Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Konya-Bisikletin Başkenti
« önceki   123 ... 121314   sonraki »

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 2
turkoman
9 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 14:19

Alıntı:
Övündükleri şeye bak bisikletin başkentiymiş çok mühim birşeyin başkentiymiş gibi... hayat bisiklet olmadanda bisikleti aramadanda devam ediyor



Sayın lale, sen memleketini söyle de neyi meşhurmuş bilelim!

Bisiklet dediğiniz araç Avrupa'nın gelişmişliğine örnek gösterilebilir. Gelişmiş kentlerin hizmetidir bu. Kas kafalı embesiller anlayamaz...


Mert Karakoyun

9 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 14:21

Konya modern gelişmiş ve güzel bir şehirdir. Anadolu şehirlerinin örnek alması gerektiği şehirlerden birisidir.

benim demek istediğim sadece
Alıntı:

Konya'nın düz olması büyük etken ama bisiklet yollarının bolluğu ve kalitesi de etkili. her yeri yokuş olan bir yer olsa en kaliteli bisiklet yolunu yapsanız dahi insanlar binemeyecekti belki de bisiklete.

konya'da bu işe önem veriliyor ne güzel. bisiklet yolları da gayet kaliteli ayrıca coğrafi olarak da gayet uygun. ülkemiizn her yerine yayılsa keşke diyeceğim ama bir trabzonda rizede bisiklet çok zor iş mesela.


Bu idi.

Konya bu işe yoğunlaşmakla güzel yapıyor. Keşke diğer şehirlerimizde de iyice Konya gibi yaygınlaşsa.


Misafir 86c

9 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 14:22

Düz ve çorak olduğu için .



Misafir d2e

9 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 14:28

Çorak dediğin Konya ovası senin tadın tuzun şekerin, şekerimmmm Buğdayın da Şeker Pancarının da Tuzun da başkentidir Konya. Çamur atarsın ama izi kalmaz

Misafir 0f8

9 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 14:37

Konya'ya çorak diyen nerede yaşıyor merak ediyorum!

Sadece tarımda; Buğday-Arpa-Mısır-Havuç-Patates-Elma-Kiraz-Fasulye-Şekerpancarı-Mercimek üretim alanlarında 1. sıradadır.

Yediğiniz içtiğiniz nereden geliyor bir bakın isterseniz


Misafir 86c

9 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 15:02

Konya'ya neden çamur atılsın. Su yok ki çamur olsun. Havadan bakılınca gayet net. Kuraklığını neden inkar ediyorsunuz.
Türkiye'de 25 ten daha fazla şeker fabrikası var Konya dışında. Pancar övünülecek şey değil. Pancar da dediğin patates de Zaten yerin dibinde yaşıyor. Bütün İç Anadolu'da ve Doğuda buğday kelli felli var zaten .
Bunda alınacak bir şey yok ki. Lafı bile var : Coğrafya Kaderdir



turkoman
9 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 15:33

Alıntı:
Türkiye'de 25 ten daha fazla şeker fabrikası var Konya dışında


İyi de bu şehirlerden kaç tanesinin Konya'dan daha iyi ekonomisi var? Pancar övünülecek şey değilsin diyorsun, Torku bu ülkenin ilk 30 şirketinden 1 tanesi ve bu da pancar sayesinde oluyor.

Ayrıca misafir arkadaş 15 çeşit üründe Konya'nın zirvede olduğunu söylemiş ama yukarıdaki Konya hazımsızı sadece pancara takılmış. Bu kadar ezik olmayın, senin de dediğin gibi inkar edilemez bir şey var o da;

"COĞRAFYA YALAN SÖYLEMEZ, EN BÜYÜK KONYA"


Alperbatuhan
9 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 15:44

Misafir sen bisikletin önemini kavrayamamıssın ki gelip konyanın bisiklet başkenti olmasını eleştiresin!

Türkiyede 600km nerde bisiklet yolu var. Ama avrupada var orası gelişmiş. Bu standardı yakalayabilen anadoluda konyadır. Bisikleti gereksiz gören çapsızlar şu başlığa yazmasın. Kime ne anlatıyoruz biz


selimengin
9 ay önce - Cmt 16 Arl 2017, 08:07

Bırak 600 km. yi daha başka illerde daha yarısıní 300 km. bisiklet yolu yapan il yok. Bu da Konya ' da bisiklet yoluna verilen önemi gösteriyor.

Karaman Ahmet
9 ay önce - Cmt 16 Arl 2017, 15:26

Alıntı:
KOP projesi kapsaminda yapilan yüzlerce kilometrelik su kanallarinin kenarina sagli, sollu, agaclandirilmis bisiklet ve yaya yolu yapilmali.


Yukaridaki öneriye ekleme olarak:

Kop projesi kapsaminda yapilanlar ve yapilacak olanlar:

- 225 km suni nehir (kanal) tamamlandi
- Türkiyenin en büyük suni göleti Hotamis Sazligina su verilmeye baslandi
- Sarayönü Beşgözler, Seydişehir Kuğulupark, Ereğli Akgöl Sazlıkları gibi rehabilitasyon projeleri cazibe merkezi haline gelerek, bulundukları bölgenin ekonomisine katkı sağlayacaklar

http://m.yenisafak.com/ekonomi/turkiyenin-asirlik ...i-2681559?

Konyadaki 600 kilometrelik bisiklet yolunu daha yukarilara cikarmak icin,

- yapilan 225 km su kanallarini kanali sagli, sollu agaclarla bezeyip, o agaclarin arasindan gecen, kanalin dibine 450 km bisiklet ve yaya yolu yapmak
- o kanallarn birbirine bagladigi Beysehir gölü, Sugla gölü, Hotamis sazligi, Avsar baraji, Bozkir baraji vs gibi barajlarimizin ve göllerimizin etrafini agaclarla donatip, o agaclarin icinden gecen bisiklet ve yaya yollari yapmak
- su kanalinin, göllerin ve barajlarin dört bir yanini yesil agaclarla bezeyip, bu agaclarin arasindan gecen yesil kusak bisiklet yollarini Konya merkezdeki mevcut 600 km bisiklet yoluyla birlestirmek.

Eger bunlar yapilirsa maliyeti cok olmaz, fakat Konyanin bisiklet yolu rahat 500 km den 5.000 km seviyelerine cikar ve bu su kanallarina dogallik kazandiracak yollar Konyanin insanina hizmet ettigi gibi, yürüyüs sporu, bisiklet sporu turizmindede Konyayi cok daha üst seviyelere cikarabilir.



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 121314   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET