Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir Otoyolu
« önceki   123 ... 91011   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 2
Xooner
1 yıl önce - Pts 12 Eyl 2016, 14:13

Daha yeni tarihli bir haber linki vereceğim. Yıllardır kullanıyorum o yolu, gün gün takip ediyorum. Gelişme oldukça buradan paylaşırım. Ayrı bir başlık olursa orada da yazabilirim.

http://www.karayoluhaber.com/2016/canakkale-izmir ...yapiliyor/


Mustafa Ertegün
1 yıl önce - Pts 12 Eyl 2016, 14:26

Otoyol Küçükkuyudan geçmiyor. O Çanakkale-İzmir karayolunda yapılan iyileştirme çalışmaları.

Xooner
1 yıl önce - Pts 12 Eyl 2016, 15:08

Alıntı:
Otoyol Küçükkuyudan geçmiyor. O Çanakkale-İzmir karayolunda yapılan iyileştirme çalışmaları.


Hocam otoyol büyük oranda bizi bu sıkıntılı yoldan kurtaracak ama otoyol beklemeden bu yol bir an önce bitirilirse çok çok iyi olacak. Ayrı bir başlık gerekli o yol için, haklısınız.



sezgin91
1 yıl önce - Sal 13 Eyl 2016, 15:32

evet çok önemli bu tüneller o yolu turist falan ne kadar yurtiçine dışına giden yolcu yada trakyaya giden yolcu varsa kullanıyor ve çok yoğun geç bile kalındı.

Aras Berkin
1 yıl önce - Sal 13 Eyl 2016, 15:55

Hep karayolu hep karayoluna yatirim. Balyadan planlanmis olmasi sevindirici Istanbula bypass saglar ama baskada pek luzumu yok
buraya harcanacak 10 milyar lira para ile yeni demiryollari yapilsa ulke ve ekonomi icin daha faydali olur. Ama yap islet devret yapilinca daha kolaylikli geliyor.


Xooner
1 yıl önce - Sal 13 Eyl 2016, 16:02

Alıntı:
evet çok önemli bu tüneller o yolu turist falan ne kadar yurtiçine dışına giden yolcu yada trakyaya giden yolcu varsa kullanıyor ve çok yoğun geç bile kalındı.


Türkiye'nin hemen her yerinde araç kullandım ama Çanakkale-Izmir arası kadar çok gurbetçi ve balkanlara yük taşıyan yabancı plakalı tır başka hiçbir yerde görmedim. Sanıyorum tüm ege ve akdenize iniş için bu güzergah kullanılıyor. Küçükkuyu Ayvacık arası da cinnet geçirtecek derecede sıkıntılı bir güzergah. Tüneller ve viyadukler ile büyük oranda sıkıntı çözülecektir. Lakin 6 şeritli Altınoluk Akçay yolu yaz aylarında trafiği kaldıramaz olmuş. Dahası yollar denize giden-gelen insanlarla dolu. Bir diğer sorun da Menemen-Aliağa arası. İstanbul trafiğini aratmayacak derecede yoğun ve sıkıntılı bir güzergah. Kısacası tüneller yapılsa da o yol o yükü birkaç yıl sonra kaldıramaz. Bu nedenle otoban büyük önem taşıyor. Ben şahsen Izmirden Çanakkaleye çok kez gidip geliyorum ve ömrüm yeterse otoban yapıldığında parasına fazla bakmadan otobanı tercih edeceğim. İnşallah birkaç yıl içinde Izmirden Balıkesir'e kadar otobandan gidip yine karayoluyla devam edeceğim. Ama başlıktaki proje bi yapılırsa değmeyin keyfine.



Xooner
1 yıl önce - Sal 13 Eyl 2016, 16:07

Alıntı:
Hep karayolu hep karayoluna yatirim. Balyadan planlanmis olmasi sevindirici Istanbula bypass saglar ama baskada pek luzumu yok
buraya harcanacak 10 milyar lira para ile yeni demiryollari yapilsa ulke ve ekonomi icin daha faydali olur. Ama yap islet devret yapilinca daha kolaylikli geliyor.


Aras Hocam yazdıklarınıza kesinlikle katılıyorum. Lakin demiryolu nun kesinlikle çözüm olamayacağı bir güzergahtan bahsediyoruz. Bana sorsanız Antalya Afyon otoban mi demiryolu mu diye, kesinlikle demiryolu derim. Kayseri Ankara deseniz öyle, ya da Samsun Trabzon deseniz öyle. Ama burada durum farklı. Yukarıda da belirttiğim üzere gurbetçiler ve yabancı plaka tırlar tarafından kilitlenen bir güzergah burası. Demiryolu bu güzergah için kurtarıcı olamayacaktır. Şu da var, yid ile yapılacak olursa da devletten iyi bi garanti almayan hiçbir şirket ihaleye katılmaz. Yani yine devlet garantörlüğünde yid ile yapılabilir burası da.


Mert Gediz
1 yıl önce - Sal 13 Eyl 2016, 16:41

Bu hat direkt olarak edirneye baglanırsa cok faydalı olacaktır.İzmir - istanbul otoyolundan sonra İzmirin edirne baglantısı İzmiri daha da cazibe merkezi haline getirecektir. İzmir - Ankara ve İzmir - Antalya otoyollarıyla İzmir orta vadede şuanki cazibesini 2 ye 3 e katlar.

halil17
1 yıl önce - Sal 13 Eyl 2016, 17:02

Evet, bu Otoyol projesinin üç farklı başlangıç noktası olması lazım,
1. Silivri, TEM ve KMO bağlantısı
2. Kapıkule sınır kapısı
3. ipsala sınır kapısı

Şuan ki projede sadece Silivri görülüyor


Süleyman Hilmi YILMAZ

1 yıl önce - Cmt 15 Ekm 2016, 17:27
Proje güzergahı


http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=5288481#5288481



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 91011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM