Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-Niğde Otoyolu projesi ve inşaatı
« önceki   123 ... 135136137 ... 144145146   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 136
alierbilir
2 hafta önce - Pzr 13 Eyl 2020, 20:59

Otoyolun diger yola gore birkac avantaji var:
(Yolun tamaminin acildigini varsayarsak)

*Ankara - Kulu Makas arasi bazen asiri yogun olabiliyor. Otoban bu yuzden guzel bir alternatif.
*Bayramlarda ve yazin Golbasi, Sereflikochisar ve Alsaray girisleri inanilmaz yogun oluyor. Bazen Aksaray'dan cikmak 1 saat bile surebiliyor. Otoban bu konuda da gayet mantikli bir secenek.
*Otoyol size karayoluna gore her zaman daha sabit ve surekli bir hiz / surus imkani verir. Bu da otoyollar icin genel gecer bir konfor unsuru.

Simdi diger yolun avantajlarina gelirsek:

*Hafta ici duruma gore cok sakin olabiliyor,
*Asfalt kalitesi gercekten cok cok iyi seviyede. Ortalama bir arac sahibiyseniz sadece ruzgarin sesini duyuyorsunuz,
*Elbette hiz felakettir ancak otoyolda hiz koridorunun oldugunu kabul edersek diger yolda da saatine ve duruma gore 140 / 150 km hizla uzun ve surekli bir surus imkani mevcut,

Bir de kis sartlari var aslinda. Karayolunda kis epey cetin geciyor. Yeni otoyol o konuda henuz bir imtihan gecirmedi ve sinanmadi. Ama muhtemelen kis sartlari suruculeri ve ulasimi otoyol ozelinde daha az etkileyecektir diye dusunuyorum.

Gecis garantisine de gelince otobana guzel ve kaliteli bir alternatif var. Yogun bir yol. Garanti arac sayisini bilmiyorum ancak garanti sayiya yaklasir ama sanki sayiyi saglamaz gibi geliyor bana.


kubinya
2 hafta önce - Pzr 13 Eyl 2020, 22:15

2008 yılında istanbuldan Adana ya fuar için arabayla gittik. Gölbaşından sonra özellikle Şereflikoçhisar-Ulukışla arası çok berbat bir yoldu. Yol üzerinde kamyon sayısı çok fazla. Pozantı dan Seyhan istikametinde otoyola girince kaymak gibi yoldu. Şimdi geç bile kalınmış olsada kısmi olarak açılsada bu yolu bölge insanına fahiş ücret olmadan kullandırmak gerekir.



16Fuatb
2 hafta önce - Pts 14 Eyl 2020, 14:57
OTOYOL FİYAT


otoyol fiyatları ne kadar pahalı olsada geçsek geçmesekte vergilerle dolaylı olarak ödediğimiz bu otoyollar gelecek nesiller çocıuklarımız ve torunlarımız için çok iyi bir yatırım olacak ben olaya o gözle bakıyorum. 2030 dan sonra şuan inşa halinde olan otoyollar bile devlete geçecek son günlerde bahsedilen doğalgal ve petrolu kendimize kadar bulursak 2035-2040 yılına kadar en ücra köşelere kadar otoyol ağı ve demiryolu ağı büyür

serkanben
2 hafta önce - Sal 15 Eyl 2020, 11:56

Alıntı:
otoyol fiyatları ne kadar pahalı olsada geçsek geçmesekte vergilerle dolaylı olarak ödediğimiz bu otoyollar gelecek nesiller çocıuklarımız ve torunlarımız için

@16Fuatb şaka mısınız? Pahalı olsa da, çocuklarımız bu borçları öderken köle olsa da sorun değil demişsiniz. Bu paralarla Türkiye'nin yarısı otoyolla donatılırdı. Siz 300 km yol için bütün ülkeyi 10 yıllığına köle yapmayı kabul etmişsiniz. Ama tabi nasıl olsa siz ölüp gideceksiniz, torunlar düşünsün değil mi?


Şükrü Güllüoğlu

2 hafta önce - Sal 15 Eyl 2020, 13:23

Alıntı:
Bu paralarla Türkiye'nin yarısı otoyolla donatılırdı

Yüzde yüz yanlış bir bilgi bu.



ISPARTAKUS
2 hafta önce - Sal 15 Eyl 2020, 18:23
Kofdelisi ne cevap


Otoyollarda hız limiti 150 km/h olmalı diyorsunuz.

Benim önerim ise en azından sol şeritte hız limiti 150 km/h +%10 olmalı. Diğer şeritler aynı kalabilir.


Festina35
2 hafta önce - Sal 15 Eyl 2020, 18:25

16Fuatb arkadaşım sende para çok galba!!!

Festina35
2 hafta önce - Sal 15 Eyl 2020, 18:30

@16Fuatb şaka mısınız? Pahalı olsa da, çocuklarımız bu borçları öderken köle olsa da sorun değil demişsiniz. Bu paralarla Türkiye'nin yarısı otoyolla donatılırdı. Siz 300 km yol için bütün ülkeyi 10 yıllığına köle yapmayı kabul etmişsiniz. Ama tabi nasıl olsa siz ölüp gideceksiniz, torunlar düşünsün değil mi?


Başımızda Bu milleti sömüren zihniyet olduğu sürece çocuklarımızla bırakcağımız tek şey var oda sömürülen bir millet ve borçlu bir millet olmamız! Bizi bu hale sokanlar utansın dicem ama dinleyen yok ki bizi duyan olsun! [/quote]


serkanben
2 hafta önce - Sal 15 Eyl 2020, 20:17

Alıntı:
Yüzde yüz yanlış bir bilgi bu.


@Şükrü Güllüoğlu beyefendi siz abartma diye bir sözcük ve kavramı biliyor musunuz? Tabiki oturup hesap yapmadım. Türkiye'nin kaç liralık otoyola ihtiyacı olduğunu da araştırmadım. Orada kastettiğim şey maliyetin büyüklüğüydü. 180 defa kamu ihale yasaları değişti. Yapabildikleri en iyi anlaşmaya göre Türkiye'nin para birimi ile anlaşma yapmak yerine dövizle anlaşma yaptılar. Biz sömürge ülkesi miyiz? Dövizle anlaşma bizim neyimize. İki nokta arasında ihale yapıyorsunuz. Bu iki noktadan şu kadar araba geçer diyorsunuz. Sonra şirkete diyorsunuz ki geçerse geçeni cebine at. Geçmezse ben sana üstünü vereceğim. Bakın bu bir rezalettir. Bunu anlamak zor mu? Aklı olan 10 yıl boyunca kaç araba geçerse senindir diye anlaşma yapardı. Otoyolun maliyetine karışmazdı. Ya da dersin ki burada araç geçişleri azalıp artar bunu anlıyorum o yüzden yol yapım maliyetinin üstüne X milyon dolar daha veriyorum. Sonuçta otoyol bu. Hizmete alındığı anda işletmesi bende. Geç açarsan da cezası var.


CengizC
2 hafta önce - Sal 15 Eyl 2020, 20:33
Osmangazi Köprüsü'ne 1 milyar 750 milyon TL'lik Ödeme


İşletmeci şirkete, yılın ilk yarısında araç geçişlerinin garanti sınırının altında kalması nedeniyle 1 milyar 750 milyon TL dolayında bir ödemenin yapılması bekleniyor.

Ödeme işlemi, (planlamada bir değişiklik olmazsa) birkaç hafta içinde gerçekleştirilecek.

https://m.haberturk.com/osmangazi-koprusu-icin-mi ...66-ekonomi



sayfa 136
« önceki   123 ... 135136137 ... 144145146   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM