Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara Başkentray Yenikent uzatması ve Kazan Soda Yük Demiryolu Projesi [ANK]
« önceki   123 ... 454647 ... 495051   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 46
Yalcin Tasdelen
2 ay önce - Pts 02 Ksm 2020, 12:05

Bahsettiğim kesim


(+)





(+)





(+)


ertgrlll
2 ay önce - Cum 06 Ksm 2020, 00:10

Yığılan toprağın solundaki yüksek gerilim direği oradan kaldirilmadi gitti



Yalcin Tasdelen
2 ay önce - Cum 06 Ksm 2020, 00:13

Mecbur kaldiracaklar tamda onun hizasından geçiyor tren yolu

v0lkhan
2 ay önce - Çrş 11 Ksm 2020, 12:39

Hattın organize sınırında kalan kısımda baya bir çalışma yapılmış görünüyor.


(+)


bbakir
1 ay önce - Prş 19 Ksm 2020, 17:19

OSB lojistik merkezinin oradaki bölgede (demiryolu tünelinin yapılacağı kesim) hafriyat çalışması yapılıyordu


(+)





(+)


İlgisi nedeniyle daha fazla resim aşağıdaki başlıkta paylaşıldı.
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=7994969#7994969



v0lkhan
1 ay önce - Cum 20 Ksm 2020, 19:09

Organize sanayi bölgesi kesiminde olan çalışma.


(+)


Serkan Pehlivan
1 ay önce - Cmt 21 Ksm 2020, 13:33

Sincan Başkentray istasyonuna yüz metre kalmış.



(+)



(+)





(+)





(+)





(+)





(+)




v0lkhan
1 ay önce - Pzr 22 Ksm 2020, 09:38

Son görsellere ait bölge için ihale dökümanında bir bilgi yoktu diye hatırlıyorum.

Bu alana özellikle köprü alanına çift hat sığacakmı acaba?

Hızlı tren hattında kataner direkleri arası mesafe 11m. İnternetten iki hat arası mesafeye baktığımda 4 metre gibi görsel buldum.


Nezih90
1 ay önce - Pzr 22 Ksm 2020, 11:38

Fotoğraflar için teşekkürler Serkan bey. Hatırlarsanız bu konuyu iki yıl önce konuşmuştuk bu başlıkta:

Alıntı:
Nezih90

mesajlar: 841
sitedeyim!
2 yıl önce - Çrş 26 Eyl 2018 23:38

Üstteki fotoğraflar ne kadar güncel bilmiyorum ama bana dört hat için fazlası ile yer var gibi geldi. Şayet YHT için bir sıkıntı oluşturmuyor ise katener hatlarını portallı hale getirip ve hatları deplase ederek banliyönün ikinci hattı geçirilebilir sanat işlerine girmeden. Tabii dediğim gibi bu YHT nin virajını etkilemiyor ise mümkün. Ama burası YHT hattının başı olduğu için sorun olmaz herhalde.


Öncesinde de dediğim gibi yer var ama YHT hattı çok ortalanmış/dağınık olarak geçiyor. İki hat arası mesafe normalinden fazla gereksiz yere. Hat deplasesi köprü altında mutlaka yapılması gerekiyor demek oluyor bu. İlerisi nasıl olur bilemiyorum. Ya deplase edilir yada YHT hattının güneyine yeni bi hat döşenip kuzeydeki YHT hattı banliyöye verilip değiş tokuş edilir. Şayet burası da deplase edilecekse sanırım en kuzey hattı döşerler ki başlamışlar. Sonradan Ankara çıkışlı YHT hattını geçiçi iptal ile deplase ederler. En sonda da YHT yi gelecekte banliyö hatları olacak hatlara verip en güneyde kalan diğer YHT hattı deplase edilip yanınada 4. hattı eklerler ve YHT tekraradan "eski" yoluna/tarafına döner.


Yalcin Tasdelen
1 ay önce - Sal 24 Ksm 2020, 01:44

İnşaat 2019 temmuzda başlamış ve bir buçuk sene geçmiş sahada bir buçuk seneleri var. Gerçekten çok yavaş çalışıyorlar



sayfa 46
« önceki   123 ... 454647 ... 495051   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet