Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
Misafir 443

10 ay önce - Pzr 19 Mar 2017, 02:24

Herşey iyi hoşta Devletimiz, Avrupa'da yaşıyan Türkleri yada çok Avrupa'ya Yunanistan üzerinden seyahat eden söförleri neden düşünüyor? Otoyolun bir kolunu Malkara'dan Ipsala'ya kadar uzatılamazmıydı? Hata Keşan'da bir Çevre Otoyolu, ve oraya otoyol bağlanma hata yapmışken otoyolun bir kısmı'da Edirne'de Avrupa Otoyolun bağlansa fena mı olurdu???

halil17
10 ay önce - Pzr 19 Mar 2017, 11:46

Alıntı:
Herşey iyi hoşta Devletimiz, Avrupa'da yaşıyan Türkleri yada çok Avrupa'ya Yunanistan üzerinden seyahat eden söförleri neden düşünüyor? Otoyolun bir kolunu Malkara'dan Ipsala'ya kadar uzatılamazmıydı? Hata Keşan'da bir Çevre Otoyolu, ve oraya otoyol bağlanma hata yapmışken otoyolun bir kısmı'da Edirne'de Avrupa Otoyolun bağlansa fena mı olurdu???


İş zaman meselesi, zamanı gelince hepsi yapılacak, şüpheniz olmasın. Edirene bağlantısı da İpsala bağlantısı da çok önemli ve gereklidir.

Önce İpsala bağlantısı yapılır, sonraki yıllarda Edirne bağlantısı yapılacğı düşüncesindeyim.

Yüce yaradana dua etmek lazım bütün bunları görecek zamanı bize nasip etmesi için,


tevfik59
10 ay önce - Pzr 19 Mar 2017, 14:32

Bu yol oncelikle istanbulun bati yakasini organize sanayi bolgelerini corlu cerkezkoy malkara organize sanayi bolgelerini ege bolgesine baglamak amacli .. edirne yada kesanda organize sanayi yok.. sınır kapılarından gelen yolların kalitesi ve arac yogunlugu dusunuldugunde otoyola gerek yok su anda.. ha bu marmara otoyol ringi bitirilir ki bu 10 yılı bulur ondan sonra belki dusunulur... bu arada zaten kinali tekirdag ( suleymanpasa ) arasi corlu havalimanina yenice sahile m.ereglisine, suleymanpasa da iss dogu - kuzey(muratli) - hayrabolu ve suleymanpasa bati cikisi veriyor daha sonrada malkara cikisi var.. malkara cikisindan ipsala 65 km .. ve bu noktadan (cikistan) yunanistandan gelen uluslararasi trafik otoyola katilabilir.. yada kesandan guneye donup yine harika bir duble yol ile yine yaklasik 65 km gidip bolayir cikisindan bu yola katilabilir.. eger yunanistan ipsala kapisindan malkara cikisina otoyol yapilirsa bu su an icin gereksiz ve luks olur.. daha kuzey marmara otoyolu bitmemisken, bursa izmir bitmemisken, ankara pozanti bitmemisken, canakkale balikesir savastepe bolumu ki kaz daglarinin icinden tunellerle gecilecek bir kesimdir ( cam yenice balya ) bu baglantilar asiri luks olacaktir..



Misafir 11e

10 ay önce - Pts 20 Mar 2017, 15:31

Alıntı:
O-8, Bahçeşehir-Başakşehir-Cebeci Mahallesi-Sarıyer Kavşağı-Tarabya-Riva yolu otoyoluna verilecek.

Böyle bir otoyol projesi mi var?
Alıntı:
O-7, YSS Köprüsü otoyolunun kodudur. Levhalarda öyle yazıyor. Nedense İnternette hep O-6 diye bahsediliyor.

Google Haritalar'a göre de O-6.


erkinalp
10 ay önce - Pts 20 Mar 2017, 18:02

11e demiş ki:
Böyle bir otoyol projesi mi var?

Mevcut projelerin parçaları.(KMO bağlantı yolu ve İptal olduğu söylenen, ancak yakında yeniden raftan indirilecek ve ihale edilecek olan 3. Köprü aday güzergâhlarından Beykoz-Sarıyer hattı) Yeniden numaralandırmada bu numarayı alacaklar. Normalde 50km'den uzun bağlantılara O-mm/A-nn numarası verilmez, kendi otoyol numaralarını alırlar.


Misafir 11e

10 ay önce - Sal 21 Mar 2017, 16:41

Alıntı:
Mevcut projelerin parçaları.(KMO bağlantı yolu ve İptal olduğu söylenen, ancak yakında yeniden raftan indirilecek ve ihale edilecek olan 3. Köprü aday güzergâhlarından Beykoz-Sarıyer hattı) Yeniden numaralandırmada bu numarayı alacaklar. Normalde 50km'den uzun bağlantılara O-mm/A-nn numarası verilmez, kendi otoyol numaralarını alırlar.

E o zaman bütün otoyolları yeniden numaralandırsınlar.

O-1: 1. Köprü
O-2: 2. Köprü
O-3: 3. Köprü (ve devamındaki Basın Ekspres)
O-4: 4. Köprü (yukarıdaki alıntıda bahsedilen)
O-5: İstanbul-İzmir
O-6: İstanbul-Ankara
O-7: İstanbul-Edirne
O-8: Kuzey Marmara (ve devamında Kınalı-İpsala)
O-9: Malkara-Balıkesir



erkinalp
10 ay önce - Sal 21 Mar 2017, 18:33

Şöyle olmalıydı:
D-100 Boğaziçi köprüsü (otoyolluktan çıktı zaten)
MT-1 (devletleştirilince D-101) Avrasya Tüneli
O-1 Edirne-İstanbul-Ankara Otoyolu (Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ile karşıya geçer)
O-2 İpsala-Odayeri-Riva-Akyazı Otoyolu
O-3 Çekmeköy-Hasdal Otoyolu (İstanbul Tüneli ile karşıya geçer)
O-4 Basın Ekspres Yolu
O-5 aynı
O-6 Sancaktepe-Beykoz-Sarıyer-Başakşehir Otoyolu(Beykoz-Sarıyer Köprüsü ile karşıya geçer)
O-7 boş
O-8 boş
O-9 boş


Misafir fd2

9 ay önce - Cum 24 Mar 2017, 17:12

Alıntı:
Bu otoyolun kodu O-10 olacak. O-7, Kuzey Marmara Otoyoludur. O-6, Kuzey Marmara Otoyolu tamamen tamamlanınca Basın Ekspres yoluna verilecek. O-8, Bahçeşehir-Başakşehir-Cebeci Mahallesi-Sarıyer Kavşağı-Tarabya-Riva yolu otoyoluna verilecek.


Bu bilgiyi nereden aldınız? Bir de şu sorum olacak; O-9 numarası hangi yola veya güzergaha verilecek?

Ayrıca bu otoyolun resmi sayfası var mı acaba? Hani 'Otoyol AŞ' sayfası gibi...


erkinalp
9 ay önce - Cum 24 Mar 2017, 17:25

Otoyollların numaralandırması şöyle gidiyor:
1-10 arası İstanbul
10-19 arası Marmara
20-29 arası İç Anadolu
30-39 arası Ege
40-49 arası Doğu Anadolu
50-59 arası Akdeniz
60-69 arası Karadeniz
70-79 arası Güneydoğu Anadolu
90-99 arası Adalar


Misafir fd2

9 ay önce - Cum 24 Mar 2017, 17:35

Teşekkürler.

Karayollarında mı çalışıyorsunuz? Yoksa bu bilgi nerede yazıyor onu sormak istedim.....

Ayrıca bir otoyolun hangi bölgeye ait olduğuna neye dayanarak karar veriliyor? Mesela O-22 otoyolu (Bursa-Sivrihisar) hem Marmara bölgesinden hem de İç Anadolu bölgesinden geçecek.



sayfa 5
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM