Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Misafir 216

1 yıl önce - Çrş 26 Ekm 2016, 18:17

Yol kırpılmış. Malkara-Çanakkale olmuş.

http://www.kgm.gov.tr/Lists/IhaleIlanlarMerkez/At ...%C4%B1.pdf


Misafir 216

1 yıl önce - Çrş 26 Ekm 2016, 18:29

Acaba Kuzey Marmara Otoyolu'nun Odayeri-Kınalı kesiminin devamında, Kınalı-Malkara-İpsala Otoyolu mu düşünülüyor? Bu yol ve Çanakkale-Balıkesir Otoyolu ayrıca ihale edilecek galiba.

aliefe2010
1 yıl önce - Çrş 26 Ekm 2016, 18:42

Büyük ihtimal yukarda dediğiğiniz gibi olacak,İpsala Kınalı otoyoluyla yunanistana uzanacak.Ayrıca Malkara üzerinden Edirne İstanbul otoyoluna bağlanıp Bulgaristan üzerinden Avrupa bağlantısıda yapılır.



Misafir d95

1 yıl önce - Çrş 26 Ekm 2016, 22:58

Malkara'dan Gelibolu'ya tünelle mi geçilecek? Oradaki dağlar çok diktir. Zaten mevcut yol da o yüzden Keşan üzerinden dolanıyor. Burada tünel tek çözüm gibi gözüküyor.

Misafir d95

1 yıl önce - Çrş 26 Ekm 2016, 23:11

İhale edilen otoyolun uzunluğu açıklanmış mı?
100 km (bağlantı yolları hariç) var mı?


Misafir be8

1 yıl önce - Çrş 26 Ekm 2016, 23:17

trakyadaki yolların bir çoğu çok kaliteli asfalta sahip gayet güzel yollar gelibolu yarımadasından sonra extradan otobana gerek yok fuzuli masraf



Alp Serter

10 ay önce - Pzr 12 Mar 2017, 17:09
Güzergah bilgileri













TAMAMI



(+)


KAYNAK: https://tr.wikipedia.org/wiki/K%C4%B1nal%C4%B1-Te ...ir_Otoyolu


Misafir cb5

10 ay önce - Pzr 12 Mar 2017, 17:25

Alıntı:
Malkara'dan Gelibolu'ya tünelle mi geçilecek? Oradaki dağlar çok diktir. Zaten mevcut yol da o yüzden Keşan üzerinden dolanıyor. Burada tünel tek çözüm gibi gözüküyor.

Aşağıdaki resimdeki bilgiler doğruysa (bu bilgileri Karayolları'nda görevli birisinin buraya işlediğini tahmin ediyorum, yoksa ne bilsin viyadükleri falan) Malkara-Gelibolu arasında hiç tünel olmayacak.


Misafir 11e

10 ay önce - Prş 16 Mar 2017, 15:03

Çanakkale 1915 Köprüsü ile birlikte bu otoyolun Malkara-Lapseki arasındaki kesiminin de temeli iki gün sonra atılıyor.

Hayırlı, uğurlu olsun.


tevfik59
10 ay önce - Cum 17 Mar 2017, 17:17

arkadaşlar ben malkaralıyım, trakyanın 3 dağının 2 si tekirdağ ilinde.. şıklar (ganos/tekirdağ) ve korudağ.. bu iki dağın arasında büyük bir vadi var bu vadide 3 dere birleşiyor ve koca dere adını alıp kimselerin göremediği dağlar ile sakl 90 mt gövde yüksekliği olan çokal barajında toplanıp şarköy mürefte gelibolu eceabata kadar içme suyu ve evreşe kavak ovaları sulamasında kullanılıyor. baraj yeni bitti sayılır.. otoyol ise malkaranın ballı mahallesinden balabancık mahallesine oradanda gelibolu yüllüce köyünden çokal barajının az kuzeyinden evreşe ovasına inip kavak ovasından bolayıra gelibolu yarımadasına inecek.. yani ganos ve koru dağlarının arasındaki vadiden geçecek..toplam 300 mt yüksekliği aşmaz yol.. şu an ki devlet karayolu malkaradan batıya keşana oradan güneye dönüp yine korudağı geçidini ( 350 mt ) kullanıp evreşe ovasına iner yani yol epey uzundur.. oysa otoyol geliboluyu iki dağın arasından ipsala keşan malkara tekirdağ E84 e bağlayacak.. malkara tekirdağ (süleymanpaşa) kınalı arası daha sonra ihale edilecek.. ipsalaya otoyol yapmaya gerek yok çünkü zaten bölünmüş yol kalitesi efsane oldu ve keşan malkara geçişlerine 2 viyadük 5 dal çık kavşak yapıldı bitti hizmete açıldı.. yani ipsaladan giren ya keşandan güneye dönüp korudağ geçidinden geçip bolayırdan otoyola katılır (40 km)yada keşandan malkara daki yeni otoyol kesim noktasına gelir ki bu takriben 40 km kadar..
bu yol zaten çanakkaleye de 35 km uzaktan geçecek.. aslında bu tam adıyla gelibolu köprüsü.. daha sonra çanakkale çan yenice balya dağların içinden balıkesire geçecek ki bu bölümde çok tünel var ve bu bölüm yapılmadan ege bağlantı işi bir işe yaramayacaktır.. bu dağlar kaz dağları daha büyük yüksek ve amansızdır.. yoksa yol çanakkaleye çıksada çanakkale ezine ayvacık küçükkuyu bölümünün ayvacık küçükkuyu arası tarih öncesinden kalma bir yoldur ve edremit körfezinin en ucundan girip komple körfezi dolaştırır.. özetle malkara çanakkale köprü dahil otoyolu ilk etapta en çok güney marmarayı özelliklede karacabey bandırma ve erdeği trakyaya taşıyacaktır e tabiki çanakkaleyide taşıyacaktır.. ne zaman balıkesire varacak o zaman balıkesir tekirdağ kardeş şehir olacak ....

ayni kuzey marmara otoyolu gibi çok geç kalınmış bir yatırımdır... umarız ivedilikle tamamlanır.. çünkü kış aylarında sert kış yüzünden çanakkale boğazı arabalı vapur tarafiği durmakta bu bölgelerdeki ekonomiyi bitirmektedir.. köprü açıldığı gün makus talihin yenildiği gün olacaktır..

keyifli forumlar...



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM