Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-Niğde Otoyolu projesi ve inşaatı
« önceki   123 ... 139140141 ... 178179180   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 140
kckilic
2 ay önce - Cum 18 Eyl 2020, 06:40

Google maps karşıyaka mahallesine (Gölbaşı) gidis için yeni yolu kullanmaya başlamış...

ISPARTAKUS
2 ay önce - Cum 18 Eyl 2020, 21:13

Gönül isterki Akyazı-Antalya otoyolu da ilave edilir.


(+)




Ozsoyler
2 ay önce - Cmt 19 Eyl 2020, 11:33

Ispartakus haritanız çok kötü olmuş. Tüm otoyollar aynı yere gidiyor ve dip dibe. O kadar otoyol ağı çizmişsiniz ancak İzmir'e Ankara, Konya ve Adana'dan giden bir otoyol yok. Sanırım Antalya'da yaşıyorsunuz çünkü tüm otoyolları Antalya'ya bağlamışsınız.

kemal_07
2 ay önce - Pts 21 Eyl 2020, 16:57

Hafta sonu aracımla Ankara dan Şereflikoçhisar'a gittim.(devlet yolundan) Yapılan otoyol bizim köyün yakınlarından geçtiğinden dolayı sık sık otoyola bakma fırsatım oldu. Öncelikle,
Devlet yolunu kullanan otobüs kamyon tır gibi ağır taşıt trafiğinin azalmadığını üzülerek bildirmek isterim. Eski düzen aynen devam ediyor. Gelelim otoyola. Otoyolu kullanan araç sayısı çok az. Yolu çok tenha gördüm. Acıkuyu giriş çıkışı tarafındaydım. Özellikle bekledim. 5 -10 dk arasında tek tük araç geçti. Sabahın erken saatleriydi belki ondandır ama kuzenim (otoyolu kullanarak) Ankara dan acıkuyu ya gelirken de çok tenha olduğunu söyledi. çok rahat 200 km/h ulaşmış.
Umarım acıkuyu dan sonra kapalı olan yol açılır da bu yol garanti geçiş sayısını karşılar.


Engin Karadereli
2 ay önce - Pts 21 Eyl 2020, 17:43

Kemal Bey,

Gözlemlerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler. Kamyonları anlayabiliyorum, onlar Bursa-İzmir otoyolunu da pek tercih etmiyorlar, ancak otobüsler için söyledikleriniz beni oldukça şaşırttı ve üzdü. Muhtemelen, yol üstünde herhangi bir dinlenme tesisi olmadığından, acil bir durumda mola vermek gerektiğinde duramayacakları için otoyolu tercih etmiyorlardır diye varsayıyorum.

Bir de tabii lastik patlaması gibi acil bir durumda, eski yol üzerinde bulunan birisini kolayca çağırabilirsiniz, ama otoyolda acil durumda ulaşılması da zor; hele ki dinlenme tesisi olmayınca. İnşallah dinlenme tesisleri açılınca ve sizin de belirttiğiniz gibi ikinci kesim devreye alınınca, yolun kullanımı da artar.



mertgil
2 ay önce - Pts 21 Eyl 2020, 19:04

https://www.ankara.bel.tr/index.php/download_file/126290/

ramir3438
2 ay önce - Pts 21 Eyl 2020, 22:42

Kemal bey malumu söylemiş. Şimdi şöyle bir durum var.

Anadoludaki insanlar gerekmekdikçe masraf yapmak istemez. Yani şöyle bir şey daha var. Çoğunlukla on yaşından büyük arabaların kullanıldığı yerlere ücreti lüks otoyol yaparsan kimse kullanmak istemez. Burada kimsenin arabasına laf etmiyorum. Bende orada olsam aynı şeyi yaparım.

Artı birde şöyle bişey var. Otoyolun iki tarafında devlet yolu var. Ki yakınlarında otoyolu besleyecek çok hareketli şehirler yok.

Bu yol yapılmalıydı ama şu anki yid modeli ile istenilen seviyede bir kapasitede kullanılmaz.

Şu anki ekonomik şartlarda otoyol ücretini diğer otoyollar gibi aynı seviyeye indirip kullanımı artırıp devlet kasasından daha az para çıkması amaçlanmalıdır. Düşünün yüksek ücretle günde 1000 araç kullanması ile düşük ücretle 100000 araç kullanması durumunda devletin kasasından aynı para çıkmayacak. Yüksek ücret 100 tl düşük ücret 20 tl hadi 40 tl olsun.

Önce düşük ücretle kullanım teşvik edilmelidir. Yoksa bu otoyol 9 yıl çok boş kalacak gibi duruyor.

Tabi yolun tamamı açılsın bir görelim bakalım. Zaten bu konuşmalar yönetim oteritesi tafarından hiç dikkate alınıyor mu bilemiyorum?


Nadir Yılmaz

2 ay önce - Pts 21 Eyl 2020, 22:54


(+)






(+)




(+)


Ereğli kavşağı Pozantı arası eski yol. Otoyol pahalı ve Rampanın dik olması dolayısıyla ağır tonajlı araçlar eski yolu kullanıyorlar ve uzun konvoyla oluşturarak trafik tıkanıklığına neden olmaktadır. Buradaki yoğunluğu azaltmak için Pozantı Niğde Ankara otoyolu cazip hale getirmek lazım.


mertgil
2 ay önce - Pts 21 Eyl 2020, 23:06

Alıntı:

Şu anki ekonomik şartlarda otoyol ücretini diğer otoyollar gibi aynı seviyeye indirip kullanımı artırıp devlet kasasından daha az para çıkması amaçlanmalıdır. Düşünün yüksek ücretle günde 1000 araç kullanması ile düşük ücretle 100000 araç kullanması durumunda devletin kasasından aynı para çıkmayacak. Yüksek ücret 100 tl düşük ücret 20 tl hadi 40 tl olsun.


Bu durum geçmiş sayfalarda izah edildi.(123/124. sayfalara bakiniz.) Fiyat düşür daha fazla araç geçsin denkliği burada böyle çalışmıyor.


Nezih90
2 ay önce - Pts 21 Eyl 2020, 23:12

Otoyolun rampası eski devlet yolundan daha mı fazla demek istiyorsunuz?

Cazip hale getirmek kısmına gelirsek maalesef o tren kaçalı çok oluyor ve bunu anlamak mümkün değil. Devlet en zor kısmını kendi yaptı, en kolay kısmını YİD olarak ihale etti. Hadi özel şirkete yaptıracaksın, bari katılım modelli felan kredisiz bir model geliştirseydin. Ve en önemlisi dövize endekslenmemsi gerek artık bu ne böyle. Dövizle ev araba satmak yasak madem, niye devlet kendi yolu ona endeksliyor?



sayfa 140
« önceki   123 ... 139140141 ... 178179180   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM