Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Misafir 615

11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 01:01

burç bey merhaba şu projenin logosu arapça falan çok iddialı olmuş renderi projeyi hiç görmeden logoyu görsem içimden derim, herhalde dubaide katarda 600-700 metrelik ikiz gökdelen yapıyolar. ama projeye bir bakıyorsan gonyada 10 katlı bitane pasaj iş hanı yazık günah... devletimiz bu tower/plaza/kule isimlerini isteyen kişilere vermemeli bir sınırlaması olmalı burç bey

Abdullah Egemen
11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 01:14

Kelimelerin içini boşaltmakta üzerimize yok. Önüne gelen Towers kelimesini kullanıyor bilmiyor ki kendini komik duruma düşürüyor.

Misafir 615

11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 01:22

bide cumhurbaşkanımızı açılışa çağırmışlar bu 10 katlı gökdelenler için eminim sayın cumhurbaşkanımız yoğun iş temposu arasında kendilerine gereken cevabı vermiştir. sanıyorumki rte sadece 2 gökdelenin açılışına katıldı istanbul sapphire trump towers



Ogün4161

11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 06:48

komik duruma düşürmüşler kendilerini bu projeye üçüz kule demek çok saçma

karşıda ki hastane bile daha heybetli duruyor resmen


Misafir 44f

11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 10:11

Araziyi satin alan arap is adami oyle sisirdiki kendini duyanda oraya 200 metrelik bina dikilecek sandi, zaten karsisinda 12 katl hilton oteli var bize farkli daha yuksek yapilarla gelki bizde bisey yapilacak sanalim.

adnan41
11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 10:54

Bunlar kuleyse izmitin tepelerinde 10larca kule vardi zaten bunlari yapip kamuoyunu mesgul etmeye ne gerek var adam kendini ne sisirdi be Cumhurbaskanin baska isi yokta 3 tane apartmanin acilisina gelecekti.
Guldurmeyin



Misafir b35

11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 12:37

Tam güngör arslanlık haber soyleyelimde şöyle bir güzel ...sak geçsin )

Misafir 615

11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 15:42

kocaeliye çok sık gidip geldim zamanında bir sürü milyarder iş adamı sanayici var. sanırım zenginlik ve sanayi olarak ülkenin en zengin 2. şehri istanbuldan sonra

kocaeliden şöyle sıradan bir iş adamını çevirsek bu projeden daha güzel bir proje yaptırır zaten.

birde cumhurbaşkanlığı külliyesine gidip projeyi cumhurbaşkanımıza yani rte'ye tanıtmışlar. acaba rte bu projeyi görünce içinden ne demiştir nerden aldınız bu adamları içeri bile demiş olabilir hahaha

fena dalga geçilecek bir durum yalnız bu... haberlere baktım işte arap iş adamı devasa mega proje yapacak izmite, kulelerin biri otel biri avm biri rezidans olacak falan.... sonuç 2 tane 10 katlı 1 tane 6 katlı apartman iş hanı/pasajı


Ogün4161

11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 18:38

Kulelerin %90ı yerin altında arkadaşlar bu resimde ki görünen kısmı

Misafir 234

11 ay önce - Pzr 26 Şub 2017, 18:51

Ne yani simdi 30 kat asagiyami incez
İzmitli arkadaslr icin gercekten asagilayici ve komik bi durum, bizim komsu 5 katli kule yapti Cumhurbaskanini davet etcek acilis icin



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET