Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir Otoyolu
« önceki   123 ... 2526272829   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 26
emrenmert

1 ay önce - Pts 28 Arl 2020, 00:10

Karşıyaka-Zeytindağ otoyolu, Soma civarına uzatılarak Gebze-İzmir otoyoluna bağlanacak zaten. İstanbul'dan gelişte hangisi daha kısaysa insanlar onu tercih eder. Balıkesir-Çanakkale-Tekirdağ otoyolu da İzmir'i ve Bursa'yı Avrupa'ya bağlamış olacak.

Ahmet YükselS
1 ay önce - Sal 29 Arl 2020, 01:06

Bursanın Avrupaya bağlantısı için, Osmangazi köprüsü ve KMO otoyolu daha kısa olmuyor mu? Çanakkale güzergahı Bursanın yolunu uzatır gibime geliyor..

Hasan Mihrican
1 ay önce - Sal 29 Arl 2020, 12:34

Her şey bir öncelik meselesi.
İleride Bursa-Bandırma-Lapseki arası da yapılır.
Ancak her ne kadar pahalı da olsa şu an zaten KMO ile İstanbul üzerindeki yoğunluk alınmış durumda.
O nedenle Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir Otoyolu'nun şimdiki güzergahı doğru, önerdiğiniz hattın ise daha zamanı var.

Bu hattın temel amacı aslında doğu ile batıyı birleştirmek değil kuzey ile güneyi birleştirmek. Bu güzergaha böyle bakmak lazım.



(+)


Mustafaa ahmet
1 ay önce - Sal 29 Arl 2020, 16:48

Bu otoyolun en büyük işlevi İzmir Çanakkale yolunun yükünü alarak, Ege ve belki kısmen Batı Akdenizi Balıkesir'den sonra kestirmeden Çanakkale köprüsüne oradan da Trakya'ya kesintisiz ulaştırmaktır. Bunun yanında bir çok yan faydaları da olacaktır. Güzergah planlaması bence başarılı..
Çok yoğunluk olursa Bursa tarafına ve Gelibolu Edirne arasına bağlantı yolu yapılabilir.


Tunç D.

1 ay önce - Sal 29 Arl 2020, 16:58

Alıntı:
Çok yoğunluk olursa Bursa tarafına ve Gelibolu Edirne arasına bağlantı yolu yapılabilir.


Edirne’ye kesinlikle bağlanacağını düşünüyorum zira gurbetçiler bu yolu kullanmakta, bundan dolayı Kapıkule’ye otoyol bağlantısı gündeme gelecektir.



tevfik59
1 ay önce - Sal 29 Arl 2020, 21:25

2025 hedefi kinali malkara kesimi, lapseki savastepe kesimi ise 2035 hedeflerinde var. Bu yol Ne edirneye uzar ne de ipsalaya uzar. Zaten E-80 ve E87 den gelen uluslararasi nakliye trafigi gayet duzgun bir duble yol ile kavak kavsagina ulasabiliyor. E87 uzunkopru ve kesan gecisleri gayet temiz dal ciklar ile geciyor. Yaz aylarinda gurbetci trafigi de eski yillardaki kadar yok, her yil azalan sekilde sevam ediyor. Corlu cerkezkoy ve istanbulun bati organize sanayi bolgeleri ise gayet kolaylikla bu yola ulasabilirler. Karayollari her yolu her yil her periyot sayiyor. Trafik rakamlari var zaten kgm sitesinde. Bu yolun ilk etapta ayvacik virajlarini tikamamasi icin acilen ayvacik tunellerinin kopru acilisina yetistirilmesi gerek. En az 10 yil trafik bu kanaldan akacak egeye. Cunku tekrar olacak ama lapseki savastepe kesimi 2035 hedeflerinde var.

Mustafaa ahmet
1 ay önce - Sal 29 Arl 2020, 22:54

Alıntı:
Cunku tekrar olacak ama lapseki savastepe kesimi 2035 hedeflerinde var.


Köprü açıldıktan sonra otoyol yapımları gündeme gelecektir.
Bu esnada sadece Kuzey Marmara otoyolu 8. kesim ile Aydın Denizli otoyolu inşaatı devam etmekte olacak. Muhtemelen fiziki gerçekleşmeleri yüzde yetmiş civarında olacağından bu otoyolun önce Kınalı Malkara akabinde Lapseki Balıkesir etabı 2030 dan önce ihale edilir diye düşünüyorum.

Çanakkale İzmir yolunda Ayvacık tünellerinin tamamlanmış olması çok şeyi değiştirmeyecektir. Çünkü Akçay'ı boydan boya geçen devlet yolu yaz aylarında çok ciddi sıkışmaktadır. Köprü ile gelecek ilave trafik burayı ciddi şekilde zorlayacaktır.


Kamillkaml
1 ay önce - Sal 29 Arl 2020, 22:56

Bu otoyolu Çandarlı ile birleştirselerdi daha iyi olmaz mıydı?

Mustafaa ahmet
1 ay önce - Sal 29 Arl 2020, 23:21

Alıntı:
Bu otoyolu Çandarlı ile birleştirselerdi daha iyi olmaz mıydı?


Gebze İzmir otoyolunun en düşük araç geçiş garantisi verilen kesimi Balıkesir İzmir arasıdır.
Buna rağmen otoyol 3 er şeritli olarak inşa edildi. Üçer şeritli olarak inşa edilmesi Çanakkale Köprüsü üzerinden gelecek trafiğin de hesaba katılarak yapıldığını düşünüyorum. Dolayısıyla paralel bir otoyol yapım gerekçesi bu tarafta bulunmuyor.

En nihayetinde Yid projeleri için verilen garantiler tutmayınca hazine tarafından finanse ediliyor. Şu aşamada yapılmaması doğru..
Çandarlı otoyolunun Soma civarında Gebze-İzmir otoyoluna bağlanması yerinde olacaktır.


tevfik59
1 ay önce - Çrş 30 Arl 2020, 21:14

Alıntı:

Çanakkale İzmir yolunda Ayvacık tünellerinin tamamlanmış olması çok şeyi değiştirmeyecektir. Çünkü Akçay'ı boydan boya geçen devlet yolu yaz aylarında çok ciddi sıkışmaktadır. Köprü ile gelecek ilave trafik burayı ciddi şekilde zorlayacaktır.

Otoyol kesimi bitene kadar yazdim . Eger D550 ayvacik tuneller kopruye yetismez ise ayvacik kucukkuyu tek serit virajli dag yolu kilit olut, trafik bir tarafa yurumez, resmen durur



sayfa 26
« önceki   123 ... 2526272829   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM