Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 257
Tarum34
1 ay önce - Pts 08 Tem 2019, 16:17

Misafir girişleri hala kapalı. Tapu hala dağıtılmaya başlanmadı. Konu ile bilgisi olanlar paylaşım yaparsa sevinirim.

episode01
1 ay önce - Sal 09 Tem 2019, 13:19
yeni tapu verme


tapular ne zaman dağıtılacak, tapuların basımının uzun süreceği gibi konular dolaşıyor sitede..
benim anlamadığım;
-tapuda imarla ilgili bir değişiklik olduğunda gidip basılmış olan tapuyu almamız gerekiyormu?. (e-devlet te zaten bunlar var)
-yoksa tapu yapılan imar değişikliğini kaydamı geçirecek

sorum şu? tapunun imar ile ilgili yapacağı şey nedir.?
bilen arkadaşlar yanıt verebilirmi? şimdiden teşekkürler..


Rıza reis
1 ay önce - Sal 09 Tem 2019, 14:08

Tapuları gidip almak zorunda değilsiniz ama inşaatların ruhsatın başlayabilmesi için tescil yani tapuların yeniden yazılması şart!!! Ben Çukurova belediyesiyle görüştüm bu ay sonu yada diğer ay ortası biter tapu işlemleri dediler.



episode01
1 ay önce - Sal 09 Tem 2019, 16:57

verdiğiniz haber ve cevap için teşekkürler rıza bey

Revoltt
1 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 17:45

Yok mu biseyler duyan falan



Emredoner
1 ay önce - Prş 25 Tem 2019, 06:03
İmar


Arkadaşlar, Şambayıt ve Kabasakal'da 200 metre kare iki adet arsa aldım. İkisi de 60.000 TL şuanda satmak istesem ne kadara satabilirim sanırım fiyatlar yükselmiyor imar geldikten sonra ne olacak, fiyatlar değişir mi?

Tarum34
4 hafta önce - Cum 26 Tem 2019, 14:10

Arsa fiyatları çok düşük. Fiyatlar yogunluga göre değişiyor. 2 sene önce 1.2 yoğunluklu arsa 1000 tlyi bulmuş iken şuan 600 TL civarında. Ne alan nede satan var zaten.,Tapular dağıtıldığında (????) fiyatlar artarmı görecegiz.



meryem 123
4 hafta önce - Cmt 27 Tem 2019, 07:21
Yeni tapular ne zaman verilir..


Arkadaşlar dün çukurova belediyeyi aradım.Yerime satacam dedim su an satış yapamazsanız dediler.Yeni tapular verilecek dediler bir iki aya verilir dediler.

asiboy
3 hafta önce - Çrş 31 Tem 2019, 14:40

Evet gençler satış yasak suanda yeni tapu çıkana kadar

Revoltt
3 hafta önce - Cmt 03 Ağu 2019, 13:09

Alıcı mı varki satıyorsunuz ?



sayfa 257
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET