Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul ÖHO (Özel Halk Otobüsleri) - İki Katlılar
« önceki   1234 ... 757677   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 3
Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cum 13 Oca 2006, 01:34

Alıntı:
şimdi 2 katlılar geldiğinde o hatta(iki katlıları iki otobüs sayarsak) ortalama 70 otobüse denk geliyor... Anadolu yakasında iki katlıların sayısı neredeyse o kadar... İki katlı otobüs alımından şu anda bir ses yok...

Kutlay. Çok haklısın. Tabi, benim demek istediğim şu: Dönüşümle bu hattaki otobüsleri 2 katlılara çevirmek. Böylece bu hat da ÖHO'ların prestij hattı olur. İki yaka arasındaki en uzun ÖHO omurga hattının servisinin katlılar tarafından yapılması...   Aynı tipte 70, (ya da herbir iki katlının => 1.5 soloya karşılık gelmesinden yola çıkarak; 100 adet katlı) sadece bu hatta sürekli olarak rezerve edilebilir. 5 saatlik bir tam tur süresinde; 3'er dakikada bir servis yapılabilir. İstediler mi, nasıl da dönüşümü gerçekleştiriveriyorlar!...  

Akın KURTOĞLU


nerminkumbar

14 yıl önce - Cum 13 Oca 2006, 19:49

Bostancı'da gördüğüm çift katlı OHÖ'ler

 

(+) D004



 

(+) D006




Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 18 Oca 2006, 02:33

Bunların bir kısmı da, eski "Uludağ Seyahat" firmasının, daha çok; İstanbul-Bursa hattında çalışan Volvo'larıydı... Basık tavanlı, pek de öyle fazla kullanışlı olamayan araçlar, bir de şehiriçi ulaşıma katılmışlardı yaşlanınca... Şimdi, neyse pek fazla kalmadılar (Eski katlıların, belki de toplamdaki payları; %10'a kadar düştü)

Akın KURTOĞLU


tolginho

14 yıl önce - Sal 31 Oca 2006, 07:07

İlk çift katlılar şehirler arası otobüslerden bozma otobüsler ve çoğu ömrünü tamamlamış durumda. Belediye bu tanıma uyan halk otobüslerini değiştirmeleri konusunda bazı kararlar aldı.

Ve kararlar çerçevesinde birçok eski çift katlı güleryüz double decker ile yer değiştiriyor( MAN motoru varmış).



TOLGA KAPROL


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 31 Oca 2006, 07:58

Elinde yeni Cobra'ların farklı açılardan çekilen değişik görünümlerini içeren fotoğrafları olanlar varsa, bu başlık altına altalta iliştirebilirler. Çünkü bu konuda Net ortamı oldukça kısır...

Akın KURTOĞLU



Mustafa Noyan

14 yıl önce - Sal 31 Oca 2006, 10:30
Cobra Katlı Halk Otobüsleri


Alıntı:
Elinde yeni Cobra'ların farklı açılardan çekilen değişik görünümlerini içeren fotoğrafları olanlar varsa, bu başlık altına altalta iliştirebilirler. Çünkü bu konuda Net ortamı oldukça kısır...


Cobra otobüslerinin üreticisi Güleryüz Otomotiv'in websitesinde
http://www.guleryuzotomotiv.com/
Ürünler/ Şehiriçi/ Double Decker/ İmaj Galerisi linklerini takip ederek birkaç detay fotoğrafına ulaşabilirsiniz.

D-100

 

D-120

 

D-129

 

 


tolginho

14 yıl önce - Sal 31 Oca 2006, 16:29

Ben de fotoğrafı Güleryüzün sitesinden almıştım.

Dün bu otobüslere ilk kez bindim. Kullanılan malzeme ve işçilik güzel. Fakat benim gibi uzun boylu birisi için koltuk araları dar geldi biraz. Ara koltuklarda ezildiğimi hissettim, yapamadım gidip en öne oturdum.


simon

14 yıl önce - Sal 07 Şub 2006, 22:13

Üç tane iki katlı Halk otobüsü Taksim'de yanyana.


(+)


En son simon tarafından Sal 07 Şub 2006, 23:44 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


tolginho

14 yıl önce - Sal 07 Şub 2006, 23:26

Önceki gün taksime gitmek için 202 hattında sefer yapan D-033 nolu otobüse bindim. Bu otobüs de eski bakımsız çift katlılardan biriydi. Zaten daha durağa geldiğinde belliydi, şöför frene basar basmaz frenden acı bir ses geliyordu.

Otobüse bindik ve yola devam ettik. 1. Köprü sapağına gelince otobüs köprüye girmedi ve hareme doğru devam etti. Koşu yolu sapağına girdi, burası yokuş aşağıdır ve sonunda ışıklı bir kavşak vardır. Şöför yavaşlamaya çalıştı ama frenler yetersiz kaldı. öndeki araca çarpmamak için kavşsağın sağa dönüş yönüne girip oradan u dönüşü yapmak zorunda kaldı.

Sonradan anladıkki koşuyolundan aradan girilince dosdoğru altunizade kavşağına çıkılıyormuş. Trafiğe girmeyelim diye dar yollardan geçirdi. Çevredeki araçları az farkla sıyırdı. Taksime varışımızda da hemen hemen normal rotanın aynısıydı.

Bu tip otobüsler yollarda oldukça çift katlılar daha çok yokuşlarda kayar, kazalara karışırlar.

TOLGA KAPROL


kutlay34
14 yıl önce - Çrş 08 Şub 2006, 02:42

Alıntı:
Önceki gün taksime gitmek için 202 hattında sefer yapan D-033 nolu otobüse bindim. Bu otobüs de eski bakımsız çift katlılardan biriydi. Zaten daha durağa geldiğinde belliydi, şöför frene basar basmaz frenden acı bir ses geliyordu.

Otobüse bindik ve yola devam ettik. 1. Köprü sapağına gelince otobüs köprüye girmedi ve hareme doğru devam etti. Koşu yolu sapağına girdi, burası yokuş aşağıdır ve sonunda ışıklı bir kavşak vardır. Şöför yavaşlamaya çalıştı ama frenler yetersiz kaldı. öndeki araca çarpmamak için kavşsağın sağa dönüş yönüne girip oradan u dönüşü yapmak zorunda kaldı.

Sonradan anladıkki koşuyolundan aradan girilince dosdoğru altunizade kavşağına çıkılıyormuş. Trafiğe girmeyelim diye dar yollardan geçirdi. Çevredeki araçları az farkla sıyırdı. Taksime varışımızda da hemen hemen normal rotanın aynısıydı.

Bu tip otobüsler yollarda oldukça çift katlılar daha çok yokuşlarda kayar, kazalara karışırlar.


Valla İstanbul'da otobüste İETT derim başka birşey demem... Çünkü en azından halk otobüslerinden mekanik yönden bakımlı oldukları kesin... Halk otobüsü ya çok yavaş gider ya da çok hızlı...

Kazalar karışma sözüne gelince... karıştı bile... Yanılmıyorsam geçen yaz Şişli'de oldu... Frenleri tutamadığı için yokuş aşağı giderken duramamıştı... Hattını hatırlıyorum... Pendik-Şişli... Şu iki katlıları 2005 sonunda hepsinin değişmesi gerekiyordu... Bakıyorum bir kısmı hala eski tip...  Güleryüz firmasıylada anlaştılar yanılmıyorsam... Niye değiştirmediler ki??



sayfa 3
« önceki   1234 ... 757677   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM