Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
mahmut11
3 yıl önce - Çrş 12 Nis 2017, 16:47
Torbalı - Ödemiş ve Torbalı - Tire demiryolu hakkında düşünceler, haberler.


Bu başlık altında paylaşabiliriz.

HAYDİ EFELER
3 yıl önce - Pts 17 Nis 2017, 15:42

İhale Kayıt No 2017/156830
İhale Adı TORBALI-ÖDEMİŞ İSTASYONLARI(KM:48+587-109+965)- ÇATAL-TİRE İSTASYONLARI (KM 85+067-96+128) ARASINDA MEVCUT RAYLARIN HALİHAZIR HARİTA ALIMI YAPILARAK YATAY VE DÜŞEY GÜZERGAHIN OLUŞTURULMASI



Misafir 452

3 yıl önce - Pts 17 Nis 2017, 15:52

Çift hat mı olacak acaba?

mehmet GZL
3 yıl önce - Pts 17 Nis 2017, 16:01

Bu hatta izban yapılamıyor mu ???

fbe1907 Faik

3 yıl önce - Cum 05 May 2017, 16:19

Yetkililerden "Ödemiş ve tireye izbanı getireceğiz" diye bir söz çıkmadı şuana kadar. Ulaştırma Bakanı, tire-belevi yolu temel atma töreninde Torbalı-Ödemiş-Çatal-tire hattını elektrikli ve sinyalizasyonlu hala getireceğiz ve haziranda ihaleye çıkaracağız dedi. İzban uğramaz bu bölgeye zaten Tcdd Ödemiş-Basmane hattında günde karşılıklı 7 sefer koyuyor izban gelirse Ödemiş-Basmane treninin bir fonksiyonu kalmaz diye düşünüyorum. Bence Ulaştırma Bakanlığının Bu bölge için projesi şöyle: Torbalı Çatal tire Ödemiş hattını elektrikli ve sinyalizasyonlu hale getirip izban gibi olmasada ona benzer bir tren seti koyup saatte bir sefer yapabilir. Tabi bu benim düşüncem.



egebabacan
3 yıl önce - Cum 05 May 2017, 20:03

Tireye giden İZBAN çok yolcu taşımaz. İsraftan başka bir şey olmaz. Hattın şu anki uzunluğu yeterli.

fbe1907 Faik

3 yıl önce - Cum 05 May 2017, 20:40

Evet haklısınız. Tire-İzmir hattında pek yolcu olmuyor zaten.

Ömer_KSK
3 yıl önce - Cum 05 May 2017, 22:53

Şu an yeterli yolcu olmamasının nedeni trenlerin tek hat üzerinden gidip geliyor olmasının beraberinde getirdiği sefer sayısı kısıtlamalarıdır. Torbalı-Ödemiş ve Bayındır-Tire demiryolları çift hatta çıkarılıp elektrikli-sinyalli hale getirilince buralarda illa ki demiryolu ulaşımına olan talep katlanarak artacaktır. Çünkü Ödemiş ve Tire ilçeleri, banliyö treni giden Torbalı ve Aliağa ile yarışacak düzeyde nüfusları olan ilçelerdir. Ayrıca bu vesileyle Ödemiş'e banliyö tren seferlerinin başlatılması, Ödemiş'in Bozdağ'a yakın olması dolayısıyla demiryoluyla İzmir'den 1-2 günlüğüne Bozdağ'a gidecek olan turist sayısının artarak bölgede kış turizminin canlanmasını da sağlayacaktır. Ödemiş ve Tire bölgesel trenleri İZBAN banliyö trenlerine dönüştürüldüğünde sefer sıklıkları elbette 10 dakikada bir olmayacaktır. Ancak 30 dakikada bir sefer bile olsa, böylece Ödemiş ve Tire demiryolu hatlarının eskisine göre çok daha iyi bir duruma geleceği bir gerçektir.

Misafir 585

3 yıl önce - Pzr 07 May 2017, 14:11

Kışın Bozdağ turistik turuzime gidecek kişi biner arabasına gider. Izbana gerek yok bu hatta. Tcdd bu hatta alstom coradia regialis tren Setlerinden alıp calistirabilir. Bu setlerin özelliği elektrikli ve dizel motorlu olması basmaneden Torbalı ya kadar elektirikli modda gelir. Torbalı tire ve Torbalı ödemiş arası dizel modda gider. Bu tren Setleri tcdd nin kullandığı anadolu tren Setlerinden daha konforlu ve daha az yakıt harcıyor.

Misafir 452

3 yıl önce - Pts 08 May 2017, 11:08

Bozdağın çok az bir etkisi olur ama asıl Tire Ödemiş Bayındır Torbalı arasındaki yolcu potansiyelide minibus den trene yönlenir, Tire ve Ödemiş de oturup İzmir e işe gidip gelenler olduğu gibi İzmir de oturanlarda bu ilçelere işe gelmede bu yolu kullanır. Seferlerin artması ile yolcu artışı çok olur ben buna inanıyorum.



sayfa 1
123 ... 101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege