Yıl 1959’u gösteriyordu.Müteşebbis Süleyman Hamurcu okulunu bitirmiş gözü ticarette idi o yıllarda. Yoksulluk daha bir başka idi. Ancak bunların üstesinden gelecek bir performansa sahip Süleyman Hamurcu o zamanın gözde bankası Esnafın ve çiftçinin yanında olan Ziraat Bankası vardı o dönemin banka müdürü Hacı Bekir İnal idi. Büyük bir cesaret örneği göstererek yanına gitti müdüre tapusunu gösterdi. Hamurcu köyündeki baba’dan kalma arazilerini göstererek kredi çekip bir kamyon aldı genç yaşta direksiyonun başına geçip o şehir sen misin bu şehir ben mi? Bitmek bilmeyen enerjisi ile kamyonlarını çoğalttı bankaya kredi borcunu ödedi.
Çevre edindi yıllar geçiyordu.Bu arada yolcu taşımacılığı ile ilgili sektörede büyük hisselerle ve otobüs filolarıyla ortaklık kurdu.Süleyman Hamurcu Zafer Ekip çalışması ile kazanılır ilkesini benimsedi.Turizm sektöründe yolcu taşımacılığı ile ilgili olarak Kayseri’de Lüks bir Firma eksikliği hissetti ve 04.05.2007’de Süha Şehirlerarası Otobüs İşletmeciliği'ni kurdu.
Süha Turizmi Sahibi: Süleyman Hamurcu 11 Ekim 2014'te Kalp Rahatsızlığını Nedeniyle Hayatını Kaybetmiştir
Şuanda Süleyman Hamurcu'nun Oğlusu Yalçın Hamurcu Tarafından Süha Turizm Yönetiliyor
Firma 12 Yıldır Ayakta Hizmet Ediliyor
Neyse Uzatmayalım Benden Fotoğraf Olsun
38 EA 565 - Süha Turizm - Kayseri Otogar - Travego 17
(+)
Süleyman Hamurcudan bahsedipde Kent Turizmden bahsetmemeniz enteresan ve eksik olmuş. Kent Turizmin kurucuları arasında olup,Süha Turizmi kurana kadar Kent Turizm için elinden geleni yaptığınıda söylemek gerekiyor.
Ayrıca sitede en son,en az 50 yıllık otobüs firmalarına başlık açılabiliyordu. Değişiklik olduysa,başlık hayırlı olsun.
Filosu tek tip 2017 model zemini turuncu kuşakları ve yazısı beyaz, fiyatı ve işletimi ekonomik, 0 km 2+1 SİMROLL yada FUNTORO büyük ekranlı araç zinciri olan.
Personelin tamamı eğitimli olan, tüm seferlerinde hostes olan, müşteri şikayetlerine önem veren halkla ilişkileri olan, sosyal medyaya önem veren bir departmanı olan, kaliteli ikramlarını düzenli aralıklarla yenileyen ikram departmanı olan, kargoyu haraç toplayan muavinlerden kurtarıp barkod sistemli ulusal firma standartlarına yükselten, kaliteli dinlenme tesislerinde duran, gerektiğinde belli güzergahlarda molaya girmeyen yada uzun güzergahlarda zamana önem verecek şekilde tesis sayısını azaltan, araç takip sistemiyle araçlarının yolda oyalanmasını engelleyen, tüm türkiyedeki acentalarına kendi öz mal 38 plaka 2017 model zemini turuncu kuşakları ve yazısı beyaz, fiyatı ve işletimi ekonomik 0 km midibüslerle hizmeti olan, web sitesi v.b. mecralardan etkin internet bileti ve çağrı merkezi bileti satan bir bilgi işlemi olan SÜHA TURİZM i kim tutabilir, kim yıkabilir.
Bırak KAYSERİ yi NİĞDE yi AKSARAY ı NEVŞEHİR i SİVAS i MARAŞ ı tabiri caizse tüm ANADOLU ya hakim olur.
Şimdi istemezükçüler çıkar olmaz der, halbuki olur kardeşim olur, kendini küçük görme sen TÜRK sün, muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
Olan örnekleri LÜKS EREĞLİ, LÜKS KARADENİZ, TOPÇAM, TOKAT SEYAHAT, MİS AMASYA TUR v.b. bunlardan bir kaçıdır.
Şimdi aç gözünü ve dilerim bir gün bu yazdıklarımızı hayalden gerçeğe çeviren zeki bir girişimci bunları bize yaşatır.
Düşüncelerimin doğru ve sizlerle ortak olduğunu gördüğüm beni memnun etti.
Ayrıca bir süha kaptanı bize 40 koltuk yetmiyor.Çünkü urfa, antep, maraş, kayseri, zonguldak, karabük, kastamonu gibi uzun hatlarda koltuk yetersiz kalıyor demekte idi.Yoksa hazır elimizi atmış iken filoyu yenilerken 2+1 i çift katlıdan yana tercih kullanıp koltuk sayısını artırsak mı . . .
2+1 furyası yaygınlaşmaya başladığı ilk zamanlardan beri düşüncem, yine yazayım;
Setra 431 dt 2+1 koltuklu (üst kat 2+1 alt kat 2+2)
Belki yakıt olarak 2013-2016 araçlar gibi ekonomik olmayabilir ama koltuk sayısı aracın konforu ve firmanın prestiji olarak iş yapar diyorum.
Yolcunun en yoğun oldugu hatlarda ve karşılıklı sabit saatte sefere çıksa, yolcuda bu uygulamaya alışsa tercih nedeni olabilir.
Setra konforu,2+1,yolcunun gözünde çift katlı algısı, 2+1 oldugu için yolcu sayısı azalacagından bagaj sıkıntısı da olmaz.
Süha turızm Kayseriden Kastamonu ya sefer başlatmış iyi güzel
KASTAMONU-KAYSERİ arası 450 km ama Kastamonu varmak için Geredeyi dolaşıp 670 km yol gitmenin mantıksal tarafını çözemedim..
Kayseri - Kastamonu arası yolcu azlığı sebebi ile böyle bir uygulama yapıp Karabüke uğruyorlarsa bunun için önce Kastamonu sonra Karabüke gidebilirler yada Kırıkkaleden sonra Çankırı var Karabük yerine Çankırı yolcusunu alabilirler hatta Sinop a kadar seferi uzatabilirler