Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul 4. Çevreyolu: Hasdal-Habibler-Başakşehir-Hadımköy(Nakkaş) güzergahı inşaat
« önceki   1234 ... 767778   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 3
mustafa 1903
4 yıl önce - Cum 01 Arl 2017, 11:07

3. Çevreyolu bile doğru düzgün tamamlanmamış, bir de 4. Çevreyolundan bahsediliyor. Böyle proje var mı ki? Ben aradım bulamadım.

Uzman gakkos
4 yıl önce - Cum 08 Arl 2017, 20:49

Şu nakkaş Başakşehir yol projesi ne durumda hala bişey yok mu

Muhammed Emir
4 yıl önce - Cum 15 Arl 2017, 23:26

Alıntı:
Bu yolu ozel sektor degilde devlet kendisi yapacakmis. O yuzden simdilik bir hareket yok. Keske ozel sektor yapsaydi simdi baya ilerleme olmus olurdu

çatalcadan okmeydanına kadarki kısmı mı? yoksa ıspartakuleye kadar ki kısmını mı? devlet yapacakmış[/b]


berk2334
4 yıl önce - Sal 19 Arl 2017, 08:28

Bu yolda hic ilerleme yokmu

ali alimi012
4 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 12:42

4. çevre yolu diye bir şey yok başlık yanlış.



ali alimi012
4 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 12:44

ama şöyle bir bağlantı yolu var.


(+)


ali alimi012
4 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 12:49

kmo nun 7 numaralı kesiminin adını 4. çevre yolu diye uyduramazsınız.
kesim kesim yani .


Uzman gakkos
4 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 21:31

Ali Alımı sen o harita görüntüsünü nereden buldun herlade Aralık ayının uydu görüntüsü o

Misafir ffa

4 yıl önce - Çrş 20 Arl 2017, 23:45

Alıntı:
kmo nun 7 numaralı kesiminin adını 4. çevre yolu diye uyduramazsınız.
kesim kesim yani .


Bunlar bağlantı yolu demek daha doğru. Bu tür yolları Çevre yolu sayacaksak, Basın Ekspress hatta onun devamı, şile otoyolu gibi yollar da çevreyolu olmalı. Bir de Çatalca çevreyolu var o kaç olacak o zaman.

Ayrıca çevreyolu dediğin tüm şehri bir uçtan diğer uça kadar kat eden arayolları bypass edebilmeli. Sözkonusu İstanbul ise elbette.

Zaten Edirne'ye doğru giden tüm ulaşım projeleri de AB'nin isterleri doğrultusunda bir çoğu da oradan fonlanan projeler. Marmaray demiryolu geçişi, 3. köprü aslında AB adayı bir ülkenin başkentini karadan AB'ye bağlama işi.

Hatta yılan hikayesine dönen Edirne-İstanbul YHT'sinin devamı yapılmış durumda. Bulgarların Kapıkule'den diğer sınıra kadar hızlı tren hattı yapıldı. Parayı da AB verdi. Biz de Edirne-İstanbul'u yapsaydık orası fonlayacaktı. Zaten orası da bir YHT hattı olarak fizibıl tasarlanmadığı için yapılmadı revize üzerine revize yedi. O da ayrı bir hikaye.

Konuya dönelim, misal Tekirdağ çevreyolu olur çünkü şehrin bir ucundan başlar transit trafiği alır diğer uca bırakır. 1. Çevreyolu da zamanında böyle yapılmış şehir içinde kaldığı için transit trafik için 2. si yapılmış. O da aynı duruma düştüğü için de 3. yapılmış. Aslına bakarsanız ilk ikisi artık çevreyolu hüviyetini kaybetmiş durumda sadece üçüncüsü var. O da Kınalı bağlantısı bittikten sonra olacak. Kurtköy kısmen şehir dışı ama Mahmutbey tamamen şehrin göbeğinde kaldı...


ali alimi012
4 yıl önce - Cum 22 Arl 2017, 15:06

16 aralıktan görüntü



sayfa 3
« önceki   1234 ... 767778   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM