Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Mahmut Göksu
1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 01:06
Gaziantep Havalimanı Yeni Terminal Binası inşaatı




Misafir df9

1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 01:11



Misafir 4b4

1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 09:16



Yunus65
1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 10:15



bysanalturk
1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 15:07



BHavaci
1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 17:29



mafakyanc

1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 19:05

Alıntı:
Çok düz bir proje olmuş yani yapmisken daha güzel mimari özellikleri olan bir akıllı bina olabilirdi mesele iç ve dış hatların tamamını ayrıldığı giden ve gelen yolcuların ayrı katlardan ulaştığı ve raylı sisteme entegre bir liman bekliyordum


Yayınlanan görsellerdeki maket resimler aldatıcı. Terminal 2 katlı. Körüklere dikkatli bakınız: giden yolcular üst kattan uçağa binecek, uçaktan inecek yolcular da alt kattan terminale girecek. Zaten terminalin arka tarafı görsellerinden de bu durum görülüyor.

Burada eksik olan, körük sayısı; denildiği gibi ileriki yıllar düşünülüp 8 körüklü bir terminal daha işlevsel olacaktı. Şu an için aynı anda 6 körüğün kullanılması bile zor olasılık olabilir ama gelecek niye düşünülmez? Terminal boyu ve dolayısı ile apron sahası genişletilerek en azından iki en uçtaki körük pozisyonuna M.A.R.S. tipi körükler de konulabilirdi. (Bu tip körüklerde geniş gövdeli, iki koridorlu bir uçağın iki ön kapısına iki ayrı körük yanaşır. Ya da 2 ayrı dar gövdeli tek koridorlu uçak birer körüğe yanaşır... Terminal içinde, giden yolcu katında gerekirse iki körüğe ayrı ayrı yolcu alacak iki salon bulunur ama buna ihtiyaç yoksa, iki salon birleştirilebilir!)


Misafir 754

1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 20:17



Misafir dc7

1 yıl önce - Prş 07 Eyl 2017, 21:38



mali27A
1 yıl önce - Cum 08 Eyl 2017, 05:22



sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM