Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Misafir 3e1

1 yıl önce - Pts 01 Şub 2016, 10:53

misafir52 kardeşim

Sn. Başkan
''Planda bir değişiklik olmayacak sadece parselasyonla alakalı itiraz eden vatandaşın sorununu çözüp yola devam edeceğiz+ dava biter bitmez lehimizede aleyhimizede olsa sorunu çözdük'' demiş zaten

İmar ' la ilgili bi sıkıntı yok ilgili vatadanşın mağdur olmaması için ruhsat çıkartılmadı sadece.Yani yeni imar planı vs. gibi bişey yok.Mevcut plan geçerli .Herşey hazır bi kaç inşaat firması satış ofisi bile kurdu şu an.İçiniz rahat olsun daha önceden arsa alıp yatırım yapanlarda gayet karlı bi yatırım yaptılar emin olun....


Misafir 3e1

1 yıl önce - Pts 01 Şub 2016, 10:57

@erixkar

Ovacık imar planı Yürütmeyi durdurma.
Ovacıkta imar planında mahkeme tarafından yürütmeyi durdurma kararı aldındı.Bu mâhkeme sonuclandıktan sonra ,temiz,yargıyay asamasından sonra yeni imar planı onaylanırsa, bu imar planınada itiraz edilip mahkemeye verimezse inşaat ruhsatları acılacak.Bu sürec uzun süreceği gibi gözüküyo

Mahkeme ' nin kararına belediye itiraz etti.Temyizde şu an danıştayda.Danıştay biliyosunuz son durak tekrar itiraz vs. gibi bi hakkı yok .Yeni imar planı diye bişeyde yok mevcut imar planı geçerli...


erixkar
1 yıl önce - Pts 01 Şub 2016, 12:54

Alıntı:
Mahkeme ' nin kararına belediye itiraz etti.Temyizde şu an danıştayda.Danıştay biliyosunuz son durak tekrar itiraz vs. gibi bi hakkı yok .Yeni imar planı diye bişeyde yok mevcut imar planı geçerli...


Danıştay vatandaşın itirazını haklı görüp,Belediyenin itirazını red edip,vatandaşın maduriyeetini giderecek sekilde imar planının düzeltilmesi yönünde bir karar alma secenegi yok mu?

O zaman ne olacak?

Mevcut plada bir revizyon olmayacak mı?

Planda parselesonda hise dagılımında değişiklik oldugu zaman bunun askı süreci yok mu?? İtiraz hakkı yok mu?

Havanda su dögmenin anlamı yok.Bekleyip Mahkeme sonucunu görelim.



Misafir 5d7

1 yıl önce - Pts 01 Şub 2016, 14:38

Dava sonucu eger arsa sahıbı lehine olursa beledıye mecbur dava açan arsa sahıbının ıstegıne göre düzenleme yapacaktır başka turlu imarda bi değişiklik olmayacak sadece dava açan arsa sahıbının parselıne ılıksın bır degısıklık olacaktır eger Danıştay beledıyenın temyızını red etmez onaylarsa zaten mevcut olan ımar aynı sekılde devam edecektır.1.5 yıldır süreç devam edıyor zaten tahmınımce bu yıl ıcınde bır sonuca varır

Misafir 391

1 yıl önce - Pts 01 Şub 2016, 15:01

Anladığım kadarıyla beledıyenın yaptığı ıtıraz tüm ımar planının durdurulmasına karşı,yanı beledıye dava açan kişi ile ilgili sorununun tüm imar planının durdurulmasına karşı oysa direk dava açan arsa sahıbı ile görüşüp orta yolu bulup davadan vazgecmesı sağlansaydı süreç bu kadar uzamazdı

Misafir e52

1 yıl önce - Pts 01 Şub 2016, 16:56

Mahkeme ye taşınan konu duyumlara göre vatandaşın 10 dönümlük arazisini parçalayıp dağıtmışlar.
Tabiki birileri buradan bir rant elde etmiştir.

Vatandaş haklı olarak 10 dönüm arazisini mevcut yerinin çevresinde istiyormuş. Buna da yasal olarak hakkı var.

Belediye; 10 dönümlük arsayı birleştirip mevcut yerindeki belediye hisseleri ile vermeye kalksa, Belediye hissesi bu kadar hisse karşılamaz. Mecburen diğer vatandaşların hisselerini kaydırmaları gerekir.
(Merkez dışından merkeze rant ile gelen hisselerin merkez dışına atılması gerekir)
Buda yeni bir hisse dağılımı, parselesyon yapmak demek.

Bu yüzden orda ruhsat verilen inşaatlar durduruldu. Çükü tapuların hepsi henüz arsa tapusu. Hiçbiri daha daire tapusu olmadı. Arsa tapusunda mahkeme kararı yer değişikliği yapabilirsiniz ama daire tapusunda yapamazsınız.



Misafir 926

1 yıl önce - Pts 01 Şub 2016, 18:44

10 donum cok büyük bi rakam ve cok cok büyük bi rant eger öyleyse kım olsa aynısını yaparmış dava açanı suçlamamak lazım.Surec karışık o Zaman umarım uzamaz daha fazla kısa surede çözüme ulaşır

Misafir 67f

1 yıl önce - Sal 02 Şub 2016, 10:40

3 donumde 400 metrekaresi baska bi yere verildi vatandasta buna itiraz etti 10 donum falan bunlar ucuk rakamlar arkadaslar ....

HalitA
1 yıl önce - Prş 04 Şub 2016, 09:16

Ovacık'taki spor salonunun temel atma daveti billboard'lara taşınmış. Ancak yeri ile ilgili bir detay verilmemiş??




(+)


Misafir 75d

1 yıl önce - Prş 04 Şub 2016, 14:51

Forum avm karsısındakı düzlük alanda atılacak diye biliyorum



sayfa 2
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet