Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-Niğde Otoyolu projesi ve inşaatı
« önceki   123 ... 147148149 ... 178179180   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 148
suleymanyilmaz
1 ay önce - Pts 05 Ekm 2020, 09:10

Az önce geçtim, Ankara çevre yolunun Gölbaşı tarafından girdim. Giriş ile ilgili daha önce işaretler var geliyorsun dubalar var sonra burası değil geçiyorsun, bir süre sonra pişman oluyorsun. Geçtim zannediyorsun. Sonradan girişi görüyorsun. Yol boş ve ana yola çıkışı çok güzel hemen 1 km

16Fuatb
1 ay önce - Pts 05 Ekm 2020, 15:03

2018 yazında araba ile avrupa turu hayal ediyordum. kur atakları sonucu euronun yükselmesiyle hayalim suya düştü. şuan bu kurla imkansız hale geldi. 2019 da karadeniz turu planladım. cocuğun üniversite imtahanı kurban bayramıydı üniversite kayıttı derken zaman kalmadı bu sene ankara otoyolunda eylülde kapadoya adana antep urfa mardin gezeriz diyordum bu salgın çıktı. ne kadar güzel hayatımız varmış 2018 kadar kıymetini bilememişiz hergün yolların trafiğin durumuna bakar rota çıkarırdım. otobanların ilerlemesini takip ederdim. artık hiç keyfim kalmadı



mesut arda
1 ay önce - Pts 05 Ekm 2020, 15:34

Alıntı:
Bölünmüş yollarda giderken
- geçtiğiniz yüzlerce kavşağın herhangi birinde tali yoldan aniden çıkan bir araç v. b.
- geceleri römorkları ışıksız traktörler, başıboş hayvanlar, ya da dikkatsiz yayalar
nedeniyle kazaya karışma durumunda kaybedilecek can ve mal kayıplarının bedeli, otoyolun tercih edilmesi durumunda ödenecek ücretin yüzlerce hatta binlerce katına ulaşabilir.


bu şaka mı, izmir-istanbul otoyolundaki domuzlardan herkes haberdar hatta belki alişan bile o yüzden kaza yaptı


Feridun341
1 ay önce - Pts 05 Ekm 2020, 17:22

Alıntı:

bu şaka mı, izmir-istanbul otoyolundaki domuzlardan herkes haberdar hatta belki alişan bile o yüzden kaza yaptı

Şaka tabi...
Oyoyollarda;
- Kırmızı ışık
- Yaya
- Traktör
- Evcil ve yabani hayvan
- At arabası
Olması doğaldır...
Sen ne sandıydın.


emre yildiz

1 ay önce - Sal 06 Ekm 2020, 21:53

Yüklenici firmanin verdiği bilgiye göre, bu otoyolda toplam 3567 mt uzulugunda 5 adet viyadük inşaa edilmiş...

(+)




Engin Karadereli
1 ay önce - Sal 06 Ekm 2020, 22:04

Aynen Emre Bey.

Gölovası Viyadüğü: 760 metre (Haymana-Karagedik arası)
Derekışla Viyadüğü: 718 metre (Emirler-Kulu arası)
Sofular Viyadüğü: 797 metre (Emirler-Kulu arası)
Viyadük 4: 1.100 metre (Ağaçören-Bozkır arası)
Viyadük 5: 200 metre (Kırşehir Bağlantı Yolu’nda)


ali alimi012
1 ay önce - Çrş 07 Ekm 2020, 12:30

bu yolda turizm açısından önemli olan nevşehir aksaray ve devamında kayseri varken
kırşehir bağlantısı gerçekten çok ilginç
en azından d300 yolu tamamen bsk olmalı ve yoldaki virajlar azaltılmalı
tümsekler düşürülmeli
yolun kalitesi artmalı
kırşehire yapılmasın demiyorum tabi ki yapılsın her yere ama öncelik orası değildi bence

ayrıca viyadük ve köprü farkı nedir yükseklik mi kriter fark için


Mustafaa ahmet
1 ay önce - Çrş 07 Ekm 2020, 12:43

Kırşehir otoyola bağlantı açısından en kısa ve problemsiz güzergah olduğu için seçilmiştir.

ali alimi012
1 ay önce - Çrş 07 Ekm 2020, 13:19

kısa olması tartışılır bence 30 km bağlantı yolu olmaz burada nüfus ve turizm önemli olmalıydı sanayi vs
kesinlikle kırşehire bir garezim yok yanlış anlamayın
zaten türkiyede hiçbir otoyolda bu kadar uzun bağlantı göremezsiniz
neyse konu o değil
madem yapılabiliyor acil olan yer yapılsaydı
veya orayada yapılsın yapılmalı o proje devam edip bitsin
kırşehir için ihale edilecek bir çevre yolu var zaten
d757 yolu bölünmüş çalışmaları devam ediyor zaten bsk olmasada
otoyol ile bu yol zaten aşağı yukarı aynı güzergahta
bu yüzden ortaköy pirli civarlarından nevşehir havalimanı üstünden yozgat samsun yoluna d765 hacıbektaş üzerinden geçip himmetdede biten d260 a bağlantı yapan bir otoyol olması iyi olurdu
böylece akdeniz üzerinden gelen araçlar hem turizm bölgelerine rahat geçer hemde karadenize rahat ulaşırdı.arazi olarakda en uygun gördüğüm bölge burası
bu şekilde marmarayı iç anadolu ve doğuya
akdenizi de iç anadolu ve karadenize bağlar


alperen522
1 ay önce - Çrş 07 Ekm 2020, 13:33

Alıntı:
ayrıca viyadük ve köprü farkı nedir yükseklik mi kriter fark için


Köprüler bir engeli (vadi, nehir vb.) tek açıklıkla geçerken viyadükler birden fazla açıklık ile geçer. Mesela FSM Köprüsü iki ayak arasında tek bir açıklığa sahip olduğu için köprüdür. Gaziantep'teki Atatürk Viyadüğü 7 ayağa ve 8 açıklığa sahiptir. Bu sebeple viyadüktür.



sayfa 148
« önceki   123 ... 147148149 ... 178179180   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM