Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 11
Fahrettink
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 15:41

Alıntı:
Fahrettin bey e 14000 çalışacak demişler bu bilgiler yanlış denmiş milli tren çalışacak demiş yine yanlış demişler. Bilenler söylesin ne çalışacak.

Bu arada emre ray kağnı hızında. Trenlerin çalışmadığı şu günlerde daha çok iş yapılması lazım ama direkler bazı yerlerde yok hala. Yıl sonu bulur bitmesi.

E 14000 ilk planlanandı ancak emu projesi hızlandığı için ilk setler buraya verilir çünkü zamanında dmu setleri ilk buraya verildi test için yine öyle olur bence.

Emreray en son bildiğim işin %85ini bitirmişti 8. ay gibi bitiş hedefliyordu siz bazı yerlerde direk yok dediğinize göre parçalı yapmaya devam ediyorlar ve bu hatda bildiğim kadarıyla baya bir otoyolla kesişen yerler var oraları yer altına mı aldılar bilginiz var mı?


En son Fahrettink tarafından Pzr 10 May 2020, 15:47 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Ersin_35
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 15:47

E 14000 2 set modernize edildi onlarda kütahya da ve duyduğuma göre sorunlar varmış. Milli treni nu hatta vermelerini isterim ama sanki zor gibi. Dediğiniz gibi ağustosta bitecekse ilk tren bu hatta verilebilir ama bu hat 1 set ile işletilemez. İşin gerçeği bu hatta uygun tren yok tcdd de halihazırda.

Tire tarafında hala direkler yok. Bayındır tarafı direkler var ama başka hiçbirşey yok.



Fahrettink
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 15:50

Haklısınız tcdd elinde emu dışında pek bir alternatif yok şuan en uygun emu onlar gelmezse dmu devam eder bir süre mecbur, emular 160 km gittiğine göre 2 kat hızlı olacak buda seyehat süresini ciddi oranda azaltacak otobüs yerine trene ciddi talep olur izban aktarma ile

Bayındır tarafında tel çekilmiş mi peki?


Ersin_35
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 16:00

Bana kalırsa emu bu hatta biraz lüks kaçar. Çünkü ödemiş torbalı arası yerleşim yeri fazla ver ve pekçok kontrollü kontrolsüz hemzemin geçit var. Yüksek hızlar imkansız. Torbalı sonrası izban sistemi var ve izban sisteminde ise bu hız ile gitmenin bir mantığı yok çünkü bir önceki izban treninin sefer süresi belli ona ayak uyduracak. Yeni emular biraz daha uzun olan denizli hattı için uygun bence.

Fahrettink
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 16:03

Emunun 3 farklı modeli olacak zaten buraya verilirse ilk model ekonomik olan gelir, başka alternatif yok e14000 senin dediğin gibi Kütahyada 2 çalışıyor başka yok ellerinde alternatif.
Emu olmazsa gidip elektrikli hatta dmu çalışacak buda baya komik olur

Hemzemin geçitlerini kaldırıp yer altına tünel açılacak diyordu bir arkadaş ne kadar doğru bilmiyorum senin bilgin var mı?



Ersin_35
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 16:10

Yanı çok hemzemin var. İzban gibi tamamen kontrollü hale gelmesi masraflı olur. Ayrıca hemzeminlerin bulunduğu yollar çoğu yerde dar ve tren yoluna paralel yan yollar var. Şu an bununda olası olmadığını düşünüyorum. Bunun yerine hat çift hatta çıksa daha iyi olurdu.

Fahrettink
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 16:13

Hat çift hatta çıkmadı mı?

Ersin_35
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 18:58

Yok çıkmadı. Bazı yerlere sayling yaptılar. Sinyalizasyon olacak mi bilmiyorum. Ama sayling olduğuna göre sinyalizasyon olur. O zaman kapasite yeterli olur. Çünkü zaten istasyonlar yakın. Sinyalizasyon da olursa verimli kapasite olur ama tabi tam anlamıyla çift hat olsa geleceğe dönük yatırım olurdu.

Fahrettink
2 ay önce - Pzr 10 May 2020, 19:48

Sinyalizasyon olacak, çift hat olayı günün birinde 10 sene sonra izban dahil edilirse olur anca.

Kadir_S
2 ay önce - Sal 26 May 2020, 00:12

herhangi bir gelişme kat edildi mi acaba tren hattında en son tire civarına yeni elektrikler direkleri dikiliyor deniliyordu?



sayfa 11
« önceki   123 ... 101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege