Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
mert343434
1 yıl önce - Cmt 18 Ksm 2017, 18:13

bu proje yoktu ibb başkanı başakşehir belediye başkanı olunca sağ olsun sultangaziye dev yatırımlara başladı

Misafir c14

1 yıl önce - Pzr 19 Ksm 2017, 18:41

yaprak şehir metris ceza evi ile otogar arasındaki arazi oldugunu düşünüyorum veya esenler sultangazi otobanın arasındaki 3 gen olan askeri arazi

metronews
1 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 17:37
YENİBOSNA ATIŞALANI E6 AKSARAY


ilginç bir güzergah olmuş, sanırım bağcılardaki mahalle teşkilatları heryere metro var bize niye yok diye sormuşlar, tabya karabayır gibi yerlere de metro gitsin diye düşünülmüş, m1b bağcılar ile m7 yüzyıl arasında kalan atıl bölgeye metro planlamışlar ama bu bölgenin ihtiyacı böyle bir metro mu? e6dan yoğun bir şekilde suriçine trafik talebi var, bu hattı yaprakşehire götürmektense otogar bayrampaşa içlerinden topkapı ve aksaraya doğru ilerletmek ve m1e altarnatif oluşturmak gerek, zaten m1 ilk planlandığında e6dan doğru havaalanına gidecekti, atışalanı mahmutbey basın ekspres gibi







Cemoli D18
1 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 18:23

Alıntı:

ilginç bir güzergah olmuş, sanırım bağcılardaki mahalle teşkilatları heryere metro var bize niye yok diye sormuşlar, tabya karabayır gibi yerlere de metro gitsin diye düşünülmüş, m1b bağcılar ile m7 yüzyıl arasında kalan atıl bölgeye metro planlamışlar ama bu bölgenin ihtiyacı böyle bir metro mu? e6dan yoğun bir şekilde suriçine trafik talebi var, bu hattı yaprakşehire götürmektense otogar bayrampaşa içlerinden topkapı ve aksaraya doğru ilerletmek ve m1e altarnatif oluşturmak gerek, zaten m1 ilk planlandığında e6dan doğru havaalanına gidecekti, atışalanı mahmutbey basın ekspres gibi


Aynen öyle M1 ilk etapta Kartaltepe üzerinden Bağcılar'a doğru gelecekti Atışalanı üzerinden.
Oysa bunu o yıllarda yapsalardı bugğn bambaşka olurdu E6da metromuz olacaktı. Bugünkü trafiğe maruz kalmazdık ve bu kadar trafik bile olmazdı. Otobüse minibüse bu kadar mahkum olmazdık.


emrenmert

1 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 20:17

Bedrettin Dalan döneminde M1 hattı, Yenikapı-Ataköy arasında işleyecek şekilde planlanmıştı. İstasyonları da şu şekilde olacaktı:

* Yenikapı
* Aksaray
* Emniyet
* Ulubatlı
* Bayrampaşa
* Sağmalcılar
* Kartaltepe
* Otogar
* Esenler
* Atışalanı
* Bağcılar
* Yeşilbağ
* Kirazlı
* Yenibosna
* Park
* Çobançeşme
* Atatürk Havalimanı
* Dünya Ticaret Merkezi
* Ataköy Sahil

ilk etap olarak da Aksaray-Otogar arasının inşaatına başlandı ve 1989'da hizmete alındı. Ancak aynı yıl göreve gelen İBB başkanı Nurettin Sözen, projeyi değiştirdi ve Otogar'dan sonraki kolunu Otogar-İncirli-Yenibosna-Avcılar olarak güncelledi. Otogar-İncirli kısmı 1994'te, İncirli-Yenibosna etabı 1995'te, Yenibosna-Atatürk Havalimanı etabı ise 2002'de tamamlandı. Yenikapı-Aksaray etabının inşaatına ise 1999'da başlandı ve 2014'te hizmete girdi.

