Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 177
Kayserili Mehmet

1 ay önce - Cum 27 Ksm 2020, 10:01

Alıntı:
Devletler, şirketler hatta ve hatta akıllı insanlar bugünü değil geleceği planlar.

Bu konuya ben de başka bir başlıkta biraz değinmiştim Ali Bey:
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=7344779#7344779


Ozsoyler
1 ay önce - Cum 27 Ksm 2020, 10:20

YİD otoyollarının çok külfetli olduğu doğru, hazineye yükü çok ağır. Kur üzerinden anlaşma yapılması çok saçma. Ama otoyol medeniyettir, hem de ülkedeki iki otoyol ağını birbirine bağlayacak olması bu otoyolu önemli kılıyor.

Bence de mevcut yollar duble yola çevrilene kadar yeni otoyollar yapılsa daha mantıklı bir hareket olurdu. Adana'da yaşayan birisi olarak hemen hemen her yere giderken otoyol kullanıyoruz ve büyük rahatlık. Keşke Konya üzerinden Afyon hatta İzmir'e kadar otoyol olsa.

Bence ülkedeki otoyol ağı 2035'e kadar yeşil olan yollar şeklinde planlanmalı. 2050'de de mavi olanlar eklenmeli. Böylece hemen hemen her yere tamamen otoyol ile gidebiliriz. 2035 yılında araba sayısı çok daha fazla artacak. Mevcut uçuk fiyatlarla, ekonomide ve pandemide bile insanlar kapış kapış araba alıyor.






ali alimi012
1 ay önce - Cum 27 Ksm 2020, 10:27

Alıntı:
20 saat önce - 14:09 (dün)

Yolun 2. Etabının açılışını çok beklersiniz.

Benzinlik yapmayı unutmuş adamlar ( şaka gibi ama gerçek )

Önümüzdeki sene açılır.

Erken açılsaydı yeterli araç geçmeyeceği için hazineye zarar yazacaktı. Ekonomiye katkısı olmayan bilakis Türk ekonomisini çökerten projelerden bir tanesiydi

yurtdışından sallamak kolay tabi
eğer cesaretin varsa gelsene
bilmeden sallıyorsun
kullanmadığın halde ayrıca sendem kuruş çıkmıyor hangi ülkenin hizmetkarıysan artık
çok şey varda yayınlanmaz diye yazmıyorum
ama şunu bilki seneye kalmayacak
zaten 35 gün kalmış seneye
gerekirse 2.etabı 31 aralık 23,59 da açıp sizin gibi düşünen ülkeye katkısı olmayanları
zararı olanları sevindirmeyecekler
benzinlik yapılır zaten yolun tamamı 300 km değil araçlar fullenince bile hatta elektirikli araçlar bile 300 km den fazla gidiyor az gideni de var tabi
o yüzden seyyar benzinlik bile yapılır açılır
dert etmeyin açılana kadar muhaliliğe devam
daha önce uyarmıştım
herşeyiniz devletin elinde
ama yurtdışında olduğunuz için yakalanamıyorsunuz
yakında sizi de getirtecekler haberlere çıkman yakındır
saldırmaya devam et ki yerini tespit edelim


Şükrü Güllüoğlu

1 ay önce - Cum 27 Ksm 2020, 12:19

30-40 yıl önce yapılmış olması gereken yolun gerekliliğini tartışıyoruz. Yeni nedil gelince bu bağnaz zihniyetlerden kurtulacağız diye sabırla bekliyorum

Ana omurga bittiğine göre Azerbaycan sınırımızdan (Nahçivan) ve/ya Gürcistan sınırımızdan başlayarak, Erzurum-Elazığ-Malatya-Maraş üzerinden Mersin'e bağlanan bir otoban ile; Torosları Karadeniz dağlarına bağlayacak iki tane ana hat yapılmalı. Biri tabi ki Antalya-Ankara-Samsun şeklinde diğeri de Urfa-Diyarbakır-Erzincan-Trabzon şeklinde olabilir.


alierbilir
1 ay önce - Cum 27 Ksm 2020, 13:45

Alıntı:
YİD otoyollarının çok külfetli olduğu doğru, hazineye yükü çok ağır. Kur üzerinden anlaşma yapılması çok saçma.


Dolar / Euro kuru üzerinden anlaşma yapılmasının nedeni sanıyorum şundan: Otoyolu yapan şirketler de maliyetlerini dış krediyle sağlıyorlar. Ya da tabiri caizse tüm malzemeler ve ihtiyaçlar yurt içinden karşılanamıyor. Buna ek olarak bazı otoyolların yapımında bizzat yurt dışı konsorsiyumlar da var. Kur bazlı anlaşmaların esas sebebi bu diye okumuştum. Yine de teknik bir konu olduğu için bilen ve farklı bir savı olan varsa, anlatırsa biz de öğrenmiş oluruz.



Atabey212
1 ay önce - Cum 27 Ksm 2020, 17:42

Bu otoyola gereksiz demek muhalifliğin dibi olmalı. 7 yaşındaki çocuğa Türkiye Otoyol haritasını göstersen bu projenin yapılması gerektiğini anlar. Ülkenin iki otoyol ağını birleştiren zaruri ve geç kalmış bir projedir hatta Irak ve Suriye sınır kapılarına kadar otoyol uzatılmalıdır. Bence daha fazla otoyol yapmalıyız.

Hitler 4000 km otoyol yaptı biz 80 yılda 4000 km otoyol yapamadık. 330 km otoyolu tartışıyoruz.


meliksah55
1 ay önce - Cum 27 Ksm 2020, 22:45

Otoyolun son kısmının da açılmasıyla Türkiye'deki bütün otoyollar birbirine bağlanmış olacak, Çanakkale otoyolu açılana kadar.

erkanhirik
1 ay önce - Cum 27 Ksm 2020, 23:16

Yolun Ankara-Nevşehir arasının ne zaman açılacağı belli oldu mu?

16Fuatb
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 10:48

Alıntı:
YİD otoyollarının çok külfetli olduğu doğru, hazineye yükü çok ağır. Kur üzerinden anlaşma yapılması çok saçma. Ama otoyol medeniyettir, hem de ülkedeki iki otoyol ağını birbirine bağlayacak olması bu otoyolu önemli kılıyor.

Bence de mevcut yollar duble yola çevrilene kadar yeni otoyollar yapılsa daha mantıklı bir hareket olurdu. Adana'da yaşayan birisi olarak hemen hemen her yere giderken otoyol kullanıyoruz ve büyük rahatlık. Keşke Konya üzerinden Afyon hatta İzmir'e kadar otoyol olsa.

Bence ülkedeki otoyol ağı 2035'e kadar yeşil olan yollar şeklinde planlanmalı. 2050'de de mavi olanlar eklenmeli. Böylece hemen hemen her yere tamamen otoyol ile gidebiliriz. 2035 yılında araba sayısı çok daha fazla artacak. Mevcut uçuk fiyatlarla, ekonomide ve pandemide bile insanlar kapış kapış araba alıyor.



konya yı merkez almışsın ama 2035 hedeflerin gözükmüyor


Vatman vs Superman
1 ay önce - Cmt 28 Ksm 2020, 10:54

Alıntı:
Yolun Ankara-Nevşehir arasının ne zaman açılacağı belli oldu mu?

Bakan’ın 16 Eylül’deki son açıklaması bu: https://www.ntv.com.tr/ekonomi/bakan-karaismailog ...GjLG313LBg

Sonra bir daha açıklama gelmedi, bu arada Ekim geçti, Kasım geçti, Aralık’a geldik.

Yoksa 29 Ekim 2021’i mi kastetti?



sayfa 177
ANA SAYFA -> ULAŞIM