Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Cubes Ankara - 50 Kat
« önceki   123 ... 67686970   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 68
Ufuuk11
2 ay önce - Sal 02 Hzr 2020, 21:10

Toplantılara giden arkadaşlar varsa durumdan haberdar ederlerse çok iyi olur

Dromer
2 ay önce - Pzr 07 Hzr 2020, 17:45

Toplantıda ek bir protokol imzalatılıyor 2023 gaziranda bitecek gecikme için ödeme yok inşaat yıl sonunda ancak başlar diyorlar hepsi bu kadar



Queen16
2 ay önce - Pts 08 Hzr 2020, 11:06

İmzalıyorlar mı peki bu protokolü üyeler?
İmzalamayanlar ne olacakmış?


ardacoach
2 ay önce - Pts 08 Hzr 2020, 16:20

Hak sahipleri bu teklifi neden kabul etsin.
Mağdur olan taraf zaten hak sahipleri. Sen böyle bir teklifle mağduriyeti büyütmekten başka ne yapıyorsun?
Sen bu adamlar söz verilen tarihte evine kavuşamamış diye düşünüp onları rahatlatman gerek.
Faiz indirimi yap o zaman kira hakkı olayını masaya getir bari.


Queen16
2 ay önce - Pts 08 Hzr 2020, 16:24

Bi de peşin alan ne yapsın? Verdiği paranın karşılığını 7 senede mi alacak hiçbir şey beklemeden hem de



ardacoach
2 ay önce - Pts 08 Hzr 2020, 16:38

Queen16
Peşin para yatıran hak sahipleri o tarihte ki döviz kurlarını vakıfbank yetkililerine gösterecek. Kira hakkından vazgeçmek zaten düşünülemez onlar için.
Vakıfbank bu projeyi hayrına üstlenmedi. Ev sahipleri mutlu olsun diye bir dertleri yok. Bu tamamen onların sorumluluğu.


Dromer
2 ay önce - Cmt 13 Hzr 2020, 20:31

Toplantıda ek bir protokol imzalatılıyor 2023 gaziranda bitecek gecikme için ödeme yok inşaat yıl sonunda ancak başlar diyorlar hepsi bu kadar

Ufuuk11
1 ay önce - Pzr 21 Hzr 2020, 21:36

Bi gelişme var mı arkadaşlar bişeyler duyan vs

Burak_006
1 ay önce - Cum 26 Hzr 2020, 15:10

Yakarıda bir arkadaşın da dediği gibi gecikmeden dolayı kira bedeli ödeme filan yok. Bu maalesef kötü haber. Yıl sonuna ancak başlayacak olmasının nedeni yeniden ihaleye çıkılacak olmasıymış. İhale sonuçlandıktan sonra bile 45 günlük itiraz süresi varmış. Bu işleri biraz bilen bir arkadaş, ek protokolü bir kişi bile imzalamazsa (dava açarsa vb) bu proje yıllarca sürüncemede kalabilirmiş. Şimdiden dava açan 1-2 kişi de olmuş sanırım. Umarım 2023 Haziran da hayal olmaz. Tek olumlu şey yatırım değerinin düşmeyeceğini garanti etmeleri. Bunun anlamı malzeme kalitesini düşürmeyecekleriymiş. (Yine arkadaşın dediğine göre bu önemli bir şeymiş; benzer durumları yaşayan başka projelerde ihale sonrasında yeni müteahhit daha ucuz, düşük kaliteli malzemeler kullanabiliyormuş ve tüketicinin bu durumu engellemek için yapabileceği pek bir şey olmuyormuş.)

Atabey49
1 ay önce - Cum 26 Hzr 2020, 15:51

Size katılıyorum, 2 yıldır duran bir projenin zaten 2023’den önce teslim edilmesi mümkün değil. Bende avukatımın görüşüyle imzaladım. Yatırımımız için en doğru karar bu, TC Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Toplu Konut İdaresi Başkanlığı’nın ortak olduğu VakıfGyo halka açıktır. Artık herşey net ve şeffaf olacaktır. İşi yokuşa sürmeden imzalanması lazım ki işlemler başlasın. Hayırlısı olsun.



sayfa 68
« önceki   123 ... 67686970   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet