Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Konya - Hadim - Eğiste Viyadüğü (Türkiye'nin en yüksek ayaklı viyadüğü)
« önceki   123 ... 5455565758   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 55
Berkayyy07
3 ay önce - Çrş 30 Ksm 2022, 23:08

Alıntı:
berkay kardeşim beni hiç kimse grubundan çıkarabilirsin.daha önce hiç kullanmadığım bir güzergah olduğu için burayı sürekli kullanan arkadaşa sorunca bana sarıvelilerden gideceksin dedi bende o yoldan gittim.yolda heyelan olan bölgeler var.çok hız yapamıyorsunuz ama yol zevkli ormanların içinden gidiyorsunuz.manzara müthiş.konya dan gazipaşa ya molalarla birlikte 5,5 saatte ulaştım.


Ismail kardesim yolu nekadar uzattiginin farkindamisin bilmiyorum ama zaman yönünden elverissiz bir guzergah ben hepsini kullandim o guzergahlarin. Yol olarakta zaman olarakta en iyisi taskentten sonraki yol ayrimi


Karaman Ahmet
3 ay önce - Çrş 30 Ksm 2022, 23:37

Alıntı:
Ismail kardesim yolu nekadar uzattiginin farkindamisin bilmiyorum ama zaman yönünden elverissiz bir guzergah ben hepsini kullandim o guzergahlarin. Yol olarakta zaman olarakta en iyisi taskentten sonraki yol ayrimi

Altına imzamı atarım.

Bundan 19-20 yıl önce arkadaşlarla yanlışlıkla Sarıveliler yoluna girdik. O zamanlar Kuş Yuvası eski yol açıktı. Sarıveliler den yol uzadığı için gece yarısına kaldık. Kuş yuvasında o saatte, üstü açık kiralık Suzuki Vitarra ile Kürt sürüsüyle karşılaşmıştık. Ne maceraydi ve. Arabada dört kişiydik, hepimizin de ödü patladı....


Berkayyy07
3 ay önce - Cum 02 Arl 2022, 02:40

Taskentten sonraki yol ayrimindan sonra biraz yol hakkinda gorsel ve ilerisinde sariveliler yoluyla tekrar birlesimini gostermek istiyorum




Taskentten sonra sapakta, Duz gidilirse sarivelilere gider, öncesindeki sapaktan dönersek kısa yoldan alanya istikametine gider.




Yani burasi



Yolun en sıkıntılı ve yuksek kesimleri buralar eger ki proje buradan devam edecek olursa ki buyuk ihtimal en kestirme guzergahtan yol yapmayi seçeceklerdir buyuk bir tünel kesinlikle şart tabi bu dediklerim projeye taskent dahil edilirse mumkun yoksa daha mantikli bir yol daha acilabilir hadimden hemen ciktiktan sonra bir kac tünel ile 15 -20 km bir calismayla konyanin son beldesi beyreliye direkt kaliteli bir yol indirilebilir bunuda fotograflardan sonra en altta belirtecegim








Çukuryurttan gevne barajına iniş, buralar hala konya il sınırları içindedir. Gevne Barajinın kapak kısmı civarinda antalya il sınırı basliyor






Cukuryurttan baraja dogru iniş




Gevne barajı












Barajdan sonraki kesim







Tunel calismalarindan biri geçensene geçtigimde hala açık degildi





Buda tunelin ciktigi yer. Enaz 4 5 km virajlari duzluyor.

Buda tunelden cikip bikac km gittikten sonra sarivelilerden gelen yolun alanya istikametiyle birleştigi nokta.









Yani yapilacak daha çok iş var



Bana göre yapilabilecek en mantikli guzergah aşagidaki gibi olur bolgenin en yuksek ve zaman alan kesimide boylelikle gecilmiş olur konyanin son beldesi beyreli ve çamiçine de direkt kaliteli bir yol inmiş olur




Geçen kış taşkent alanya sapagındaki göruntude bu şekildeydi. Bu bölge için batı Anadolunun bitlisi denilmektedir.batıdaki en yuksek kar kayitları burada gerceklesmistir. kayak merkezlerinde bile olmayan rekor kar örtüsü oluşabilmektedir. Sebebi sıcak denizlere yakın yuksek bir mevkide ve tüm deniz neminin maksimum seviyede yoğuştuğu bir yer olmasindan ötürüdür

Geçen kış 6 bucuk metreyi görmüş bolgenin iklim kosullarida bu şekildedir. Egiste viyadugunun oldugu kesimlerin kış ortalamasi ise ciddi bir kurak sezonda degilsek 1 1-bucuk metre kar örtüsüdür



ali alimi012
3 ay önce - Cum 02 Arl 2022, 23:34

O tünelin biri açıldı
Biri devam ediyor


erkan_gs_mk

3 ay önce - Cmt 03 Arl 2022, 07:46






İbrahimazq
3 ay önce - Cmt 03 Arl 2022, 20:21

Üstteki gönderiye bir ek olarak yol şöyle de olabilir böylece aradaki Taşkent ilçemizde atlanmamış olur. 3 Tünel şeklinde yapılırsa


(+)


Karaman Ahmet
3 ay önce - Cmt 03 Arl 2022, 23:06

Alıntı:
Üstteki gönderiye bir ek olarak yol şöyle de olabilir böylece aradaki Taşkent ilçemizde atlanmamış olur. 3 Tünel şeklinde yapılırsa

Eğer bu yol daha işlek olacaksa, Taşkent mecbur atlanmalı.

Taşkent bildiğin bir kayanın üstünde bir şehir.




Yukarıdaki videosunda görebileceğiniz, tek ana arteri caddesi üzerinden, Ankara, Konya, Karaman ve Alanya arası trafiği kaldırması beklenemez.



En son Karaman Ahmet tarafından Cmt 03 Arl 2022, 23:23 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


ali alimi012
3 ay önce - Cmt 03 Arl 2022, 23:10

Zaten buralarda köprü tünel yapılmaz
Ama öncesinde sonrasında bir şey olabilir
D 340 geliştirilebilir tahminim


Karaman Ahmet
3 ay önce - Cmt 03 Arl 2022, 23:26

Alıntı:
Zaten buralarda köprü tünel yapılmaz
Ama öncesinde sonrasında bir şey olabilir
D 340 geliştirilebilir tahminim

Şimdilik öyle bir projede yok.

Önce planlanan 20 tünel ve 2 köprü/viyadük içeren güzergah bitirilsin, sonrasında doğan ihtiyaca göre bu yolda iyileştirmeler devam edecektir.




Şu anda planlanan 20 tünelden 8 tanesi, 2 köprü/viyadükten 1 tanesi açıldı. Ana proje anca yarılandı diyebiliriz.


Berkayyy07
3 ay önce - Cmt 03 Arl 2022, 23:36

Alıntı:
Eğer bu yol daha işlek olacaksa, Taşkent mecbur atlanmalı.

Taşkent bildiğin bir kayanın üstünde bir şehir


Aslinda bahsettigi rota taskentin icine girmiyor cok yakinindan geciyor




Arkadasin anlattigi daha acik anlasilmasi icin gorsellerle destekliyorum

Kongul civarindan girmiş



Yani tam buradan




Ve buradan cikmis taskentte yakindan dahil olsun diye











Ve bu bölge tünelsiz aşılamaz tünel yapmaları gerekiyor



sayfa 55
« önceki   123 ... 5455565758   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM