Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 375
macellanus
2 hafta önce - Prş 01 Şub 2018, 10:26
Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi Bağlıca Nüfusu


2017 verileri açıklanmış:

2007 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 634
2008 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 692
2009 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 708
2010 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 1176
2011 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 2522
2012 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 4520
2013 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 6481
2014 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 9922
2015 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 15311
2016 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 20290
2017 Ankara(Etimesgut/Etimesgut Bel./Bağlıca Mah.)-1640 25403


chevymel
2 hafta önce - Prş 01 Şub 2018, 11:10

Ankarada bu kadar hızlı nüfusu artan başka mahalle varmı acaba. Benim taşındığım 2014 yılında 10000 olan nüfus şu anda 25000 i geçmiş. Şunun şurasında 3 sene önce köy gibi idi etrafta insan görmüyorduk 2 sene sonra da şu ankinden çok farklı olacak bence.

aybars1910
2 hafta önce - Prş 01 Şub 2018, 16:37

Bağlıca nüfus artışına, Kendi nüfus artışına ek olarak 2018 yılından itibaren Şubat sonu açılacağı söylenen Şehir Hastanesi etkisi her sene belli oranda olacak.
2018 sonu açılacağı söylenen Büyük Mit Kampüsü etkisi 2019 yılında olur.



06 Bashkent
2 hafta önce - Prş 01 Şub 2018, 20:17

BAĞLICA BULVARI'NDA KIRMIZI BUTONLU TRAFİK DÜĞÜMÜ

15 Temmuz Şehitler Bulvarı’nın açılışıyla nefes alan Bağlıca trafiği, Migros önündeki butonlu yaya geçidinde yeniden alarm vermeye başladı. Mesaiden eve dönüş sırasında yaya ve araç geçiş yoğunluğunun kesiştiği noktada uzun kuyruklar oluşmaya başladı. Mahalleli, sorunun zaman limiti ya da yaya üst geçidi ile çözülmesini talep ediyor.

Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin yaklaşık bir ay önce hizmete açtığı, Bağlıca ve Sabancı bulvarlarını birleştiren 15 Temmuz Şehitler Bulvarı, Bağlıca’nın trafik sorununu büyük oranda çözdü. Sabah saatlerinde Bağlıca’dan şehir merkezine ulaşmak isteyen sürücülerin içinden çıkamadıkları uzun araç kuyrukları geride kaldı. Fakat akşam saatlerinde Bağlıca’ya ulaşmak isteyen mahalleliler yeni bir sorunla karşılaşıyor. Mesai bitimi ile mahalleye dek kesintisiz akan trafik, Bağlıca’nın girişinde yer alan ve butonlu sinyalizasyon sistemi ile işleyen yaya geçidinde düğümleniyor. Migros önünde yer alan yaya geçidini, akşam saatlerinde EGO otobüsleri ve kurum servisleri ile evine dönüş yapan çok sayıda vatandaş kullanıyor. Bulvarın Bağlıca istikametinde yer alan durakta toplu taşıma araçlarından inen Bağlıcalılar, yaya geçidindeki sinyalizasyon butonunu kullanarak araçlar için kırmızı ışık yanmasını sağlıyor. Trafik durduğunda da vatandaşlar karşıya geçebiliyor. Ancak mesai dönüş saatlerinde sinyalizasyon butonunun kullanım sıklığının artması, Bağlıca’ya ulaşmaya çalışan araçların bulvar üzerinde birikmesine neden oluyor. Araç kuyruğu zaman zaman yaya geçidinin 1 kilometre gerisine dek uzarken, 15 Temmuz Şehitler Bulvarı’ndan hızla gelen sürücüler, viraj üzerinde aniden duran trafikle karşılaşıp tehlike atlatabiliyor.

ARAÇLAR GEÇİDİN GERİSİNDE BİRİKİYOR

Sinyalizasyonlu geçidin Bağlıca Bulvarı’ndaki akşam trafiğini şişirdiğini savunan sürücüler, butonlu geçişlere zaman limiti konulması ya da bölgeye yaya üst geçidi inşa edilmesi halinde sorunun çözülebileceğini belirtiyor. Hürriyet Ankara’ya ulaşan Bağlıca sakinleri şunları söyledi: “15 Temmuz Şehitler Bulvarı açılınca rahat bir nefes aldık. Mahallemizin trafik sorunu büyük oranda çözüldü. Fakat Migros’un önündeki yaya geçidi, akşam trafiğinde yeni bir düğüm noktası haline geldi. Bu nokta, yolun karşısındaki vatandaşların güvenli şekilde karşıya geçebilmesi için çok önemli. Ancak mesai çıkışında çok sayıda EGO otobüsü ve kurum servisi burada yolcu indiriyor. Karşıya geçmek isteyenler sık sık butona basmaya başlayınca bazen dakikalar içerisinde araçlara iki kez kırımızı ışık yanıyor. Trafik, bu noktaya kadar kesintisiz ulaştığı için araçlar geriye doğru yoğun şekilde birikmeye başlıyor.

YAYA DA SÜRÜCÜ DE TEHLİKE ALTINDA

Bölgenin coğrafi yapısı da ışıklı yaya geçidi öncesinde virajlı tırmanış ve iniş şeklinde. 15 Temmuz Şehitler Bulvarı’ndan hızla gelen sürücüler bir anda duran trafikle karşılaştıklarında ne yapacaklarını şaşırıyor. Hareketsiz bekleyen araçlara çarpma tehlikesi yaşıyorlar. Bazı sürücüler de ani fren yaparak zincirleme kaza riskine sebep oluyor. Ayrıca bazı sürücüler kırmızı ışığa aldırış etmeyip karşıya geçen yayaların üzerine araç sürebiliyor. Yetkililerden bu soruna çözüm getirmesini talep ediyoruz. Kısa vadeli çözüm olarak yaya geçidinde araçlar için kırımızı ışık yakan butona zaman limiti konulabilir. Araç birikmesini ve beraberinde gelen tehlikeleri önlemek için kırmızı ışığın 3-4 dakikada bir yanması sağlanabilir. Kalıcı çözüm için yaya üst geçidi inşa edilmesi şart.”

‘ÖNLEM GECİKİRSE YENİ BULVAR DA NASİBİNİ ALACAK’

Bağlıca Bulvarı’nın iki yakasında da üst geçidin bacaklarının yerleştirilebileceği geniş alanlar bulunduğunu belirten mahalle sakinleri, “Yaya ve araç trafiği üst geçit ile birbirinden izole edilirse hem yayalar güvenle karşıya geçebilir hem de sürüş güvenliği sağlanabilir. Önlem alınmazsa uzunluğu her geçen gün artan araç kuyrukları, birkaç ay sonra 15 Temmuz Şehitler Bulvarı’na kadar uzanacak. Çünkü Bağlıca Bulvarı’nı sadece Bağlıcalılar kullanmıyor. Yeni yolun açılması ile birlikte Etimesgut ve Sincan’ın çeşitli bölgelerine ulaşmak isteyen birçok sürücü, Türk Kızılayı ile İstasyon caddelerini kullanmak yerine Bağlıca’nın içinden geçiş yapmayı tercih ediyor” ifadelerini kullandı.

http://www.hurriyet.com.tr/baglica-bulvarinda-kir ...727261[/b]


esn esn
2 hafta önce - Prş 01 Şub 2018, 20:26

Çok doğru kaza varmış gıbı araç yoğunluğu birden oluşuyor sıkıntı büyük.

Yolgezer79
2 hafta önce - Cum 02 Şub 2018, 22:38
Bağlıca Nüfus Artış


2009'da 700 kişi yaşarken (köy nüfusu), 8 yıl sonra 25000 kişiye çıkmış.
Kısa sürede büyük bir artış.
Doğru kararlar alınırsa, aynı hızla artmaya devam eder. Büyükşehir ve Etimesgut belediyelerine büyük görev düşüyor.



aybars1910
2 hafta önce - Cum 02 Şub 2018, 22:50

Etimesgut Ankara da en fazla artışın olduğu ilçe olmaya devam ediyor. Üstelik fark atmış şekilde. Ankaranın toplam nüfus artışı 98 bin. 25 bin artışla Etimesgut cazibe alanı olduğunu kanıtlıyor. Bağlıca da 5 bin artışla katkıda bulundu.
Ankarada çok konuşulan bir çok yerin içinin boş olduğu her sene olduğu gibi bu senede Tuik rakamları kanıtlanmış oldu.


nickozy
1 hafta önce - Çrş 07 Şub 2018, 13:00
sorun bir değil ki


Yaya geçidi evet elzem ve bir an önce yapılmalı Ancak yaya geçidinden sonra arka arkaya iki ışık bekleniyor ki kilit zamanlarda ciddi sıkıntı oluyor. özellikle sonradan açılan kavşakta göbeğin çapı da çok küçük olduğu için dönecek araçlar hem gidiş hem geliş istikametinde yolu kapatıyor ve aksamalara sebep oluyorlar. bence sonradan yapılan kavşak düzenlemesi iptal edilmeli ve ana kavşağa da bir alt geçit ivedilikle planlanmalı.

aufidan
1 hafta önce - Prş 08 Şub 2018, 16:50
bağlıcaya taşınma


Merhaba arkadaşlar ben dikmende oturuyorum ve bağlıcaya taşınmak istiyorum. Sizce mantıklı bir karar mı? Evler internetten çok güzel görünüyor ama etrafı nasıl, yollar yapılı mı? bide ahimesut diye bir yer oranın fiyatları daha düşük.Oranın bağlıcayla alakası yok mu?
Bana biraz bilgi verirseniz çok sevinirim


Ihsan78
1 hafta önce - Cum 09 Şub 2018, 14:03

Baglica ankara standartlarinda, yasanabilir standart ustu bir yer. Emsalden dolayi binalar ic ice degil, otopark sorunu yok, oturan kesim egitimli. Ahimesut baglicanin komsusu, emlakcilar baglica-2 diye satmaya calisiyor. Gercekten ayni evler sirf muhitten dolayi 100-150bin asagi fiyatta. Maddi kisitlama yoksa Baglica dan sasmayin, ahimesuta bakmaya gerek yok.



sayfa 375
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet