Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir Otoyolu
« önceki   123 ... 272829   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 28
Mustafaa ahmet
1 ay önce - Pzr 03 Oca 2021, 00:46

Alıntı:
Ozetle eskiyi bilmeyen yeninin kiymetini bilmez.


Bir nebze eskiyi hatırlamak isteyen ve kendine güvenenlere Şarköy Uçmakdere Tekirdağ yolunu öneriyorum.


yunucpp
1 ay önce - Pzr 03 Oca 2021, 11:38

O yol bile yenilendi. Komple asfalt yapildi. 2000 oncesi eski halini bilmek gerek laf atmadan once..

tevfik59
1 ay önce - Pzr 03 Oca 2021, 14:13

Evet kumbag yenikoy arasi orman yolu orman bakanligindan uzun ugraslar sonucu donemin valisi tarafindan alinip il ozel idaresi tarafidan bsk yapilip turizme kazandirildi, zaten naipten giden onceki yolun bir kismi da yeni yapilan naip barajinin altinda kaldi. Yenikoy ucmakdere arasi da satih olarak bsk ya yukseltildi, en zor kesim ucmakdere - gazikoy arasi 20-25 yildir sure gelen tekirdagin ( ganos daglari ) yalcin kayaliklarinin deniz seviyesinden traslanarak yol acilmasi ile gazikoy tarafindan ucmakdereye ve il merkezine, ucmakdere tarafindan ise gazikoy murefte sarkoy istikametine turizme kazandirildi. Epey emek var yani bu rotada

Erol_B
1 ay önce - Pzr 03 Oca 2021, 21:53

Alıntı:
Dediklerin doğru da, verdiğin örneğe takıldım. YSS'nin kapasitesinin altında güdük bir köprü olması!! Duyan da YSS hiç çalışmıyor sanır!


Köprünün ilk açıldığı zamandan bahsettim. İlk açıldığında Kurtköy bağlantısı bile yapılmamıştı. Orhanlı’dan çıkıp dolambaçlı Ömerli yolundan ilerleyip otoyolun kör bir noktasından bağlanıyordun. Eğerti ağır vasıtalar için mecburi olmasa kimse kullanmıyordu. O zaman Orhanlı’dan girip Basın Ekspres yoluna kadar gitmiştim, bütün yol boyunca tek binek araç bendim sadece Kamyon ve Otobüs haricinde o da mecburiyetten başka kimse geçmiyordu. Şu anki haline gelene kadar kademe kademe çok aşama geçti..


Goldman99
2 hafta önce - Cmt 06 Şub 2021, 01:29

Yeni bir sanayi mi alanı mı oluşuyor balıkesirde



sezgin91
2 hafta önce - Pts 08 Şub 2021, 14:27

Bu otoyol 2023 e yetişmez heralde 2025 e bir şeyler görürüz.

tevfik59
2 hafta önce - Sal 09 Şub 2021, 19:58

Alıntı:
Bu otoyol 2023 e yetişmez heralde 2025 e bir şeyler görürüz.


Malkara-Kinali kesimi 2023 planinda var. Lapseki-Savastepe yada Balya kesimi 2031 projeksiyonunda var


bera52
2 hafta önce - Sal 09 Şub 2021, 20:11

Aslında en önemli etap Kınalı-Tekirdağ arasıydı. Yazın yolu kullananlar ışıklar ve yazlıklar yüzünden ne kadar trafik sıkışıklığını olduğunu bilir.

emrenmert

2 hafta önce - Sal 09 Şub 2021, 21:52

Şu an inşaatı devam eden Malkara-Lapseki kısmı 18 Mart 2025'te hizmete açılacak. Malkara-Kınalı arasının inşaatı da 2023'te başlayacak. Lapseki-Balıkesir kısmından ise henüz ses yok.

Vatman vs Superman
2 hafta önce - Sal 09 Şub 2021, 21:59

Kınalı-Malkara kesimi, yazlıkların trafiği nedeniyle çok faydalı.

Malkara-Gelibolu kesimi, yolu 35-40 km kısaltacağı için çok faydalı.

Gelibolu-Lapseki kesimi, feribot kuyruklarına alternatif olacağı için çok faydalı.

Lapseki-Balıkesir kesimi, Edremit veya Bandırma trafik ışıklarından kurtaracağı için çok faydalı.

Binaenaleyh, Kınalı-Balıkesir Otoyolu çok faydalı.



sayfa 28
« önceki   123 ... 272829   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM