Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Bosphorus Ankara
« önceki   123 ... 15161718   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 16
Uzman eczacı
1 hafta önce - Prş 30 Ksm 2017, 20:52
2.Etap 4+1


Arkadaşlar size söylüyorum.
1.Salonun mutfağa açılan kapısı örnek daireye göre küçültülmüş.
2.Yerden ısıtmalı olacak dediler Petek boruları konmuş yerden ısıtmalı olmayacak.
3.Genel banyo kapısı sürgülü örnek dairede.imşaatta ise evin yapısından dolayı sürgülü olmayacak.
4.Genel banyo ve ebeveyn banyosu örnek dairedeki gibi yapmayı düşünmüyorlar. Normal tavan olabilme ihtimali var.
5.Mutfak dolabı lake olmayıp membran kapak olacakmış. Sebepleri çiziliyormuş.
6.Evin kapıları lake olmayacakmış.
7.Akıllı ev sistemi değilmiş.
8.Mutfak havalandırma koyacaklarından dolayı çok fazla küçültülmüş.
Ona göre gidin savunun hakkınızı biz gide gele yorulduk valla.


TSN25
1 hafta önce - Cum 01 Arl 2017, 08:35

Ya ben anlamadim 3 uncu etapi gezdim fotografladim banyo mutfaf ve diger odalarda kalifer borusu falan yok alttan isitmali seramikleri dosemisler benim dairemde 3 etapta diger etaplarla farklilikmi var acaba herkes birseyler yaziyor

Uzman eczacı
1 hafta önce - Cum 01 Arl 2017, 19:06
Sayın Tsn25


Bizimki 2. Etap 4+1 başta biz evi alırken yerden ısıtmalı demişlerdi sonra bi baktık inşaat başlayınca kalorifer boruları döşenmiş. Adamlara sorduğumuzda yerden ısıtma sağlık açısından problemli oluyormuş o yüzden vazgeçilmiş ama sizinkini bilemem ben 2. Etaba dair konuşuyorum



Misafir e47

1 hafta önce - Cum 01 Arl 2017, 20:04

Maliyet olayını sağlık açısından diye kılıf uydurmuşlar. Klasik esnaf mantığı . Gidin bakın marka projelere hepsi yerden ısıtma

TSN25
1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 13:29
syn uzman eczaci


Haklisin size katiliyorum beklentileri karsilamasi lazim az paralar odemedik.

fyzllhucr
1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 15:52

arkadaşlar mütahit firma bu hafta sonu görüştüm. burda o kadar konuşulan maddeleri sordum.
Tavan yüksekliği betondan dolayı 2,63 müş
Salonun kapısı zaten sürgülü değil
Kapılar lake olacakmış
Banyo kapısının sürgülü olmama sebebi kapı ilerleyen zamanlarda olurda arıza verirse müdahale için duvarın kırılması gerekebileceği için normal kapı yapılacakmış
Daireler akıllı ev sistemi olacakmış
Yerden ısıtmalı sistemde tavana köpük konulmuyormuş,petekli sistemde konuluyormuş bana da sağlık konusunu ilettiler avrupada petekli sisteme geri dönüldüğünü söylediler
metrekare farkı zaten az benim için daireyi aldığımdan beri yaptığı prim o açığı aştı bile

uzman eczacı bence seni yanıltıyorlar



ÖKSC
1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 19:25

Maaşallah herşeye bir kulp akıllı ev sistemi var akıllı ev sistemi var lake var lake var bizi kimse salak yerine koymasın inşaat bitince göreceğiz tüketici mahkemesi hakkımızı olan m2 farkınıda örnek dairedeki diğer farklarıda faiziyle ödettirecektir

Misafir 1a3

1 hafta önce - Sal 05 Arl 2017, 00:36

fyzllhucr sanırım satış ofisi.

Misafir 49a

1 hafta önce - Çrş 06 Arl 2017, 20:03

Peki arkadaşlar salon balkonundan memnunmusunuz 2. Etap 4+1 de oturanlar özellikle açık balkon değil açık kafes olmuş resmen şimdiki oturduğum yerden ev 140 m2 büyük olsun dedik resmen şimdiki evimden daha küçük bir yere girmek istemiyorum

Uzman eczacı
1 hafta önce - Prş 07 Arl 2017, 10:41
Sayın fyzllhucr


Siz zaten benim yazdığım problemlerin aynısını tekrar etmişsiniz ne diye yanıltıyorlar demişsiniz anlayamadım. Misafir 1a3 ün dediği gibi bence de sen satış ofisinin elemanısın. Benim yazdıklarımı da düzgün oku anla ondan sonra gel bana . Ben akıllı sistem Yok demedim akıllı sistem değişecek dedim. Koskoca salon Katalokta 36.10 metrekare yazarken 29 metre kare geliyorsa ve sen de buna benim için az sorun olmaz diyorsun daha sana nefes tüketmeye gerek Yok güle güle oturursun evinde inşaallah .



sayfa 16
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 15161718   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet