Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5

İstanbul Caddesi Bursanın Maslakı Olur mu?
Evet 45.2%  45.2%  [38]
Hayır 54.8%  54.8%  [46]
Toplam Oy : 84

Rmzn12367
1 yıl önce - Çrş 24 Ekm 2018, 23:21

2 3 insaat firmasi daha gelse caddeye zaten insanlar gelmeye baslicak

Misafir 9cb

1 yıl önce - Prş 25 Ekm 2018, 01:42

Bölgede Evke , Sky Grup , Gençarslanlar , Altınsoy , Matlı , Alpiş , hatta biraz içerdede olsa aynı mahallede Bakyapı , Sinpaş inşaata devam ediyor.

Koskoca gökdelen adliye binası , hilton , hampton , bursa nın en eski yüksek binası buttim, baia, metro , özdilek, asmerkez, anatolium var daha ne olsun



Seçkin ERBİL
1 yıl önce - Prş 25 Ekm 2018, 01:56

Yerel yönetimlerce İstanbul Caddesinin imar planı zaten yüksek katlı , ticari ve turistik alanlar içeren şekilde yani Maslak gibi hazırlandı.

Yine yerel yönetimlerce Raylı sistem ihalesi yapıldı, şu sıralar yüklenici firmadan kaynaklı sorunlardan inşaat biraz gecikecek ama başka firma da olsa raylı sistem çalışacak.

İnşaat sektöründeki durgunluk caddenin yenilenme hızını biraz yavaşlatacak fakat her firmanın değil güçlü özsermayeli , güvenilir ve nitelikli iş yapacak firmaların iş yapmasını sağlayacak bir doğal seleksiyon olacak ekonomik durgunluk

Bursa dışı büyükşehirlerden (İstanbul , Ankara vb ) müteahitler caddede iş yapmaz umarım çünkü bu firmalar ne kadar güçlü özsermayede , iyi altyapıda , iyi tecrübede ve kurumsal yapıda olsalarda Bursa’yı bilmediklerinden kaliteli imalatlar yapsalar bile yanlış projeler üretiyorlar. Ve Bursa halkı bunu tercih etmiyor, satışları ağır oluyor. Örneğin sinpaş, suryapı , eroğlu , misia vb .

Cadde için olabilecek en kötü şey yapılmış boş binalar olur ancak şu an için böyle bir yatırım yok bildiğim


Rmzn12367
1 yıl önce - Prş 25 Ekm 2018, 12:40

caddeye taşyakan ağaoğlu suryapı emlak konut gibi büyük firmalar gelirse caddede tam derim gelisti diye izmire buyuk firmalar hep gitti amtalyayada ayni sekilde ama bursada bazi firmalar yok

Misafir 8ac

1 yıl önce - Cum 26 Ekm 2018, 12:10

İşte tam da bu saydığınız(Taşyakan hariç) tipte Bursa dışındaki firmalar gelirse İstanbul Caddesi’ne negatif etki eder. Belki binaları yapıp bitirirler ama dolduramazlar , Bursa halkı yabancı firmadan gayrimenkul almıyor çünkü Bursa halkına değil İstanbul’a hitap eden imalat yapıyorlar



Rmzn12367
1 yıl önce - Cum 26 Ekm 2018, 19:30

niye suryapı okadar yaptı odunlukta iyi da satış yapti

Misafir 8a9

1 yıl önce - Cum 26 Ekm 2018, 19:33

adananın ziyapaşası bile olamaz

Misafir 7a9

1 yıl önce - Pzr 28 Ekm 2018, 14:29

Baia hotel veya Alpiş İnşaat dan bursaya doğru bakınca maslak görünüyor artık yani oldu bile

Misafir 7a9

1 yıl önce - Pzr 28 Ekm 2018, 14:55

Bencede biraz gecikmeyle oldu , T2 erken gelse önceden olurdu. Buttim zamanından belliydi

Misafir 434

1 yıl önce - Sal 04 Arl 2018, 16:37

Başkanın açıklamalarına göre İstanbul Caddesi 1 yıl rötar yapacak


T2 hattında yüzde 80 oranında işin bittiğini, mütahhitin de bir hakkı olduğunu kaydeden Alinur Aktaş, “ Bizim ona son verdiğimiz tarih Ocak 2019 sonu. Bu tarihe kadar sinyalizasyon dahil deneme sürüşlerinin başlaması mümkün değil. Kanunu çerçevede sürenin dolmasını bekliyoruz. Değişim söz konusu olursa işin bitişi müteahhit değiştirme ve ikmal ihalesi Eylül 2019ları bulur gibi düşünce var. Üst geçitlerde ağırdan çalışıyor. Yeni ihaleye çıkacak. Ulaşımla alakalı göreve geldiğimizden beri söylüyorum. 2020 sonunda Bursa trafiği konuşmayacak. 2 yıl süre var. Önce akıllı dokunuşlar küçük maliyetlerle olumlu faydalar elde ettik. Bizim modern tekniklerle arge ekibimiz var. Çin’e gittiler. Ulaşımla yatıp ulaşımla kalkıyorlar. 2019’dan itibaren tamamını hayata geçireceğiz. En meşhur proje firmasıyla çalıştık. Hem raylı sistemleri Ulaştırma Bakanlığı’na onaylattırarak çok ilginç şeyler çıktı. Demirtaş’tan Çalı’yı da görebilecek farklı uygulamalar ortaya çıktı. Sadece belediye gücüyle değil bütçe gerçeklikleri doğrultusunda hareket etmeyi seven bir insanım. Bu millete söz verdiysek; yap işlet devret ve gelir ortaklığı gibi imkanları kullanırız. Gemlik’te kaplıca veya soğuk hava tesisi yapmak bizim neyimize. Hemen devredebiliriz. Biz çevre düzenlemesi ve yer sağlayalım. Gelirimiz olsun. Belediye imkan sağlar. Sıcaksu bölgesiyle ilgili yatırımcı geliyor. Ulaşım konusuyla alakalı Bursa’nın görmediği orijinal projelerimiz var. Hepsini seçim beyannamesinde açıklayacağız“ şeklinde konuştu.
Şehrin bundan sonra turizmle büyüyeceğinin altını çizen, katma değeri yüksek sanayiyi destekleyeceklerini vurgulayan Başkan Alinur Aktaş, Mudanya Sahil Projesi’nde de eksiklerin tamamlanmasının ardından müteahhide içeride bekleyen hak edişinin ödeneceğini sözlerine ekledi



sayfa 5
ANA SAYFA -> BURSA - Haberler ve Sohbet