Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
yunussoy
1 yıl önce - Pts 25 Arl 2017, 14:04

Arkadaşlar bu proje ile son gelişme nedir acaba belediye başkanının yenikentte banliyö ihalesi yakında yapılacak dediği ihale bu değil demi başka bir ihalemi acaba bilgisi olan varmı ?

Misafir 591

1 yıl önce - Çrş 03 Oca 2018, 11:47

Hazır Yenikent sonrasında konvansiyonel yük hattı olarak Kazan Soda'ya kadar uzatılacakken 8-10 km daha uzatıp Ankara Lojistik Üssü'ne de uzatsalar. Başkentray Yenikent uzatmasından bile daha uzun süredir gündemde. Üstelik daha TAI, Mürted, Havacılık ve Uzay İhtisas OSB, ve Saray OSB'nin yük hattı ihtiyacı bile gündemde değil.



Misafir c32

1 yıl önce - Pts 29 Oca 2018, 23:46

Tren bu senede gelmezse oylar düşebilir evi satıp gidecem

murat967

1 yıl önce - Sal 30 Oca 2018, 09:55

Yıllardır konuşulan bir proje bu. Eğer niyetleri gerçekten ciddi olsaydı çoktan somut adımlar atılmıştı. Bu da Ankara'nın diğer raylı sistem projeleri gibi sürünüp duruyor. Benim ümidim yok.

Alparslan 2071
1 yıl önce - Sal 30 Oca 2018, 11:02

Alıntı:
8-10 km daha uzatıp Ankara Lojistik Üssü'ne de uzatsalar.


Mantıklı. Trenle gelen konteylerler, Lojistik Üssü'nde bulunan firmalar tarafından trenin ulaşamadığı yerlere taşınır. Nakliyeciler, daha az km ve daha az maliyetle daha çok sefer yapma imkanı da bulur.

Yalnız yapılacak hattın yolcu için kullanılacağını sanmam. Isparta/Burdur tarafındaki tren yolları gibi sadece yüke verilecektir.

Ya da karma tren uygulaması ile bir yolcu vagonu eklenebilir. Eğer kataner hattı olmayacaksa , jeneratör vagonu da koymak gerekecek.

Sahi bu hatta elektrik olacak mı ki ? Yoksa kanatersiz, sinyalsiz düz bir hat mı olacak. ?

Biliyorsunuz , demiryollarında serbestleşmeye geçildi. Belki Kazan Soda kendi yük treni dizisine sahip olup, Kazan Soda-OSB arası kendi trenlerini işletecek ve hattı kendi kullanacak. Bunun uygulaması Zonguldak'da var. Kozlu-Zonguldak arasındaki demiryolunda sadece TTK'nın yük trenleri (DH loko dahil) işliyor.



En son Alparslan 2071 tarafından Sal 30 Oca 2018, 19:01 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Misafir 32c

1 yıl önce - Sal 30 Oca 2018, 11:23

ankara ulaşim planina göre yolcu taşımacılığı için banliyö yenikentten ayaşa ordan beypazarına devam edecek ipek yolu yolculuğu gibi turizm açısından düşünülüyor bu konuyla ilgili çok haber var...

v0lkhan
1 yıl önce - Sal 30 Oca 2018, 11:40

@Alparslan 2071
İlgili dosyada Rehabilitasyon, Yeni Hat, Elektrifikasyon, Sinyalizasyon, Telekomünikasyon alanları işaretli. ÇED dosyasında da görüldüğü gibi Yenikent Sanayi kavşağına kadar 2 hatlı sonra tek hatlı görünmekte.

http://www.tcdd.gov.tr/files/sebekebildirimi/alty ...jeleri.pdf






Erdem Taşlıca
1 yıl önce - Sal 30 Oca 2018, 21:51

Zaten şu anda katenersiz eski hatlar bile elektrikli ve sinyalizasyonlu hale getirilirken yeni yapılacak bir hatta bunları uygulamazlarsa büyük ayıp ederler. Ama yük çekecek elektrikli lokomotif sayısı çok sınırlı olduğu için bu hattın üzerinde dizel lokomotif de görebiliriz.

yunussoy
1 yıl önce - Çrş 07 Şub 2018, 11:55

Bu projenin gecen sene ihalesi yapılacaktı ihale hakkında bilgisi olan varmı acaba sonuçlandı mı bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.

Misafir 4ce

1 yıl önce - Prş 08 Şub 2018, 06:25

yaılmaz ne banliyor treni gelir nede yatırm olur yenikent tamamen unutulmuş bir yer hiç bir yatırım yok sadece belediye başkanlarının yapacağız edeceğizi var Yenikent sincandan ayrılması lazım ilçe olmalı artık bankalar bile sube açmıyor bir ziraat bankası birde denizbank var oda yoki tarafında oturanların işie yaramıyor uyutuyorlar bizleri



sayfa 3
« önceki   1234 ... 333435   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet