Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İETT - Sorunlar, Fikirler ve Çözüm Önerileri
123 ... 189190191   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
kilitli
sayfa 1
batu
18 yıl önce - Prş 17 Hzr 2004, 17:02
İETT - Sorunlar, Fikirler ve Çözüm Önerileri



Bu bölüm, İETT ile ilgili çeşitli sorunların ortaya konularak tartışılması, adıgeçen aksaklıkların çözümüne ilişkin fikirler üretilmesi ve çözüm önerileri sunulması amacıyla açılmıştır.


En son batu tarafından Pzr 01 May 2005, 14:41 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Burç

18 yıl önce - Cum 02 Tem 2004, 23:21

Sitemizde konuyla ilgili olan diğer bölümleri İSTANBUL ŞEHİRİÇİ ULAŞIM İNDEKSİ yardımıyla tarayarak, ilgilendiğiniz konuyu okuyabilir, yeni mesaj ve fotoğraf ekleyebilirsiniz.



Bu başlıkta İETT ile ilgili sorunları tartışabiliriz.
Yalnız, sırf şikayet etmek için buraya yazmayın, şikayetinizi İETT'ye bildirin.
Burada sorunları ve kendimizce çözümleri aramızda tartışmak amacındayız.


melisa

18 yıl önce - Cmt 03 Tem 2004, 00:35

Otobüslerin arkasında çevre dostu yazıyor ama otobüslerin eksoz gazı biber gazından daha etkili

Kerem K
18 yıl önce - Cmt 03 Tem 2004, 00:41

iett ile alakası yok ama özellikle özel halk otobüslerinin şoförleri çok kötü. işe daha çok para kazanmak girince, yolcuların canları tehlikeye giriyor. daha bakımlı, bazı hatlarda da daha bollar ama insan bazen korkuyor binerken.

Kemal A
18 yıl önce - Cmt 03 Tem 2004, 02:12

Arasıra yabancı müşterilerimle İstanbul'da geziyorum. Modern caddeler, binalar, insanlar arasında dolaşırken bayağı kasılıyorum adamların yanında ama her defasında kara tren gibi duman çıkaran Eski Türk filmlerinden de aşina olduğunuz bir Ikarus bütün havamı bozuyor. Kıl oluyorum bu otobüslere ya ne zaman kurtulacağız bunlardan.



Sedat
18 yıl önce - Cmt 03 Tem 2004, 02:33

dofru hatirliyorsam IETT'nin yeni otobüsleri var su an ?? burda bir konu altinda fotolarida vardi... avrupa standartina göreymis... neyse bu standrad...

Gökçe

18 yıl önce - Cmt 03 Tem 2004, 14:01

Klimalı otobüsler henüz satın alınmadı, ihale aşamasında yanılşmıyorsam. zamanla bütün otobüslerin klimalıya çevrilmesi lazım.

Suleyman
18 yıl önce - Cmt 03 Tem 2004, 14:22

ya ben de az cekmedim bu otobuslerden lise zamanlarinda : kacirinca beklemesi , yaz aylarinda [burada da bahsedildigi gibi] insani sicaktan baymasi, is giris - cikislarinda ozellikle E-5 uzerindeki hatlarda yasanan kalabalik...

Kemal Ara demiş ki:
Arasıra yabancı müşterilerimle İstanbul'da geziyorum. Modern caddeler, binalar, insanlar arasında dolaşırken bayağı kasılıyorum adamların yanında ama her defasında kara tren gibi duman çıkaran Eski Türk filmlerinden de aşina olduğunuz bir Ikarus bütün havamı bozuyor. Kıl oluyorum bu otobüslere ya ne zaman kurtulacağız bunlardan.


aslinda oldukca guzel ve Istanbul'a yakisan otobusleri de var IETT'nin; ama her ne kadar su eskiden kalma otobusler son yillarda sehir merkezine uzak hatlara verilseler de, IETT otobuslerinin cogunlugunu olusturduklari icin her yerde karsiniza cikabiliyor ve bir goruntu bozuklugu olusturduklari dogru.


Kemal b
17 yıl önce - Prş 03 Mar 2005, 01:49

MERCEDES O345K KÖRÜKLÜLERLE İLGİLİ BİR DEĞERLENDİRME YAPTIM.BEN AVRUPA YAKASINDA ÇALIŞAN SADECE 2000 Lİ KAPI NUMARALI KÖRÜKLÜ MERCEDES LERİ GÖRÜYORUM.GERİ KALAN 99 VE 98 KAPI NUMARALI OLANLAR KÖPRÜ VE ASYA YAKASINDA ÇALIŞIYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BU DURUMDA ASYA YAKASINDA VE KÖPRÜ GEÇİŞ HATLARINDA 55 ADET AVRUPA YAKASINDA İSE 27 ADET MERCEDES KÖRÜKLÜ ÇALIŞIYOR.BUNU DOĞRULUYOR MUSUNUZ?

BU ARADA GALATA KÖPRÜSÜNDEKİ LEYLAND MAÇKA M1 BAYAZIT DEĞİL Mİ?


İETT NİN 0345K KÖRÜKLÜ OTOBÜSÜ.FAKAT BU OTOBÜSÜN ÖN CAMI VE SİLECEKLERİ İETT NİNKİLERDEN FARKLI.


MERCEDES 0345K





Akın Kurtoğlu

17 yıl önce - Prş 03 Mar 2005, 01:52

Kemal Bey,
0345-Mercedes garaj dağılımını yakın zamana kadar tutuyordum ama, listelerde yazılılar... O yüzden şöyle bir taramam lazım... Sadece şunu söyleyeyim, Edirnekapı garajına 98'liler bağlı olmalı... Fevzipaşa'da bol miktarda geçiyorlar... Aslında Mercedes-Citaro'lar Nisan 15'de gelmeden bunları listelemek gerekli... Çünkü tüm garaj dağılımları bütünüyle değişecek Nisan'da... Her ay 50 adet gelip Aralık'ta 350'ye ulaşacakları için, MAN'lar kalkacak olmalı... (Çünkü standartlara göre bir otobüs en fazla 20 yıl hizmet verebilir. Hatta AB uyum çerçevesinde bu süre 15'e düşecekmiş diye duydum). Zaten 1983-84 model MAN'lar sürelerini doldurdu, uzatmaları oynuyorlar. Garajlara bağlı otobüsler yer değiştirecekler...


Mailinize İETT-Hatları diyagramının bir örneğini yolladım. İnceledikten sonra bana bir mesaj atın...

Köprüdeki Leyland hangisi acaba?


Akın KURTOĞLu



sayfa 1
123 ... 189190191   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM