Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2

Sizce İETT'nin otobüs taşımacılığından çekilmesi doğru mu?
evet destekliyorum 8.2%  8.2%  [8]
hayır desteklemiyorum 91.8%  91.8%  [89]
Toplam Oy : 97

doğaa
10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 15:31

İETT kar amacı gütmeyen bir devlet kurumudur, bu alınan karar kabul edilemez...

ÇOK ÜZGÜNÜM


doğaa
10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 15:42

Yahu en azından kendimize ait belediye otobüslerimiz vardı vergilerimizle alınan, şimdi artık hiç bir şey yapamayacağız ne fotoğraf ne bir şey, şoför bi hır gür çıkarsa bu araç benim de aracım sürmezsen ben sürerim gibi kendimizi de savunamıyacağız vs vs...

Kurban olduğum Allah (C.C) İnşallah İETT'nin özelleşmesine izin vermez...


mertesat07

10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 17:11

İyi olmuş İETT yi oldum olası sevmiyorum Şifa Mahallesine ayrı bir garezi olduğunu düşünüyorum artık ÖHO lere mahkum etti bizleri saat başı kalkan 133Ş ve 133TM hatlarını alsın başına çalsın 133Ş İstanbul il sınırları dışına çıkardı sefer aralıklarını 1 saate çıkardı. 50 bin kişilik nüfuslu iki yerleşim alanından oluşuyor Şifa ve Mimar Sinan Mahalleleri ama gel gelelim İETT bu bölgeye araç koymakta cimrilik yapıyor saçma sapan hatlara araç gönderiyor 130 ve 130A saatte 1 oldu İçmeler Esenyalı Guzelyali yolcuları 130Ş hattına yöneldi iyice kalabalık arttı sıkış tıklım gidiyoruz.Madem saatte 1 çalıştırıyorsun 130 ve 130A yi o zaman 130S hattına takviye yapacaksın yaptiracaksin IETT sikayetlerimizi gecistirmeyeceksin klasik cevaplarla sofor eksiğin varsa şoförünü alacak ÖHÖ lari çeşitli hatlara dagitacaksin tekdüze hat olmamalı İstanbulda karışık calistiracaksin 1000 otobüsün varsa 300 hatta 3 aracini sen, 2-3 aracını ÖHÖ yada İOAS calistiracak. Tüm hatların analizini yapacaksın oturup Ulaşım Planlama Müdürlüğünle. Yoğun hatlardan sinek avlayan hatta kadar araç sayını siralayacaksin. Sinek avlayan hattına 1 en fazla 2 solo arac yeter. Yoğun hatlarına ise ÖHÖ yu İOAS da katacaksin ki sana destek olsun.

Şimdi analiz yapalım;
16,16A,16C,16S,16Z,222 bu hatlarda sadece İETT çalışıyor. 16 hattı 17,222 hatlari gibi yaşlıların sık kullandığı hatlar olduğu için ÖHÖ ve İOAS yanasmaz. 16B,16C,16S hatlarina ÖHÖ ekleyeceksin yoğun hat bunlar kazandırır. 4 araç calistiriyorsan 2 sini sen 2 sini ÖHÖ calistirsin. 17K hattına da ekleyeceksin OHO lere getirisi yüksek hatlardan birisi karışık calisacak. 130Ş 500T hatlarına gireceksin kontrolü eline alman lazım ben de buradayım demelisin kimse sana niye geliyorsun diyecek hali yok 133 örneği yetmez mi ?



civelek53

10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 18:21

bu kadar yıllık geçmişi olan köklü bir kuruma yapılabilecek en kötü şeyi yapıyorlar şuan.inşallah gerçekleşmez diyeceğim ama artık çok geç galiba.

Osman_as

10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 18:22

Metrekareye 4 yolcu hedefi bence uygun değil.İstanbulda ki trafik sorunu için m2 ye 2 yolcu kurgulanmali.

