Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 200

2.pist yapılmalımı?
evet 2.pist gereklidir 95.6%  95.6%  [930]
hayır 3.havalimanı açılınca yoğunluk olmayacaktır 4.4%  4.4%  [43]
Toplam Oy : 973

kerette
4 ay önce - Pts 06 Hzr 2022, 16:26

Alıntı:
KK, bu yorumu yaptığında yeterince vizyonerlik yapamamış. Şimdi "ekonomistim" diyenlerin ülke ekonomisini halen batırmış olmalarından herhalde daha mazur görülebilir. O sözler edildiğinde Sabiha Gökçen'in bugünkü seviyesine geleceğini, hele hele profesyonel olmayanların tahmin etmesi mümkün olmazdı.


Kafası biraz çalışan siyasetçi "bunu yaptılar güzel yaptılar ama yolcu bulamadılar. ben bulacağım, orayı çok yoğun kullanılır hale getireceğim" derdi. Bu vizyonun devamını Ankaparkta da görebilirdik: "Yaptılar, işletemediler. Ben burayı adam edeceğim." Böyle yaparak farkını ortaya koyarsın. Yapılmış bir şeyi kapatarak değil.


laz uşağı ismail
4 ay önce - Pts 06 Hzr 2022, 16:43

3.havalimanı metrosunu yapan yükleniciyle, sabiha gökçenin 2.pistini yapan yüklenici aynı. Gerisini anladınız siz.

kadir akbas
4 ay önce - Pts 06 Hzr 2022, 23:23

Gayrettepeden İstanbul havalimanına metroyu neredeyse rekor sürede bitirecek olan ulaştırma bakanlığı M4 tavşantepe - sabiha gökçen uzatmasını yıllardır bitiremedi.

Mehmet uygur
3 ay önce - Çrş 15 Hzr 2022, 00:21

Bazilari inanmasada

Alıntı:
İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı CEO'su Berk Albayrak yeni pistin sene sonunda, en geç ise gelecek sene içinde açılmasını öngördüklerini dile getirdi. Albayrak satış veya ortaklık konusunun ise gündemlerinde olmadığını söyledi.bloombeght


xgokhan
3 ay önce - Çrş 15 Hzr 2022, 00:54

Sene sonunda, en gec gelecek sene icinde ne demek ben anlamadim, yani bu sene sonu da olabilir gelecek sene sonu da olabilir mi demis?



mafakyanc

3 ay önce - Çrş 15 Hzr 2022, 15:27

Hele hele bu yıl (2022) sonu gibilerden bir tarih asla inandırıcı olamaz. Pistin tamamlanması için öncelikle ve vazgeçilemez şekilde üstünden geçtiği tünellerin sağlam olması gerekmiyor mu? Benim bildiğim bu 2 tünelden birisi sakatta ve eğer yanlış bilmiyorsam burasının tamamen ya da kısmen yıkılıp yeniden inşası gerekiyor. Bunun için DHMİ ihale açmadı mı? Açtı ve sonra kim ya da kimlerden olduğu belirsiz (bana göre bal gibi belirli) bir inşaat firması çıkıp "beni bu ihaleyeden yetersizlik nedeniyle peşinen elediler, hakkımı arıyorum" diye mahkemenin birini "ikna edip" bu ihaleyi iptal ettirmedi mi?

Ohooo; şimdi DHMİ daha yeniden ihale yapacak (bu yeni ihale konusunda henüz hiçbir duyum dahi yok!!!), buna itiraz eden falan da çıkmayacak ve inşaat başlatılacak. Bu en iyi olasılıkla bizi 2023 ortalarına götürür. Yıl sonuna kadar 2. pistin tamamlanması bana sorsanız pek yetişmez; en iyi olasılıkla 2024 ilk çeyreği ile ortası arası bir tarihi bulur.

O günden sonrasında zaten kullanılan pist en azından bir yıl kadar sürebilecek çok kapsamlı bir bakıma alınacaktır. Bu açıdan bakarsanız SAW'de yapılacak yeni terminal inşaatının da öyle alel acele başlatılmasında da pek gerek yoktur... Bu yeni terminal inşaatının (yeni ana terminal ve en az bir uydu terminain), bu ikisini bağlayacak APM hattının ve ana terminalin arkasında yapılacak bir otoparkın inşaatının da iyi bir planlamayla 2 yıl içinde tamamlanabileceğini varsaymaktayım. Yani bu yeni terminal ve mütemmimlerinin inşaatına 2023 başlarında başlansa dahi, rahat rahat yetişecektir!


mafakyanc

3 ay önce - Pts 20 Hzr 2022, 12:16
Sabiha Gökçen 2. Pist için tatsız tahminler


Bkz.: https://haber.aero/yazarlar/guntay-simsek/sabiha- ...ce-bitmez/

Haber.aero'da Güntay Şimşek'in ağzından (daha doğrusu, kaleminden...) maalesef bu sefer "kara bal" damlamış. Tabi Şimşek, de başka yetkililerin tahminini aktarmış....

Sabiha Gökçen yetkilileri maalesef benim yukarıdaki mesajımdaki tahminden daha da kötümser tarihler vermekteler. Tünel inşaatının yenilenmesi için ihale hemen açılıp sonuçlanırsa, bu ihaleye yeni bir edepsizin (bana göre bir tetikçinin ve kimin tetikçisi olabileceği de gün gibi aşikâr) itirazı falan da olmazsa, 2. pistin bitmesi için verilen (tahmin edilen) tarih en erken 2024 sonu.

Bu tünel revizyonu için iptal ettirilen ilk ihalede 550 iş günü süre tanınmış (tabi ülkemizde Y.İ.D.'ler dışında hemen hiçbir ihalenin zamanında bitirildiği görülmemiştir... ). Bunu ne yapıp edip 400 iş gününe çekmeliler; gece gündüz 2 ya da 3 vardiya çalışılmalı; öyle aheste beste çalışmayla bu iş bitirilemeyecek.... Bu şekilde hiç değilse 6 ay kadar bir süre kazanılır.


kadir akbas
3 ay önce - Sal 21 Hzr 2022, 12:05

Şu yolu pistin sonuna kaydırmak bu kadar zor mu? Amaç işi uzatabildiği kadar uzatmak. Gün gibi açık.
Doldur tünelleride bitsin gitsin. 6 aylık iş 6 yıl sürdü bitmedi, bitmiyor. Daha bi 5-10 yıl oyalarlar, İstanbul havalimanı iş yapsın diye.


medarvural

3 ay önce - Prş 23 Hzr 2022, 15:54




Harun Buz
3 ay önce - Prş 23 Hzr 2022, 17:05

Havaalanı şehir içinde kaldı etrafındaki apılaşma aldı başını gidiyor trafik artık kaldıramıyor..



sayfa 200
ANA SAYFA -> ULAŞIM