Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
Efe Elaldı

1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 15:46

2 dolar artı kdv 10 tlye bineriz artık şaka biyana anlaşma iyi yapılmalı gerekirse süre uzun tutulup kesilecek ücret ukomenin belirlediği bursaray ücretiyle aynı olmalı heralde bunlar göz önünde tutulacaktır

Misafir 704

1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 16:13

@ Efe Elaldı Vallahi bugüne kadar ki Ak Parti hükumetlerinin yapmış olduğu yap işlet devret projelerinin hiç birinin vatandaşın lehine olduğunu görmedim!

Allah hakkı için işler zamanında hatta zamanından önce bile bitirildi ama vatandaşın lehine sonuçlanmadı, fiyat politikası ve yapılan anlaşmalar hep şirketler lehine vatandaşın aleyhine oldu. Bu Metro projesi de böyle olacaktır!


Misafir 0de

1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 17:59

Bu projede belirtilen Emirsultan-Yeşil-Heykel hattı geçerli mi hala yoksa rota değişikliği mi var?



burak akcan
1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 18:38

İşi siyasi bir tartışmaya çekmenin bir anlamı yok.Ama şu da bir gerçek ki bu proje siyaseten ortaya atıldı.

Şu aşamada sadece söylemden ibaret bir proje.Aynı Mudanyaya metrobüs,Uludağa dişli tren,Temenyerine teleferik gibi.Malum seçimler var ve kitleleri etkilemek lazım.Ve maalesef halkımız popülist söylemleri sever.

Keşke popülizm yapmak yerine Bursarayı en azından belirli bölgelerde yer altına alabilmek gibi gerçekçi işlerle uğraşsalar.


Efe Elaldı

1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 21:31

şimdi yap-işlet-devret olunca iş söylem olmaktan çıkıyor şirketler bu tarz projeleri yapmak için can atıyorlar senelerce para basacaklar belediyenin kasasından tek kuruş parada çıkmayacak burdaki önemli konu halktan alınacak biniş ücreti başka bi sıkıntı yok bu nasıl belirlenecek o önemli yoksa yapılmasında herangibi sıkıntı yok temel atılmasından bahsediliyor bu sene içinde ve bu 3. ye 4. ye söyleniyor bunu yapması gerekiyor artık başkanın yoksa bi inandırıcılığı kalmaz



Batur

1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 21:46

Uzun zamandır konuşulan bir projeydi, sene sonuna kadar temelinin atılmasından bahsediliyor. Seçim yatırımı için açıklanan projelerden olacağını zannetmiyorum.

Eğer planlandığı gibi Acemlere kadar uzatılıp, Bursaray’ın 1 ve 2 numaralı hatları ayrıştırılırsa muhteşem olur.


Efe Elaldı

1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 22:09

şehirhastanesi-acemler-heykel-gökdere-siteler hatta bak gerçekten güzel olur

1.no :kestel-üniversite

2.no :siteler-şehirhastanesi ilaç gibi olur bursaya



Fatihh Güneş
1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 22:54

Bu sistem denilene göre şuan da Bursaray gibi Hafif raylı sistem(HRS) olmayacak. O zaman mevcut hatla birleşme olmaz, Sadece aynı istasyonda aktarma olur diye düşünüyorum.

Efe Elaldı

1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 23:01

şu şekilde tamamı yeralınta olur ama bursarayın özelliklerinde olur metro denen sistem şuanki yapım tekniklerine göre değişiklik gösteriyor 10 vagonun sığacağı şekilde çok yüksek kapasitelide yapılabilir 3 vagonlu şekilde az kapasitelide burda önemli olan yer altından gitmesi bursaray araçlarının özelliklerine uygun peron yapıldığı sürece sıkıntı yok acemlerden tünele sokarsın gider sitelere kadar

zaten tbm girecek yerin altına istasyonlar için belli bölgeler belirlenip kazılacak tbm nereye isterseniz tüneli açar


Cüneyt5316

1 yıl önce - Sal 10 Nis 2018, 23:04

Başkan Cumhurbaşkanı ile görüştüğünden bahsetti ve kaynak verilmediği için ne yapıp ne edip ben bu projeyi yapmak istiyorum diye ısrar etmiş başkanımız. Ve Osmangazi yıldırım metrolarını entegreli bir bütün halinde YİD ile hayata geçirmeyi, bu yıl sonuna kadar temel atmak istediğini kısaca seçim öncesi bu işe başlamak istediğini söyledi. Ulaşım ücreti ise normal metro ile aynı ücrette olucak. Zamlarda ve indirimlerden etkilenecek. Güvenlik hizmeti burulaş tarafından sağlanacak ücretten düşürülecek. Günlük ortalama yolcu sayısı 150 bin civarında. Ayda 2milton ortalama yolcu. Bu hat açıldıktan sonra kaldırılacak olan Bazı minibüs ve otobüs hatları sayesinde olucak. İşletme süresi hakkında bilgi vermedi kendileri.



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara