Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir Otoyolu
« önceki   123 ... 26272829   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 27
Somuncut
1 ay önce - Prş 31 Arl 2020, 17:42

Otoyolun son durumunu bilen var mı?

tevfik59
1 ay önce - Cum 01 Oca 2021, 05:06

Alıntı:
Otoyolun son durumunu bilen var mı?
İmalat buyuk bir hizla devam ediyor. Malkara E84 baglantisi, kavak E87 ust gecidi, gelibolu baglantisi E87 yolu altindan gecisi, E87 yolu ustunden gecisi, kopru oncesi E87 baglantisi ust gecidi ve E87 son menfez genisletme sanat yapilarinin imalatlari yariyi gecmis 3 te 2 si bitmis durumda, bu arada malkara korudag cimendere itme surme viyadugu coktan bitti freysas itme surmeyi lapseki yaklasim viyadugu imslatina kaydirdi o da bitmek uzere.. yol toprak hafriyatlari bitti, gise alanlari ve baglanti kavsaklarinin toprak isleri cogunlukla bitti yada bitmek uzere, yolun yarisina yakininin finisher ile bsk alti ham yol imalati bitmis bunun yariya yakininin da binder seviyesinde bsk si serilmis durumda. Havalar boyle kış gormeden yaza cikarsa onumuzdeki yaz sonu yolun oto korkukuk aydinlatma gise alanlari asinma bsk si ve dikey/yatay isaretlemelerine baslarlar.. yol kopruden 4-5 ay once bitebilir..

Adem Güdük
1 ay önce - Cum 01 Oca 2021, 10:23

Alıntı:
İmalat buyuk bir hizla devam ediyor. Malkara E84 baglantisi, kavak E87 ust gecidi, gelibolu baglantisi E87 yolu altindan gecisi, E87 yolu ustunden gecisi, kopru oncesi E87 baglantisi ust gecidi ve E87 son menfez genisletme sanat yapilarinin imalatlari yariyi gecmis 3 te 2 si bitmis durumda, bu arada malkara korudag cimendere itme surme viyadugu coktan bitti freysas itme surmeyi lapseki yaklasim viyadugu imslatina kaydirdi o da bitmek uzere.. yol toprak hafriyatlari bitti, gise alanlari ve baglanti kavsaklarinin toprak isleri cogunlukla bitti yada bitmek uzere, yolun yarisina yakininin finisher ile bsk alti ham yol imalati bitmis bunun yariya yakininin da binder seviyesinde bsk si serilmis durumda. Havalar boyle kış gormeden yaza cikarsa onumuzdeki yaz sonu yolun oto korkukuk aydinlatma gise alanlari asinma bsk si ve dikey/yatay isaretlemelerine baslarlar.. yol kopruden 4-5 ay once bitebilir..

Köprü tamamlanmadan Malkara Gelibolu arasının açılması ihtimali var mı? Yol bittiğinde köprünün bitmesi beklenip öyle mi açılır?


Vatman vs Superman
1 ay önce - Cum 01 Oca 2021, 10:47

Alıntı:
Köprü tamamlanmadan Malkara Gelibolu arasının açılması ihtimali var mı? Yol bittiğinde köprünün bitmesi beklenip öyle mi açılır?

Osmangazi Köprüsü, 1 Temmuz 2016’da açılmıştı.
Otoyolun ilk etabı ise Altınova-Gemlik arasında, Nisan 2016’da açıldı.

Burada da köprü beklenmeden otoyol açılabilir.

Nasıl ki Altınova-Gemlik Otoyolu sayesinde Yalova geçişi ve Süpürgelik rampalarından kurtulunduysa ve mesafe kısaldıysa, burada da Malkara-Keşan üzerinden geçmeye gerek kalmadan Gelibolu’ya kestirmeden inilerek önemli (~35 km) bir kısalma sağlanacak.

Köprüsüz bile tek başına çok faydalı bir otoyol olacak.


tevfik59
1 ay önce - Cum 01 Oca 2021, 22:33

Alıntı:

Köprü tamamlanmadan Malkara Gelibolu arasının açılması ihtimali var mı? Yol bittiğinde köprünün bitmesi beklenip öyle mi açılır?

Acilmaz. Bu otoyol koprunun bir parcasi. İlk etapta kavak kopru lapseki yapilacakti. Bakildi ki bu sekilde ise yaramiyor direkt E84 malkara kucukhidir rampasindan baslattilar kopru kesimi dahil olarak. Yol korudag tekirdag arasindaki vadinin kuzey etegine asilip kavak cayini gecip yarimadaya kavak kavsagina ulasti. Boylece 40 km ye yakin bir mesafe kisaldi tercih sebebi oldu. İyi bir fikirdi. Kim akil ettiyse tebrikler.



Mustafaa ahmet
1 ay önce - Cmt 02 Oca 2021, 00:23

Alıntı:
Kim akil ettiyse tebrikler.


Kesinlikle çok doğru. Kestirme özelliği nedeniyle açıldığında çokça tercih edilecektir.
Parasını sonuna kadar hak eden bir Otoyol olacak.


Serkan Berk
1 ay önce - Cmt 02 Oca 2021, 00:30

Şarköy üzeri, Gelibolu'ya gidiş ne kadar enteresan değil mi?
Yıllarca, otoyolun geçtiği güzergahtan yol düşünülmemiş. Otoyola nasip olmuş.


Erol_B
1 ay önce - Cmt 02 Oca 2021, 13:50

Çanakkale Köprüsü’nden maksimum verimi elde etmek için bir an önce artık Kınalı-Malkara ve Lapseki-Savaştepe kesimlerinin de ihalesi yapılmalı. Aksi takdirde YSS gibi uzun süre kapasitesinin altında güdük bir köprü ve otoyol olarak kalacak.
Şu an bu köprüye gidebilmek için 2 alternatif var. Ya Karacabey-Bandırma-Biga üzerinden Lapseki’ye varabilirsiniz ya da Edremit-Ayvacık-Ezine-Çanakkale üzerinden Lapseki’ye varabilirsiniz. Her 2 yol da süreyi uzatan dolambaçlı alternatifler. Planlandığı gibi Lapseki-Yenice-Savaştepe güzergahı en kestirme olanı ve köprünün ve de dolayısıyla bölgenin ulaşılabilirliğini en üst seviyeye çıkaracak en optimum alternatif ve bir an önce ihalesinin yapılıp inşaatına başlanması gerekli.


tevfik59
1 ay önce - Cmt 02 Oca 2021, 14:03

Alıntı:

Şarköy üzeri, Gelibolu'ya gidiş ne kadar enteresan değil mi?
Yıllarca, otoyolun geçtiği güzergahtan yol düşünülmemiş. Otoyola nasip olmuş.

Eskiden yollar yerlesim yerlerini baglarmis. Cocuktuk su anki kesan korudag gecidi adilhan yolu cok zorluydu, 70 lerin sonunda yapildi, su anki imal edilen otoyol rotasi tekirdag ile korudaglarinin arasindaki vadinin kuzey yamacindan geciyor, kestirmeden yarimadaya iniyor. Kesan bypass ediliyor yol kisaliyor. 1960-70 lerde viyaduk imalatlari, itme surme teknolojisi, hazir beton falan olmadigi ve ilceler korudagin kuzeyinde ve sarkoy tekirdagin sarkoy ovasinda kuruldugu icin yol dogal olarak ilceleri birlestirmis. Korudag 3 ile de komsudur, bunlar ckale edirne tekirdag.. su anki ipsala kinali yolu ise 1966 da şose olarak acilmis, daha sonra bsk yapilmis, 2006-2008 arasindada duble yol yapildi. Daha sonra projelendirilerek geometrisi iyilestirilip yeniden editlendi. 2016 da ilce gecisleri dalcik yapildi, tekirdag il merkezi cevreyolu yapildi. Yine 2016 da E87 ukrayna antalya yolu havsa gelibolu arasi korudag gecisi dahil duble yol yapildi. Kesan gelibolu arasi kesan gecisinde kavsaklar dal cik hale getirildi. Ozetle eskiyi bilmeyen yeninin kiymetini bilmez.


Ahmet YükselS
1 ay önce - Pzr 03 Oca 2021, 00:30

Alıntı:
Çanakkale Köprüsü’nden maksimum verimi elde etmek için bir an önce artık Kınalı-Malkara ve Lapseki-Savaştepe kesimlerinin de ihalesi yapılmalı. Aksi takdirde YSS gibi uzun süre kapasitesinin altında güdük bir köprü ve otoyol olarak kalacak.
Şu an bu köprüye gidebilmek için 2 alternatif var. Ya Karacabey-Bandırma-Biga üzerinden Lapseki’ye varabilirsiniz ya da Edremit-Ayvacık-Ezine-Çanakkale üzerinden Lapseki’ye varabilirsiniz. Her 2 yol da süreyi uzatan dolambaçlı alternatifler. Planlandığı gibi Lapseki-Yenice-Savaştepe güzergahı en kestirme olanı ve köprünün ve de dolayısıyla bölgenin ulaşılabilirliğini en üst seviyeye çıkaracak en optimum alternatif ve bir an önce ihalesinin yapılıp inşaatına başlanması gerekli.


Dediklerin doğru da, verdiğin örneğe takıldım. YSS'nin kapasitesinin altında güdük bir köprü olması!! Duyan da YSS hiç çalışmıyor sanır!



sayfa 27
« önceki   123 ... 26272829   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM