Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
ibo_altan
16 yıl önce - Sal 30 Ağu 2005, 23:57
BUR » A7.11. Merinos Kavşağı




Bursa'da yapımı devam eden Merinos kavşağının fotoğrafları var mı acaba? Paylaşırsanız sevinirim. Bir de eski Merinos fabrikasının yerine özel üniversite düşünüyorlarmış, bu doğru mu acaba?


göKhaN

16 yıl önce - Çrş 31 Ağu 2005, 01:19

Merinos Fabrikasını büyük bir doğa parkı ve kültür merkezi haline getirecek belediye.

ugurcavac
16 yıl önce - Çrş 31 Ağu 2005, 13:25

İbo-Altan kardeşim Merak etme Merinos Fabrikası'nın yerine kimse yeni bir şey yapamaz ama mevcut fabrika binasında bir yıkım yapmadan orjinalliğini bozmadan başka birşey yapabilirlermi bilmem.bu Merinos Fabrikası ve kavşağı seni bu kadar neden ilgilendiriyor merak ettim doğrusu.Selamlar

ibo_altan
16 yıl önce - Cum 02 Eyl 2005, 23:17
..


Merinosta oturuyorum da ondan beni ilgilendiriyo.yeterli bi sebeptir umarım...

ugurcavac
16 yıl önce - Cmt 03 Eyl 2005, 11:09

Şunun için sordum kusura bakma.Özellikle Merinos ve kavşağı Bursa'nın trafik konusunda kilit noktalarından en önemlisi çözüm gerektiren ve yeni çözümler üretilmesi gerktiren bir yer.Çünkü Bursa trafiğinde ileridede çok sorun çıkaracak.Yani tam şehrin göbeğinde.Sizin gibi değerli arkadaşların bu alandaki yeni fikirlerine açık, belki seninde bu konu hakkında bir fikrin vardır diye sordum,yoksa bunun için Merinos'ta ikamet etmen şart değil.Merinos fabrikasına gelince biliyorsun Atatürk'ün ve Cumhuriyet'in sanayi atılımı konusunda ilk eseri bundan dolayı dedimki "Merinos'ın orjinalliğine dokunamazlar".Çünkü artık bu tip yerlerin bence MÜZE olması lazım;hemde CUMHURİYET MÜZESİ.Neler sergilenmesi lazım bu müzede?.Cumhuriyetin ilk yıllarına ait sanayide kullanılan herşey, o zamanki çalışanların fotoğrafları vesaire vesaire.DEĞİLMİ ARKADAŞLAR?



ibo_altan
16 yıl önce - Pts 05 Eyl 2005, 21:14
.


arkadaşım çok haklısın ama korkarım belediye senin gibi düşünmüyo. duyduğuma göre fabrika yıkılıp yerine kültür merkezi,dinlenme parkları vb. gibi yerler yapmayı planlıyormuş.müze yapılmayacak sanırım.Bi de şehrin hertarafı şantiyeye döndüğünden trafik tamamen felç oldu bu yüzden merinos kavşağının en kısa sürede bitirilmesi gerekiyo.çünkü durum çok ciddi günde en az 5 kaza görüyorum ve böyle giderse bursada kaza yapmamış araba kalmayacak

Ebru K.Türk
16 yıl önce - Sal 06 Eyl 2005, 04:23

İbo, o kavşak çabuk bitmez. Buski binasına gittiğim bir sırada orada maketini gördüm ve normal bir batçık kavşak olmayacağını anladım. Yani birkaç tane tüp geçit ve köprüden oluşacak farklı bir proje. Zaten orada öğrendiğime göre 6 ay süre verilmiş ama en erken 5 ayda biter dediler.

MErinos ile ilgili olarak da orası dediğin gibi park olacak. İçindeki bazı binalar yıkılacak ama özellikle büyük olan bir bina varmış ki o bina yıkılmayacak, değişiklik yapılıp orası Kültür merkezi olacak. Ayrıca bir müze alanı da olacak. Yani tek başına park, K.M yada müze değil hepsini barındıran bir kompleks olacağını öğrendim. Nerden derseniz yine buski' binasına gittiğimde. Neden gittin derseniz de "Valla sırf merak edip gezmek için gittim" diyeceğim. Çünkü gerçek. Yani bu şehrin yönetim merkezi olan bir yere gidip bazı konularda bir vatandaş olarak bilgi almak hakkımı kullandım Zaten oradan İstanul'a gittim ve esenlere girdiğim gibi Bursa'yı özlemeye başladım.


Emre_Uzan
16 yıl önce - Pzr 04 Arl 2005, 14:45



Ebru K.Türk
16 yıl önce - Cum 09 Arl 2005, 23:21

Sonunda Merinos Kavşağı'nın bitince neye benzeyeceğini ve neden diğerleri kadar kısa sürmeyip 5 aydır devam ettiğini anlamaya yardımcı olacağına inandığım bir krokisini buldum. Malesef saman kağıda basılmıştı ama biraz fotoşoptan geçirince anlaşılır kaliteye ulaştı.

Gölüceği üzere eskiden beri kavşağın ortasında bulunan büyük ağaçlar ve altındaki Bursaray istasyonu aynen yeraltında duruyor. Dönüşler biraz uzaklaştırılmış ama bence diğer örneklerine göre çok daha sorunsuz şekilde üstteki trafiği dağıtacak.




(+)


Hakan Aslantürk
16 yıl önce - Cmt 24 Arl 2005, 11:04

bugün aciliyor



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara