkaç kez geçecek olsam bile yıl içerisinde ana tercihim otoyol olmayacak, maalesef.


Memduh bey, ucretin pahali olduğu konusunda haklısınız, ben de sizin gibi deneme amaçlı Ankara-Ereğli yolculuklarında birkaç kez kullanacağım, ama genelde eski yoldan seyahat edeceğim. Ama bu haliyle bile otoyol bize fayda ve konfor sağlayacak. Şöyle ki; otobüsler, kurumsal firmalara ait kamyon ve tırlar ile 180 km/saat ile seyahat edip, 500 metreden selektör yapa yapa gelen BMW li tiplerden kurtulacağız, günlük 10 bin araç bile otoyola geçse Ankara-Aksaray-Ereğli yolu rahatlayacak, bir de böyle düşünün


xkralx

1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 20:12

Kayserili Mehmet bi cvp yazayim pirot bulgar gümrügü arasi komple otoban oldu ve bulgar gümrügünden sofia arasida yapim asamasinda hatta bi kismi 17 km bölüm acildi gecen ay otoban olarak



sayfa 178
ANA SAYFA -> ULAŞIM