Bağcılar'a metro getirme olayı ise şu şekilde halledildi. Ali Müfit Gürtuna döneminde Otogar-Bağcılar metrosu planlandı. Kadir Topbaş döneminde ise proje Otogar-Halkalı olarak güncellendi ve 2004 sonlarında M1 hattının ikinci bir kol olarak inşaatına başlandı. Kirazlı'ya kadar olan kısmı 2013'te hizmete girdi, Kirazlı-Halkalı etabının inşaatı ise sürüyor.

---
M1 dışında, Bedrettin Dalan döneminde projelendirilen Atışalanı-Şişli ve Halkalı-Atışalanı metro projeleri vardı ama hiçbir zaman hizmete girmedi.



En son emrenmert tarafından Çrş 20 Arl 2017, 21:55 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Cemoli D18
1 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 20:26

Emrenmert bu eski M1e ait proje haritası vs.var mıdır? Bilgin falan var mi? Harita üzerinde görmek ve incelemek isterdim.

Bağcılar
Yeşilbağ
Kirazlı

Olarak belirtilen kısımdaki Bağcılar kısmı sanirim meydan kısmı değil. Çünkü meydana yakın olan kısım Yeşilbağ olmaktadır.


emrenmert

1 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 21:21

Alıntı:
Emrenmert bu eski M1e ait proje haritası vs.var mıdır? Bilgin falan var mi? Harita üzerinde görmek ve incelemek isterdim.

Bağcılar
Yeşilbağ
Kirazlı

Olarak belirtilen kısımdaki Bağcılar kısmı sanirim meydan kısmı değil. Çünkü meydana yakın olan kısım Yeşilbağ olmaktadır.


http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=134542



lütfiesenler
1 yıl önce - Cum 30 Mar 2018, 21:55
Yahu bıktık artık palavralardan


Bu kaçıncı proje. Çiz çiz icraat yok. Atışalana metro gelsin tavuk kesicem...

Misafir 61b

1 yıl önce - Çrş 30 May 2018, 00:52

BEYFENDİ GÜNEŞLİ 5 YILDIZLI OTELLER BAĞCILAR İLÇE BELEDİYESİ ASKERLİK ŞBESİ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ NUÜFUS MÜDÜRLÜĞÜ BAĞCILAR TELEKOM BAĞCILAR SGK KÜÇÜKÇEKMECE SGK 35-40 ADET BANKA ŞUBESİ BÜYÜK ÖLÇEKLİ KONUTLAR VE VE YENİ PROJELERİ İŞ MERKEZLERİ RESİDANSLARI İLE GÜNEŞLİ DE HEPSİ VE TRAFİK KEŞMEKEŞ GÜNEŞLİDEN VE MEYDANDAN HİÇ BİR METRO HATTI YOK TAŞIMALI SİSTEMLE İETT BALIK İSTİFLERİ GİBİ İNSANLARI KİRAZLI METROYA TAŞIYOR BU HAT MÜKEMMEL BİR HAT SULTANGAZİDE OTURANI YENİBOSNA DA METRO VE METROBÜSE BAĞLIYOR GÜNEŞLİ GEÇİŞ GÜZERGAHI VE HİÇ BİR DİĞER SEMTDE YUKARIDA SAYDIĞIM TARZ BİR DURUM YOK GÜNEŞLİ MEYDANDAN GEÇMEZ İSE TARİH O KARARI ALANLARI YARGILAR BU KADAR BÜYÜK BİR YAPI STOĞUNA METRO İSTASYONU OLMAZ İSE GÜNEŞLİDE BÜYÜK BİR BAŞARISIZLIK OLUR O PROJEDE 3 4 EMTİ KALIN PUNTO İLE İŞARETLEYEN ADAM GELDE GÜNEŞLİ TARFİİĞİNDE 2 3 SAAT ZAMAN KAYBET DE O ZAMAN GÖR O SEMTLERİ GEZMEDEN ANLAYAMAZSIN SEN

Misafir bb9

1 yıl önce - Çrş 30 May 2018, 01:24

Bu planlanan projeler neden hiç güngörenden geçmiyor.

Cadde tramvayı var sadece. Sınırlarından geçirilen metrolar var ama güngörenlilere yaramıyor.
Güngörene de bir metro istiyoruz.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM