Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Adana-Entegre Sağlık Kampüsü yol yapım çalışmaları
« önceki   1234 ... 959697   sonraki »

ANA SAYFA -> ADANA
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 3
Resul GUL
1 yıl önce - Çrş 16 Ksm 2016, 09:37

Benim kafam çok da bayağı karıştı Şimdi Otoyol Üzerine oturulan bir Göbek olmayacak herhalde Sadece Giriş çıkışlar arttırılacak Ama bunun ne artısı olacak onu çözemedim..

Yoksa Inanç 01 dediği gibi Otoyolun Üzerinde bir Köprü ile mi bu bağlantılar sağlanacak Yoksa Bu Giriş çıkışlar Hali hazırda var zaten..




(+)



Sadece Atlı Spor Kulübü'nün olduğu tarafta Çıkış yoktu Proje de onu da gösteriyorlar [Kavşağın Üst sol tarafında yer alan En dıştaki Yol] Bunu dışındaki Tüm Giriş çıkışlar mevcut [ İç kısımdaki Oval Dönen Yollar hariç]

Benim anlamadığım Otoyolun Üzerinde Mevcut olan Yollar ile Sonradan yapılacak olan ve iç kısımda Yeniden düzenlenecek Yolları nasıl entegre edecekler

Buradaki Projeye benzeyen Bağlantı Yolunun bir diğerini de Otoyol un Eski Gişelerinin olduğu noktaya yapmışlardı Onun gibi bir şey mi olacak Yalnız Onda da Öğretmenler Bulvarının 2 Çıkışını Bulvar dan değil Eski Mevcut çıkışları revize ederek yapmışlardı

Burası Eski Gişelerin olduğu çıkış ..



Yeni yapılacak Yeri daha iyi anlamak için buraya uyarladım..
Düzenlemeler Mithat Özhan Bulvarı - Öğretmenler Bulvarına benzer şekilde böyle mi entegre edilecek?

Kırmızı bağlantılar bahsettiğim yere önümüzdeki Dönemler yapılabilir..Giriş çıkışlar Daha pratik olur..



Murat Ds
1 yıl önce - Çrş 16 Ksm 2016, 13:53

Mithat özsan blvrını genişletmezlerse bu yollar sadece baglantı yolu olarak kalır ve trafiğe çözüm olmaz. İnsanları magdur etmeden istimlak ve askeriyeden 10 metre iceri alinacak sekilde arazi alınarak genis bir yol yapilmazsa çok sıkıntı olur.

worldisblack
1 yıl önce - Çrş 16 Ksm 2016, 15:25

Resul bey, yeni düzenlemeyle birlikte yapılacak olan yonca kavşakla, çevre yolu ile M.Özsan bulvarı arası geçişler tüm yönlerde trafik ışıksız olacak. Şöyle diyeyim:


(+)



Bu görselde kuzey-güney aksını M.özsan, doğu-batı aksını da çevre yolu farz ettiğimizde: mor renkli ok yönlerinden çevre yoluna, sarı renkli ok yönlerinden ise m.özsana ışıklara takılmadan doğrudan girilebiliyor. şuanki bağlantılardan ikisi ışıklı ve tüm yönlerden ışıksız bir bağlantı yok. Araçlar istediği yöne durmadan hareket edebilecek yeni sistemde.



Resul GUL
1 yıl önce - Çrş 16 Ksm 2016, 16:37

Alıntı:
Bu görselde kuzey-güney aksını M.özsan, doğu-batı aksını da çevre yolu farz ettiğimizde: mor renkli ok yönlerinden çevre yoluna, sarı renkli ok yönlerinden ise m.özsana ışıklara takılmadan doğrudan girilebiliyor. şuanki bağlantılardan ikisi ışıklı ve tüm yönlerden ışıksız bir bağlantı yok. Araçlar istediği yöne durmadan hareket edebilecek yeni sistemde.




(+)



Şimdi kafada bir şeyler oluşmaya başladı..
Fakat açıklamaya göre Görseli yorumladığımızda Sizin dediğinizin Tam tersi olmalı.. Böyle olursa bizim bahsettiğimiz yere tam olarak uyacak sanki..

Şöyle ki, Görselin Üst taraflarını Kuzey olarak Kabul ettiğimizde ve Ayrıca, Otoyol Mithat Özhan Bulvarının üzerinde yer aldığı için Görsele göre Kuzey Güney yönlü olan Yolumuz Otoyol yani Çevre Yolu olmalı..

Doğu - Batı yönünde Diğer yola paralel uzanan Yol ise Mithat Özhan Bulvarı olmalı..

Bu şekil Kavşağı oturunca Sizin dediğiniz şekilde yapılacak Işıksız Giriş - Çıkışlarla Bu Bağlantılar Aynen sağlanacak..


inanc01
1 yıl önce - Çrş 16 Ksm 2016, 23:32

Çok büyük ihtimal dediğim gibi olacak. Otoyolu yonca kavşağın merkezi haline getirecekler. Yani otoyola yonca kavşak yapmayacaklar(otoyolun üstüne yeni bir köprü yapılıp yonca kavşak yapılmayacak), otoyolu yonca kavşak haline getirecekler. Bana kalırsa yanlış bir uygulama olur. Resmen otoyolu şehir içi kavşağı yapıyorlar. Sinyalizasyonda koysalar bari



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 959697   sonraki »
ANA SAYFA -> ADANA