Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Konya - Hadim - Eğiste Viyadüğü (Türkiye'nin en yüksek ayaklı viyadüğü)
« önceki   123 ... 565758   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 57
snell479

5 ay önce - Pts 19 Arl 2022, 17:42




snell479

5 ay önce - Cmt 24 Arl 2022, 10:56
Muhteşem Görüntüler!!!





Hasan Mihrican
5 ay önce - Cmt 24 Arl 2022, 17:34

Neden bu kadar az araç geçiyor?

emre yildiz

5 ay önce - Pzr 25 Arl 2022, 13:11

Alıntı:
Neden bu kadar az araç geçiyor?


Yol bu haliyle "çıkmaz sokak" gibi adeta, Hadim'den sonra Alanya'ya kadar tek gidiş-geliş, standartları düşük ve tehlikeli bir yol. Şuanda Ankara-Konya tarafından gelip Alanya ve Gazipaşaya giden hiç kimse bu yolu tercih etmez (yazın yayla havası alayım, ağır ağır giderim diyenler hariç)


Yiğitler
5 ay önce - Pzr 25 Arl 2022, 15:16

Emre bey sizce bu viyadüğe ayrılan kaynak Alanya-Hadim yolunun rehabilitasyonuna kaydırılsaydı ve yolun viyadük kısmı bilahare- Alanya-Konya trafik ölçümü esas alınıp planlanıp- yapılsaydı bu hattın kullanım oranı daha yüksek olurmuydu?.
Alıntı:
Yol bu haliyle "çıkmaz sokak" gibi adeta, Hadim'den sonra Alanya'ya kadar tek gidiş-geliş, standartları düşük ve tehlikeli bir yol. Şuanda Ankara-Konya tarafından gelip Alanya ve Gazipaşaya giden hiç kimse bu yolu tercih etmez




En son Yiğitler tarafından Pzr 25 Arl 2022, 18:08 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


S_SARI
5 ay önce - Pzr 25 Arl 2022, 17:36

Bu yolla ilgili olarak siyasilerin verdiği demeçler genellikle "Konya-Alanya ulaşımı" şeklinde verilmiştir ki bilinirlik açısından bu durum çok normaldir. Bu durum projenin diğer hedeflerini biraz gündem dışı bırakmıştır. Halbuki bu yolun başlangıç felsefesi dönemin başbakanının (Taşkent) ve bakanın (Ermenek) memleketlerini ile çevresini içine alan "Taşeli Yöresi"nin ulaşım sorununu çözmekti. Elbette devamında Alanya, Gazipaşa ve Anamur gibi şehirlere de ulaşmaktı. Bu yönüyle Konya'yı bölünmüş yol ile İçeri Çumra'dan neredeyse Hadim'e bağlayan proje bu haliyle bile ilk hedeflere ulaşılmıştır. Bu arada projeyi dürdürme kararlılığı gösteren günümüz siyasilerine de teşekkürler...

emre yildiz

5 ay önce - Pzr 25 Arl 2022, 21:54

Alıntı:
Emre bey sizce bu viyadüğe ayrılan kaynak Alanya-Hadim yolunun rehabilitasyonuna kaydırılsaydı ve yolun viyadük kısmı bilahare- Alanya-Konya trafik ölçümü esas alınıp planlanıp- yapılsaydı bu hattın kullanım oranı daha yüksek olurmuydu?.


Bence bir yolu yapınca adam gibi yapmak, hizmete tam olarak açmak, defalarca ve her seferinde yeni ihaleler ile aynı bölgede yol çalışması yapmaktan daha evladır. Örneğin Konya-Ereğli yolu önce bölünmüş yol oldu, sonra defalarca asfalt yapıldı, bir süre sonra emniyet şeridi eklendi, şimdi de bazı bölgeleri BSK standardında, Ereğli civarı bölgeler ise halen bekliyor, yani 20 yıldır devam edegelen bir süreç var.

Şuanda Konya-Hadim yolu 4×4 lük oldu, her sene bu yolu 10 km Alanya'ya doğru tüneli, viyadüğü ile birlikte yapsalar, aynı andada Mahmutlar tarafından her yıl 10 km lik bölümü inşa etseler, her yıl artan bir trafiğe şahit olacağımıza eminim. Alanya, Gazipaşa, Ermenek, Sarıveliler, Taşkent, Hadim derken zaten 500 bin yerli nüfus var bölgede, üzerine de her yıl Alanya ve Gazipaşa sahillerine giden yüzbinleri ekleyin, potansiyeli görürsünüz.


seda kaya
5 ay önce - Pts 26 Arl 2022, 13:31

Bu viyadüke harcanan para ile Seydişehir Antalya yolu fıstık gibi yapılırdı,yazık. Mevlüt Çavuşoğlu faktörü devreye girdi siyasi öncelikler ağır bastı gibi. maalesef

Serkan Guzel
5 ay önce - Pts 26 Arl 2022, 13:43

Bari yanlış bilgi verme !... Ahmet Davutoğlu 'nun özel girişimleri nedeniyle bu viyadük yapıldı.

Gerçi iyi ki de yapılmış... Çünkü bu güzergahtaki en büyük darboğaz burası idi.

Yolun kalan kısımları, diğer yol yapımlarında olduğu gibi, yıllara yayılmış olarak yapılmaya devam edecektir.


Karaman Ahmet
5 ay önce - Pts 26 Arl 2022, 13:56

Alıntı:
Bu viyadüke harcanan para ile Seydişehir Antalya yolu fıstık gibi yapılırdı,yazık. Mevlüt Çavuşoğlu faktörü devreye girdi siyasi öncelikler ağır bastı gibi. maalesef

Bu viyadük olsaydı, belki bundan 15 yıl önce Taşkent te gerçekleşen yurt faciasında 18 kişi ölmeyecek ti, yardım daha çabuk ulaşacaktı.

Ben o bölgeden olduğum için biliyorum. Siz bilmeyebilirsiniz, çok görmüyorum. Fakat eskiden o bölge, kuş uçuşu Konya'ya ve Alanya'ya o kadar uzak olmamasına rağmen, sanki insanoğlundan kopuj bir bölge idi. Bu viyadük ve Hadime kadar yapılan çift şeritli yol sayesinde Konya ile ulaşımı halloldu. Yapılan ve yapılmakta olan tüneller sayesinde ise Alanya ile ulaşımı halloluyor.

Ayrıca bu bölge KOP çerçevesinde barajların, HES lerin yapıldığı bir bölge. Eğiste Barajı, Bozkır Barajı, Gevne Barajı, Afşar Barajı vs... Eğiste barajına ve bu Viyadüğe 10-15 km uzaklıkta, 2017 yılında bu bölgede Torku Meyve Suyu fabrikası açıldı. Bölgede toplanan meyveler bu fabrikada elma, üzüm, kiraz suyu, pekmez, sirke oluyor. Bu güzergah geliştikçe, bölgede OSB lerde gelişecektir. Alanya ve Anamur bölgesinde üretilen Narenciyeler ve işlenmiş ürünler, Konya ve başkent Ankara'ya en kısa yoldan ulaşacaktır.



En son Karaman Ahmet tarafından Pts 26 Arl 2022, 18:45 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


sayfa 57
« önceki   123 ... 565758   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM