Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Ömer YILMAZ
1 yıl önce - Cmt 12 Ksm 2016, 10:06

Alıntı:



(+)



Eğer bu kısmı söylüyorsaniz;

Doğrusu bilmiyorum ancak yağmur suyu hattı için yüzeye cok yakın bir yapı.

Sanırım tek şeritli araç tüneli olabilir. Ama tüneller iki şerit olacaktı diye biliyorum.

O bölgeye yakın olan varsa gelip giderken işçilere sorsa güzel olur...


turan toksoy
1 yıl önce - Pzr 20 Ksm 2016, 17:12
Sıcak sıcak foto



(+)





(+)





(+)





(+)


Misafir de6

1 yıl önce - Pzr 20 Ksm 2016, 17:19

Haziran'dan önce açılır inş



Ömer YILMAZ
1 yıl önce - Pzr 27 Ksm 2016, 21:23

İnşaat çalışmaları hızlı şekilde devam ediyor. Ancak yapılacak çok iş var. Daha projenin Muratpaşa tarafında kalan kısmı kazılmadı bile. Projede yolun sağ ve sol kısımlarına tünel yapılıyor. Peki orta kısmı neden boş, Tramvay yüzeyden mi gidecek? Tramvay da alttan gitmeyecek miydi?

Bir de Çevre Yolundaki köprülü kavşağın altına tüneli nasıl yapacaklar. Daha önce bazı arkadaşlar üstgeçidin ayaklarının derine yapıldığını söylemişti. Ancak tünel de baya derinden gidiyor. Kazı sırasında bir sorun olur mu? Yine aynı yerden tünel rahat sığsa da tramvay sığacak mı?

Tünel diyorum da sürekli gerçekten tünel mi olacak yoksa alt geçit mi emin değilim. Alt geçit olursa tramvay için ayrı şerit lazım. Tünel olursa üstü kapalı olur ve tramvay üstten gidebilir.


(+)





(+)





(+)





(+)



(+)





(+)





(+)





(+)


dirkmavs
1 yıl önce - Pzr 27 Ksm 2016, 22:10

Tramvay ortadan üstten gidecek sanki öyle hatırlıyorum emin değilim.

tolga645
1 yıl önce - Pzr 27 Ksm 2016, 22:32

Projeyi incelediğimde tünel şeklinde yapılacak gibi görünüyor. Tramvay yukarıdan geçecek tünelden değil, çevre yoluna geldiğinde ise köprülü ayağın sağından ve solundan geçecek. Tünelin derinden yapılmasının sebebi yüksek araçların otobüslerin de geçeceğinin hesaplanması. Fotoğraflarda tünelin bir tanesi tek araç geçecek gibi yapılıyor. Benim gördüğüm o şekilde. Eğer tek aracın geçeceği şekildeyse bence bu büyük bir sorun. Bölgenin trafik yükü her geçen gün artıyor ve tek araçlık tünel büyük bir yanlış olur. Projenin hazirana biteceğini sanmıyorum. 2018 yılbaşına doğru biteceğini düşünüyorum.



serko1988

1 yıl önce - Pzr 27 Ksm 2016, 22:33

tramvay orada orta refüjden gidecek köprü altına fore kazık yapılır büyük ihtimalle sağlam olması için fore kazık olmadan köprü altı kazılmaz büyük ihtimalle fore kazık olayı benim tahminim sadece ama tramvay kesinlikle orta refüjden gidecek...

pyloge
1 yıl önce - Pzr 27 Ksm 2016, 22:50

Böyle değil mi proje zaten?


tolga645
1 yıl önce - Pzr 27 Ksm 2016, 23:01

YER ALTI TÜNELİ İLE GEÇİŞ
Antalya ulaşımında büyük rahatlama sağlayacak 45 milyon lira yatırım bedelli proje ile Gazi Bulvarı üzerinde Kızılırmak, Yeşilırmak geçişi yani Kepez Belediyesi önündeki geçiş, yer altından olacak. Mevlana Kavşağı’ndan gelip Varsak’a doğru giden araçlar Gazi Bulvarı’na gelmeden batarak, Kepez Belediyesi’nin önü de dahil, Sakarya Bulvarı’na kadar 1600 metre uzunluğundaki yeraltı tünelinden geçecek. İster Sakarya Bulvarı’na doğru ister Varsak istikametine doğru yeraltından çıkış yapılacak. Proje ile Düden Kavşağı üç katlı hale gelecek.

kaynak : Antalya Büyükşehir Belediyesi resmi sitesi


M. Ali Özdoğan
1 yıl önce - Pts 28 Ksm 2016, 11:46

Ömer duden kavşağı yapılırken tabana kadar köprü ayağını yaptılar sıkıntı olmaz .



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 111213   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET