Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 15
muzaffer gurcan
2 ay önce - Cmt 13 Nis 2019, 23:26

Alıntı:
Mansur beyden henüz bir geri dönüş olmadı mı?


Şimdilik hayır


bülent89
2 ay önce - Pzr 14 Nis 2019, 00:34

Mansur Yavaş'ın Ankara halkını bilgilendirmesi şart. Bir an önce bu Söğütözü dosyasını açmalı ve tüm gerçekleri detaylarıyla birlikte halka anlatmalıdır. Çünkü bir dürü dedikodu ve bilgi kirliliği var bu uzatma ile ilgili. Buna bir son verilmesi gerekiyor artık.

efeyol
2 ay önce - Pzr 14 Nis 2019, 03:48

burada ciddi bir mühendislik hatası çıktı ve yine giren halka girdi gibime geliyor



Misafir 11e

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 11:56

Alıntı:
15 Şub 2019, 21:09

Varan Ulusoy un Terminali hizmet veriyor mu hala Söğütlüçeşme deki?

Bir ay önceki soru Söğütlüçeşme diye sorulmuş, kimse Söğütözü diye düzeltme ihtiyacı bile hissetmemiş

Bakalım Mansur Bey, göreve gelişinin birinci ayı dolmadan (10 Mayıs'tan önce) burasıyla ilgili bir duyuru yapacak mı?


tilsimonline

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 12:55

Alıntı:
Mansur Yavaş'ın Ankara halkını bilgilendirmesi şart. Bir an önce bu Söğütözü dosyasını açmalı ve tüm gerçekleri detaylarıyla birlikte halka anlatmalıdır. Çünkü bir dürü dedikodu ve bilgi kirliliği var bu uzatma ile ilgili. Buna bir son verilmesi gerekiyor artık.



Arkadaşlar ankaray yapılırken sinyalizasyonu vs o anki duraklar ve hatlar için yapıldı, şu anda uzatma yapılırsa önceki sinyalizasyona bağlanma olasılığı yok, olsaydı şimdiye kadar bağlanırdı. Eğer bütün ankarayın sinyalizasyonunu tekrar ihale ederseniz bundan öncekiler,söğütözü ve bundan sonra eklenecek durakları ekleyebilirsiniz. Sinyalizasyona niye ek bir durak eklenmiyor diye sorabilirsiniz fakat her firmanın sinyalizayon modellemesi farkldıır. zamanında sadece o hat için ihale edilmiş ve iş tamamlanmış o sinyalizasyona ek hat eklenmesi çok zor. Dersenizki yeniden sinyalizasyon yapılsın , çok para çoooook burda suç o veya bu kişinin diyemeyiz,zamanında eklenen durak kimsenin aklında yoktu (yıllar önce) sonrasındada tekrardan birsüür para vermek doğru bulunmadı, ve yapım aşamasında Ankaray hattı kaç ay kapalı kalacak onu tahmin edemiyorum. Benim düşüncelerim bunlar. Umarım aradaki mesafeyi bağlamak maliyeti fazla ise araya yürüyen merdiven vs yapılırsa yine insanlar kullanabilir. (3 dakikada değil 10 dakikada geçilir. İstanbulda bu kadar uzun geçişler mevcut diye biliyorum)



Osman_as

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 12:58

Burdaki sorun Deponun dibindeki doğal gaz istasyonu ile ilgili olabilir mi?

Berktuğ
site denetçisi

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 13:02

Alıntı:
Arkadaşlar ankaray yapılırken sinyalizasyonu vs o anki duraklar ve hatlar için yapıldı, şu anda uzatma yapılırsa önceki sinyalizasyona bağlanma olasılığı yok, olsaydı şimdiye kadar bağlanırdı.

Bence bu durum bundan dolayı değil, dediğiniz gibi olsaydı Türkiye'nin en eski hafif raylı sistemi İstanbul M1 Otogar-Aksaray hattı Yenikapı'ya veya diğer kollara uzatılmazdı.



tilsimonline

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 13:13

Alıntı:
Bence bu durum bundan dolayı değil, dediğiniz gibi olsaydı Türkiye'nin en eski hafif raylı sistemi İstanbul M1 Otogar-Aksaray hattı Yenikapı'ya veya diğer kollara uzatılmazdı.

M1 Otogar-Aksaray hatıının ilk yapılırken sinyalizasyon ihalesine bakmak gerekir. (ankarayda bu seçenek yok)Teknik olarak sonradan ilave yapılmasına olanak verildiyse ekleme yapılabilir. ikinci bir yolda sonradan M1 Otogar-Aksaray hattının sinyalizayonu yenilenmiş olabilir. İnşallah dediğiniz gibidir de çok daha kolay bir şekilde bu bağlantı yapılır diye umuyorum.


Misafir d41

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 13:16

Tamam, sinyalizasyon şimdiki gibi kalsın.
Aşti’ye varan trenler sanki depoya gidecekmiş gibi Söğütözü’ne devam etsin.
Söğütözü’nde yolcu indirip alsın ve yeniden Aşti’ye gelsin, sanki depodan geliyormuş gibi.
Sonrasında da normal bir şekilde sinyalizasyonlu seferine devam etsin.


Misafir bd8

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 17:04

Ona bakarsak Çayyolu metrosu Gökçek'in ilk zamanlarında Ankarayın uzatması olarak başlanıp sonradan metro olarak asıl plana dönülmüştü. Uzatma imkanı olduğu için bu hat yapılmıştır. Karayalçın döneminde kalma planlara da bakarsak siteler uzatması yine ankaray olarak düşünülmüş. Yani çayyolu ankaray olarak yapılsaydı bu yüzden açılamayacak mıydı ? gerçi o dönem ki yazılara bakarsak bu plansızlık düşündürmüyor değil ...



sayfa 15
« önceki   123 ... 141516 ... 192021   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet