Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 175
Vatman vs Superman
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 10:37

Alıntı:
Alıntı:
2021 yılına geldik neredeyse, sadece nakit karşılığı benzin satışı yapabiliyor olmaları çok enteresan.

İnternet erisimi yoktur istasyonun...

Olabilir tabii, ama 4 Eylül’deki açılışta, “Türkiye’nin en akıllı otoyolunu açıyoruz, her noktasını sensorlar ile takip edeceğiz, her yerinde ne olup bittiğini merkez kumanda odasında anında göreceğiz” demiyorlar mıydı?

Açılalı üç ay oldu, cebinde nakit paran yoksa benzin alamıyorsun.




Orhan Kınık

1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 14:09

Yolun 2. Etabının açılışını çok beklersiniz.

Benzinlik yapmayı unutmuş adamlar ( şaka gibi ama gerçek )

Önümüzdeki sene açılır.

Erken açılsaydı yeterli araç geçmeyeceği için hazineye zarar yazacaktı. Ekonomiye katkısı olmayan bilakis Türk ekonomisini çökerten projelerden bir tanesiydi

.



refik7070
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 14:27

Alıntı:
Yolun 2. Etabının açılışını çok beklersiniz.

Benzinlik yapmayı unutmuş adamlar ( şaka gibi ama gerçek )

Önümüzdeki sene açılır.

Erken açılsaydı yeterli araç geçmeyeceği için hazineye zarar yazacaktı. Ekonomiye katkısı olmayan bilakis Türk ekonomisini çökerten projelerden bir tanesiydi


Gördüğüm kadarıyla sizin için her proje ekonomiye zarar.

Yollara karşısınız peki açılan onlarca baraj var mesela onlara da karşı mısınız?


Orhan Kınık

1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 14:41

Konu başlığı Ankara-Niğde otoyolu

Barajlar konusunda düşüncelerimi barajlar başlıklarından öğrenebilirsin.

Ben bu yolun gereksiz olduğunu hazineye yük olduğunu mevcut bölünmüş yolun ihtiyacı karşıladığımı söylüyorum

Aksini ispat edene rastlamadım.


Hüseyin Göktürk
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 15:28

Alıntı:
Ben bu yolun gereksiz olduğunu hazineye yük olduğunu mevcut bölünmüş yolun ihtiyacı karşıladığımı söylüyorum


Orhan bey bu yolun ekonomiye yük olduğu onusunda size katılıyorum ama gereksiz olduğu ve varolan bölünmüş yolun ihtiyacı karşıladığı görüşlerinize katılmıyorum. Normal bir dönemde bile 2x2 yol, özellikle de Konya-Adana ve Türkiye'nin güney doğusunu Ankara ve İstanbul'a bağladığı için yoğun oluyordu. Tatil ve bayramlarda ise iyice sıkışıyordu.

Ama bence KGM veya Ulaştırma Bakanlığı, kendi bütçesi ile bu otoyolu inşa edebilirdi. Otoyolda tünel yok ve sadece 6 tane viyadük var. Konya-Eğişte karayolu viyadüğünü kendi imkanları ile yapan KGM'nin bu 6 viyadüğü de kendi bütçesi ile yapabileceğini düşünüyorum.



respach26
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 15:42

Orhanbey Ankara Niğde Otoyolu gereksiz değildir Hiç bir yapılan karayolu Otoyolu gereksiz değildir Ülkemiz de gereksiz olanlar ise karayollara Otoyollara karşı olanlardır. Ülkemizin gelişmesi için yollarımızın iyi olması lazım gelişmiş ülkeleri araştırın yolları nasıl
Ekonomik açıdan yük olabilir ama yapacak bir şey yok ne demişler cana geleceğine mala gelsin canımızdan zamanımızdan kıymetli mi ? Otoyollar sayesinde en önemlisi emniyetli ve güvenli kaza oranları azalacak zamandan kazanılıyor ve bunların sayesinde turizm artıyor


alierbilir
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 15:53

Alıntı:
Konu başlığı Ankara-Niğde otoyolu

Barajlar konusunda düşüncelerimi barajlar başlıklarından öğrenebilirsin.

Ben bu yolun gereksiz olduğunu hazineye yük olduğunu mevcut bölünmüş yolun ihtiyacı karşıladığımı söylüyorum

Aksini ispat edene rastlamadım.


Bahsekonu projenin mazisi sanırım 30 yıl öncesine dayanıyor. Kim bilir belki de daha fazladır. Şimdi eski yolu daha önce hiç kullandınız mı bilmiyorum ama özellikle hafta sonları ve resmi tatil günlerinde o yoldaki trafik yazıyla anlatılabilir bir şey değil. Bildiğiniz cadde trafiği oluyor. Dahası Şereflikoçhisar ve Aksaray şehir geçişleri trafiksiz zamanda bile yola ortalama 40 dakika ekliyor. Bunu bir de bayram ya da resmi tatillerde düşünün. 1 saat 30 dakikayı çok rahat buluyor.

Bunlara ek olarak yol normal bir günde bile yoğun bir tır / kamyon ve otobüs trafiğine sahip. Bunun içine küçük araçlar ve kamyonetler de eklendiğinde sıradan bir günde bile yolda hatırlı bir trafiğin olduğunu söylemek mümkün.

Ankara - Niğde otoyolu bir bütünün parçası. Kimse durduk yere Ankara'dan Niğde'ye otoban yapayım demedi. Ankara - Adana hatta ve hatta Edirne - Şanlıurfa otoyolunun son parçası. Duruma böyle bakarsanız eğer sizin için de sizin gibi düşünenler için de konuyu anlamak ve kabul etmek daha kolay olur.

Daha önceki sayfalarda otoyolun ücretinden ötürü eski yolun aktifliğini koruyacağı ve eski yolun standartının gayet yüksek olduğunu belirtmiştim. Bununla birlikte otoyolu direkt devlet yapabilirdi, özel sektörle daha iyi bir anlaşma yapılabilirdi ya da belki en mükemmel anlaşma yapıldı orasını bilmiyorum. Oralar teknik kısımlar. Ama şu bir gerçek ki zaman içerisinde hele de otoyol devlete devrolduğunda bu hizmetin ne kadar büyük ve ne kadar yerinde bir hizmet olduğu daha net anlaşılacaktır diye düşünüyorum.

Bu otoyol sayesinde Ankara'yı merkez olarak alırsak eğer Kayseri (yapımı tamamlanacak olan bağlantı yolu ile), Nevşehir, Kırşehir, Aksaray, Adana, Mersin, Hatay, Gaziantep ve duruma göre ekleyebileceğimiz birçok şehrin Ankara ve İstanbul'la otoyol bağlantısı tamamlanacak ve zaman ve yakıttan hatırlı bir tasarruf sağlanacaktır diye düşünüyorum. Zaten projenin amacı da bu.


Mustafaa ahmet
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 16:43

Ben 2017 yılında İstanbul Ankara Konya turu kapsamında Gölbaşı'nın içinden geçmiştim.
Hakikaten insan şok oluyor Ankara'nın hemen çıkışında doğru dürüst bir yol yok. Şehrin göbeğinden geçiyorsunuz. Şimdi amcaya sorsam çevre yolu o işi halleder diyecek e peki şimdiye kadar niye yapılmadı cevap yok.
Yine Konya'dan Adana'ya giderken tünel viyadük serisi olan Niğde Adana otoyolun bir kısmını kullanmıştım ve çok hoşuma gitmişti.
Lütfen bize karayolları memurlarının hazırladığı istatistiklerle gelmeyin. Yola en çok ihtiyaç duyulan dilimlerde yol ne kadar hizmet verebiliyor bütün mesele bu. Bir hastan, cenazen veya arabada çocuk olduğunda o istatistikler bir şey anlam ifade etmiyor. Para heykele, konsere, lüks arabaya, şatafata gideceğine yola gitsin.
Yapılan yatırımlar kalıcıdır. 100 sene 200 sene kullanılacak. Kırşehir bağlantısı açıldığında yeni güzergah ortaya çıkıyor. Kırıkkale trafiği rahatlayacak.
Bu yüzden açılacak 2. kesim, 3. kesimden daha önemli, özel sektör öyle yada böyle burayı açacak Orhan amca yoksa nalları diker.


Hacem
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 17:08

Ankara Niğde otobanı, Tükiyey'yi ,dogu batı ve güney kuzey birbirine bağlayacak, geç bile kalınmış bir yol.
10 yıl sonra belki de, yeni bağlantı otobanları gündeme gelecek. Ne 80, 90 'larda ki Araba sayısı var artık ne de olmasa da olur kabullenişi...
130 ile otoban da gitmek varken ,neden kamyonların arkasnda boş alan beklemesi olsun...


emre yildiz

1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 20:14

Ankara cevre otoyolundan itibaren çekilmis Ankara-Niğde otoyolunun başlangıç bölgesinin videosu, çeken arkadaş biraz fazla konuşuyor ama son durumu ve trafigi görmek isteyenler izleyebilir;





sayfa 175
ANA SAYFA -> ULAŞIM