Alperen4423
10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 19:08

Ulan bir iett ile adam akıllı seyahat ediyordum şimdi o da gidiyor ya daha ne diyeyim. Adeta Öho, minibüs, ioaş bizi kovalıyor



doğaa
10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 19:40

Şu olaya bakarmısınız ya, sanki İETT iflasın eşiğine gelmişte araçlarını ioaş şirketine satıyor böyle bir şey olabilir mi, İETT kar amacı gütmeyen bir devlet kurumudur yerine dibine batsa bile, isterse mercedes 0 302t çalıştırır ama asla hizmet aksatmaz hiç bir şekilde satılamaz, ben güzelim otobüslerimizi beyaz değil siyah plakalı olarak görmek istiyorum......

Oldu olacak emniyet genel müdürlüğünü de özelleştirelim zırhlı araçlar özel şirketin olsun, böyle bir şey olabilir mi ya, bir şeyin cılkını çıkarmamak gerek, ben hükümetten hizmet mizmet istemiyorum eksik kalsın hizmetleri, benim İETT mi satıyorlarsa, bu devlet çok güçlü çok zengin bir devlet ve İETT'yi satacak kadar da düşmedi Allah'a (C.C) Şükürler olsun ki... ayrıca hükümete karşı da bir öngürüm yok yaptığı hizmetlerden dolayı sempati de duyuyordum ama bu kadarı fazla yahu akıl sır erdiremiyor insan

Malatyanın bile Motaşı var Bursanın Burulaşı var Ankaranın Egosu var İzmirin Eshotu var

Lütfen İETT'me dokunma İBB...

Not: Bu alınan kararı engellemenin bir yolu yok mu ne bileyim Sn. Cumhurbaşkanımıza ulaşmak mail falan atmak ya da imza toplamak ya da alo 153'ü arayıp şikayetimizi dile getirmek ya da www.kadirtopbaş.com'dan Sn. başkana ulaşıp bir şeyler yazsak....... vb vb vb vb vb........


mertesat07

10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 19:57

Bakın İETT yetkilileri gerçekten ulaşımdan anlayan işi bilen insanlar değil artık bir çeki düzen verilmesi gerekiyor kurum içine. ÖHO ve İOAS üzerinde sözde denetim var ama gelin görün gerçekte bu denetim yok. İETT çoktan özelleşti hala farkında değil misiniz kaç tane sadece İETT çalışan hat kaldı en karlı hatlar ÖHO ve İOAS elinde daha İETT nin hizmetinden mahrum kalan insanlar varsa suç basta İETT dedir kimse kusura bakmasın
Ulaşım konusunda bilgim oldukça mevcut tek tip ulaşıma karşıyım. Ilk olarak yolcu potansiyeli göz önüne alınarak araç seçimi yapılmalıdır. Günün normal saatinde bir IETT hattinda körüklü bir otobüs boş giderken ÖHÖ hattı bir solo otobüs dolu gidiyorsa işte burada mantık ararım.
Günün pik saatlerinde hemen hemen her hat zaten kapasitesinin üzerine çıkıyor ona sözüm yok. Dolayısıyla pik saatlerde mümkün olduğunca körüklü otobüs verilmeli yoğun hatlara ÖHO İOAS hattı farketmeksizin pik seferler körüklü olmalı araç eksigi oluşuyorsa sololarla desteklenerek seferler sıklastırılmalı normal saatlerde ÖHO İOAS kendi solo seferleriyle devam edebilir. İnanın simdikinden daha iyi olacaktır. İETT nin eksik kaldığı kısımlarda ÖHO İOAS destekleyecek ÖHO İOAS eksik kaldigi kısımlarda ise İETT zor değil


Alperen4423
10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 20:06

örneğin şuanki iett hatları ne olacak tam olarak? Ya arkadaş her şeyin yenilenmesi gerekecek kaç tane otobüs, mobil uygulama, duraklar bi iş olmaz ben söyleyeyim

Jelican
10 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 21:45

Durakların yenilenmesi için ihale başlamış bile diye duydum internette çeşitli kaynaklarda...



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM