Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Berktuğ
site denetçisi

4 yıl önce - Sal 21 Şub 2017, 14:13
TCDD Uluslararası Yolcu Trenleri


Bugün itibariyle Bosfor Ekspresinin açılmasıyla birlikte ilgili başlığın konu dışına çıkmaması amacıyla bu başlığı oluşturdum. Az da olsa Uluslararası trenlerimiz mevcut:

BOSFOR EKSPRESİ
GİDİŞİSTASYONDÖNÜŞKUŞETLİ
VAGON ÜCRETİ (TL)
TCDD YATAKLI
VAGON ÜCRETİ (TL)
BDZTCDDTEK KİŞİLİKÇİFT KİŞİLİK
22:40(↓)HALKALI(↑)06:49
00:12ÇERKEZKÖY05:1557,6075,80169,8079,70
01:30ALPULLU03:5476,6094,80196,7098,70
02:20EDİRNE03:0786,10104,30211,70108,20
02:37KAPIKULE02:0089,20107,40216,40111,30
03:37SVILENGRAD01:0075,0094,00196,3097,90
05:03DIMITROVGRAD00:0383,00101,20207,30105,10
05:51PLOVDIV23:1594,10112,30223,90116,20
08:30SOFIA21:00110,10128,30247,70132,20

NOTLAR:
TCDD Kuşetli ve Yataklı Vagonlar Klimalıdır.
TCDD Kuşetli Vagonlar 4 kişiliktir.
Yataklı Vagonlar Tekli ve Çiftlidir.

BDZ (Bulgaristan) Vagonları Klimasızdır.
BDZ (Bulgaristan) Kuşetli Vagonlar 4 kişiliktir.

Döviz Kuru Değiştikçe Fiyatlar Değişecektir.
Döviz Kuru 3,95 TL'den Hesaplanmıştır.



Ümit1966
4 yıl önce - Sal 21 Şub 2017, 18:35

Bosfor Ekspresi Bükreş'e gitmiyor muydu? Aslında bu yeni sefere konan eksprese Trakya ( Thrakia ) Ekspresi adı daha yakışırdı ya da Meriç Ekspresi...

mahmut11
4 yıl önce - Sal 21 Şub 2017, 18:41

Turkiye iran trenleri ne durumda?

AhmetDemir

4 yıl önce - Sal 21 Şub 2017, 19:21

En son Ankaraya kadar calisiyordu buyuk ihtimalle iptal olmustur...

Tevfik Metin Tanöven

4 yıl önce - Sal 21 Şub 2017, 19:38

Arkadaşlar Bosfor ekspresi TCDD Genel müdürlüğünden aldığım bilgiye göre yaz döneminde Bükreş e kadar gidecek . Yaz dönemine kadar Bosfor ekspresi İstanbul - Sofya - İstanbul arasında işleyecek . Yaz dönemide bir ihtimal Mayıs ortasından veya Haziran başından itibaren başlayacak .



erkinalp
4 yıl önce - Sal 21 Şub 2017, 20:33

Alıntı:
En son Ankaraya kadar calisiyordu buyuk ihtimalle iptal olmustur...

İran kısmı, yani Van'a kadar olan devam. Türkiye kısmı çalışamıyor.


ersel tş
4 yıl önce - Sal 21 Şub 2017, 22:55

Haziran da Bükreş ve Belgrad vagonları ekleneceği belitiliyor. Belgrad seferleri başladığında Saraybosna ve Üsküp içinde birer vagon eklenmesi iyi olur. Makedonya ve Bosna Hersek ten Türkiye ye gelen giden çok sayıda yolcu var. Aralık ayında Makedonyayı ziyaret eden turist sayısı 42.100 kişi, ülkeye gelen ziyaretçi sayısında Türkiye ilk üçte.

erkinalp
4 yıl önce - Sal 21 Şub 2017, 23:05

Bosna-Hersek ile Sırbistan arası demiryolu geçişi kullanılmıyor. Politik sorunlar var orada.

ersel tş
4 yıl önce - Çrş 22 Şub 2017, 10:51

İstanbul ekspres (İstanbul-Münih) ve Balkan ekspresi (İstanbul-Budapeşte) yeniden seferlerine başlaması elzemdir, turizmi canlandırmak için. İstanbul Münih treni nin,1980 lerde muazzam bir yolcu potansiyeli vardı Alman Türk ve Üçüncü ülke vatandaşlarından oluşan.Yada Hellas İstanbul ekspreside (Dortmund-İstanbul) düşünülebilir,çünkü Almanya da türk lerin en kalabalık olduğu eyaletlerden biriside Kuzey Ren Westfalya dır.

erkinalp
4 yıl önce - Çrş 22 Şub 2017, 11:48

Türk Ekspresi'ne ne dersiniz:
Liverpool(Lime Street)-Birmingham(New Street)-Londra(Waterloo)-Folkestone-Calais(Coquelles)-Lille(Europe)-Brüksel(Central)-Liége(Guillemins)-Aachen(Hauptbahnhof)-Köln(Messe/Deutz)-Frankfurt am Main(Niederrad)-Stuttgart(Bad Canstatt)-Münih(Hauptbahnhof)-Linz(Hauptbahnhof)-Viyana(Zentralfriedhof)-Bratislava(hlavná stanica)-Budapeşte(Ferencváros)-Novi Sad-Belgrad(Beograd Sentar)-Nis-Sofya(Sentralna JP Gara)-Filibe(Sentralna Gara)-Dimitrovgrad-Edirne-İstanbul(Sirkeci Marmaray)-Kadıköy(Haydarpaşa)-Sakarya(Arifiye)-Eskişehir-Ankara-Sivas-Erzurum-Kars-Gümrü-Erivan-Vanzador-Tiflis(Nakaduli)-Tovuz-Yevlax-Bakı(Vağzal)-Türkmenbaşı-Balkanabat-Aşgabat-Türkmenabat-Samarqand-Guliston-Toshkent-Şimkent-Taraz-Lugovoy-Almatı(1)-Yining-Jinghe-Urumçi-Kumul-Wuwei-Dingbian-Taiyuan-Shijazhuang-Pekin(Dongcheng)
Birleşik Krallık'taki dar gabari nedeniyle özel vagon üretilmesi gerekecek.
Önerdiğim vagon dizilimi ise şöyle:
önde 2 lokomotif-her ülke toprağında o ülkedeki en güçlü lokomotiflerle çekilir
Farklı ülke demiryollarından (Birleşik Krallık, Almanya, Türkiye, Ermenistan, Azerbaycan, Özbekistan, Kazakistan, Uyguristan) teknik standartları ve marka hariç dış görünümü aynı 8 yataklı vagon
Bu trende kullanılmak üzere tasarlanmış farklı ülke demiryollarından (Belçika, Sırbistan, Türkmenistan) teknik standartları ve marka hariç dış görünümü aynı, servis edilen yemekleri farklı 3 yemekli vagon(önden 3., 7., 11. vagonlar)
arkada 2 lokomotif-öndekilerle aynı



En son erkinalp tarafından Çrş 22 Şub 2017, 18:27 tarihinde değiştirildi, toplamda 5 kere değiştirildi


sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM